Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man trenger vel ikke å ha noe forhold til Jonas Bros. for å forstå episoden vel? Det eneste jeg vet er at de suger kukk.

 

Helt ok episode. Det virker som Trey og Matt prøver litt for hardt med pop-kulturen til tider, de må gjøre det enklere, det er da de er best. Mikke Mus-typen var grei, ante meg at det var Mikke Mus som var sjefen der da de skulle hente sjefen.

 

Kenny har alltid vært en forbanna kjedelig karakter, og Kenny-sentrerte episoder er generelt møkk.

Lenke til kommentar
Man trenger vel ikke å ha noe forhold til Jonas Bros. for å forstå episoden vel? Det eneste jeg vet er at de suger kukk.

 

Helt ok episode. Det virker som Trey og Matt prøver litt for hardt med pop-kulturen til tider, de må gjøre det enklere, det er da de er best. Mikke Mus-typen var grei, ante meg at det var Mikke Mus som var sjefen der da de skulle hente sjefen.

 

Kenny har alltid vært en forbanna kjedelig karakter, og Kenny-sentrerte episoder er generelt møkk.

Jeg har stort sett alltid sett humoren i det gutta gjør fordi gjenkjennelsesfaktoren har vært relativt høy. Dette med Jonas Brødrene ble for meg veldig ukjent, og dertil kjedelig. Men jeg tror hele Hannah Montana-generasjonen (som sikkert mange av dere er :tease: ) vil like dette bedre enn det jeg gjorde.

 

Da får vi se om neste episode blir bedre.

Lenke til kommentar

Det blir alltid mye morsommere om man har sett litt Jonas Brothers. Jeg hadde aldri sett/hørt noe av dem, men når jeg søkte på YouTube etterpå ble trekkene deres tydelige.

 

"Oh babyeeee"

 

Likte heller ikke det med ringene, ble litt for tamt. 6/10 til å være south park.

 

EDIT: Sadfez: Hva vil du si er budskapet i denne da?

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Jeg synes det var en ganske god episode, sånn ca 7/10. Det var på tide at noen tok et oppgjør med Disney og alle det gladkristne boybandet Jonas Brothers (hvis initialer baklengs blir BJ, need I say more?). Synes det var nesten genialt å framstille Mikke Mus som en psykopat og måte de gjorde det på.

 

Man skal såklart ikke ta SP for seriøst, men de tar ofte opp mye mer alvorlige problemstillinger enn feks The Simpsons og Familiy Guy. Det er ikke bare tiss og bæsj og oh my God they killed Kenny!-humor.

 

Ble forresten også litt nostalgisk av at Kenny døde. Lenge siden sist.

Lenke til kommentar

Det kan hende jeg tar dette litt for seriøst, men for meg er SP helt fantastisk, ihvertfall om man tenker fra sesong 1 til og med sesong 10. Fra sesong 11 og utover skjer det noe med SP som jeg ikke liker. Mange episoder i sesong 11 og 12 er veldig bra og morsomme, men tendensen til at Matt og Trey prøver for hardt synes veldig godt til tider.

 

Men men, er det 5 episoder av 14 som er bra, så er det verdt det å lage en ny sesong uansett!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Flirte godt av denne episoden, HELT FANTASTISK!

Kjempe bra sesongs start episode av sesong 13.

 

Helt herlig med Mikke`s snakking, "DO WE HAVE A PROBLEM, HØØ"

 

Helt nydelig!

Lenke til kommentar
Budskapene som ligger gjemt i hver south park episode er bare fantastisk.

Greit nok at budskapene ofte er morsomme og bra, men de trenger ikke lage hele episoder basert på disse budskapene. Vi har forstått poenget etter 5 minutter. Deretter bare dras spøken ut over og det blir kjedelig. Flere vitser og random humor i samme episode, slik som i tidligere sesonger, blir mye mer underholdende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...