Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott start på sesong 13. Samtlige tre episoder har vært noen hakk over de tre-fire beste fra forrige sesong, som helt klart er seriens svakeste.

 

Uenig. Major Boobage f.eks er en klassiker. Samt den internett-episoden.

 

 

 

Veldig bra episode, jeg lo godt da Cartman stod der og fortalte at det var jødene som hadde skylda. Alltid morsomt med litt antisemittisme igjen :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg ser nå at heller ikke jeg er helt enig med meg selv.

 

Major Boobage og The Ungroundable var i mine øyne forrige sesongs beste episoder. Disse er også de eneste som var på høyde med de tre vi har fått i år. Poenget er at jeg liker at de har tatt en vendig bort fra de elendige filmparodiene (Major Boobage var kanskje den eneste vellykkede) vi fikk servert forrige sesong. Jeg ser lyst på dette, og håper at de klarer å holde et jevnt høyt nivå i år. La oss slippe flere flauser som Pandemic-episodene, About Last Night og The China Problem.

Lenke til kommentar
Jeg vokste opp med Heavy Metal-bladene, så Major Boobage var kanskje den aller beste i forrige seong.
Plukka opp et Heavy Metal-blad nylig grunnet den episoden, bortsett fra reklame for litt tvilsom hentai (litt for mye incest og shemales for min smak. De kan kalle det stemödre og -söstre saa mye de vil, men jeg vet hvem maalgruppen er :p) var det ganske bra.
Lenke til kommentar
Hva faen er gærent med MTV? Nå som jeg fant ut at jeg hadde kanalen gledet jeg meg til å endelig få se en South Park episode på TV'n i stede for PC'n... men det går jo faen meg noen andre ubrukelige programmer midt i det som skulle være South Park ifølge programoversikten?

MTV suger. Bare The Hills og annet crap der. Like greit at huseiern min bytta selskap slik at vi nå bare har 8 kanaler istedet for 20 som vi hadde før jul. MTV er ikke en av de 8.

Nei, det er herr kvist som gjelder. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Someone played an April Fools joke on the boys and it didn't go over well. Butters is incapacitated, Cartman is furious and the rest of the boys are afraid someone might do it again.

Haha, denne høres herlig ut!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Syns denne episoden var helt grei, ikke noe kjempespesiell.

Begynner å gå lei Terrance and Phillip.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...