Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at han ikke er av stor betydning i serien og at han blir drept hele tiden er fordi skaperne av SP ikke liker han.

 

EDIT: Nå finner ikke jeg en kilde som kan backe det opp, men jeg mener å ha sett en dokumentar eller en behind the scenes greier hvor Matt og Trey sier at dem ikke liker Kenny.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Det må være Clyde.

Han løp rundt som mysterion samtidig som Cartman traska rundt som the Coon, uten at de møtte på hverandre, derfor var han trøtt i timen.

 

Stan sier i super phun thyme at han ikke er typen til å drite seg ut å være idiot (noe han da må være på slutten uansett)l, derfor er stan utelukket.

 

Kyle er sammen med mysterion, så han er det ikke

 

Mulig det er wendy også, men jeg mener vi har hørt stemmen hennes mørk før, og da var den ikke sånn..

 

Vi vet alt for lite om Clyde, så derfor passer det bra at det er han. Craig er bare ikke typen til det, da han er teh c00l kid, og Tweek er alt for hyper og redd, nervøs, you name it.

 

Det at han vil mangle i neste episode er bare bullshit, da episodene nesten aldri har noe annet enn små referanser som linker dem sammen. Da ville kenny vært dau for lenge sida, cartman fengsla etter casa bunito og andre småting jeg ikke kommer på i farta.

 

 

Faen, jeg burde ikke skrive når jeg er trøtt.

Lenke til kommentar
Det må være Clyde.

Han løp rundt som mysterion samtidig som Cartman traska rundt som the Coon, uten at de møtte på hverandre, derfor var han trøtt i timen.

 

Stan sier i super phun thyme at han ikke er typen til å drite seg ut å være idiot (noe han da må være på slutten uansett)l, derfor er stan utelukket.

 

Kyle er sammen med mysterion, så han er det ikke

 

Mulig det er wendy også, men jeg mener vi har hørt stemmen hennes mørk før, og da var den ikke sånn..

 

Vi vet alt for lite om Clyde, så derfor passer det bra at det er han. Craig er bare ikke typen til det, da han er teh c00l kid, og Tweek er alt for hyper og redd, nervøs, you name it.

 

Det at han vil mangle i neste episode er bare bullshit, da episodene nesten aldri har noe annet enn små referanser som linker dem sammen. Da ville kenny vært dau for lenge sida, cartman fengsla etter casa bunito og andre småting jeg ikke kommer på i farta.

 

 

Faen, jeg burde ikke skrive når jeg er trøtt.

Hehe, nice konklusjon på episoden! Jeg er helt enig. Episodene henger ikke sammen på den måten mange tror, og neste episode blir ikke noen fortsettelse på denne.

 

Blir spennende å se om de kan følge opp med en like bra eller bedre episode om bare noen få dager. :)

Lenke til kommentar
Grunnen til at han ikke er av stor betydning i serien og at han blir drept hele tiden er fordi skaperne av SP ikke liker han.

 

EDIT: Nå finner ikke jeg en kilde som kan backe det opp, men jeg mener å ha sett en dokumentar eller en behind the scenes greier hvor Matt og Trey sier at dem ikke liker Kenny.

 

The practice of killing off the character in each of the show's earlier episodes was inspired by events associated with the real-life Kenny's tendency to skip school; noting his absence at the school bus stop, Parker and his other friends would jokingly assume that he had actually died, and then act as if nothing had happened when the character's namesake would re-join them days later to resume attending class.[2] Within the reality of the show, most characters appear incognizant of or indifferent to the running gag, although a few have acknowledged an awareness of the custom.[19][20][21][22]

Lenke til kommentar
Det må være Clyde.

Han løp rundt som mysterion samtidig som Cartman traska rundt som the Coon, uten at de møtte på hverandre, derfor var han trøtt i timen.

 

Stan sier i super phun thyme at han ikke er typen til å drite seg ut å være idiot (noe han da må være på slutten uansett)l, derfor er stan utelukket.

 

Kyle er sammen med mysterion, så han er det ikke

 

Mulig det er wendy også, men jeg mener vi har hørt stemmen hennes mørk før, og da var den ikke sånn..

 

Vi vet alt for lite om Clyde, så derfor passer det bra at det er han. Craig er bare ikke typen til det, da han er teh c00l kid, og Tweek er alt for hyper og redd, nervøs, you name it.

 

Det at han vil mangle i neste episode er bare bullshit, da episodene nesten aldri har noe annet enn små referanser som linker dem sammen. Da ville kenny vært dau for lenge sida, cartman fengsla etter casa bunito og andre småting jeg ikke kommer på i farta.

 

 

Faen, jeg burde ikke skrive når jeg er trøtt.

men clyde var trøtt i timen FØR mysterion oppsto.... det var jo etter at cartman fortalte i timen om the coon at mysterion kom..

Lenke til kommentar
Det må være Clyde.

Han løp rundt som mysterion samtidig som Cartman traska rundt som the Coon, uten at de møtte på hverandre, derfor var han trøtt i timen.

 

Stan sier i super phun thyme at han ikke er typen til å drite seg ut å være idiot (noe han da må være på slutten uansett)l, derfor er stan utelukket.

 

Kyle er sammen med mysterion, så han er det ikke

 

Mulig det er wendy også, men jeg mener vi har hørt stemmen hennes mørk før, og da var den ikke sånn..

 

Vi vet alt for lite om Clyde, så derfor passer det bra at det er han. Craig er bare ikke typen til det, da han er teh c00l kid, og Tweek er alt for hyper og redd, nervøs, you name it.

 

Det at han vil mangle i neste episode er bare bullshit, da episodene nesten aldri har noe annet enn små referanser som linker dem sammen. Da ville kenny vært dau for lenge sida, cartman fengsla etter casa bunito og andre småting jeg ikke kommer på i farta.

 

 

Faen, jeg burde ikke skrive når jeg er trøtt.

men clyde var trøtt i timen FØR mysterion oppsto.... det var jo etter at cartman fortalte i timen om the coon at mysterion kom..

 

Feil!

Når Coon og Mysterio møtes på taket, sier Coon at mysterio skal slutte å være en copycat. Mysterio svarer med noe lignende : "Dette er ikke første gangen jeg gjør dette". Ergo, mysterio og coon har løpt rundt samtidig, uten å støte på hverandre.

 

 

Prove me wrong!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...