lolidude Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det noe poeng i og kjøpe de gammle sesongene eller er de for utdaterte til og være morsomme nå? Lenke til kommentar
G Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg synes mange gamle episoder er like morsomme nesten hver gang. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det noe poeng i og kjøpe de gammle sesongene eller er de for utdaterte til og være morsomme nå? Jeg har sesong 1-8 på DVD. Morer meg mer med å si disse om igjen enn det jeg gjør under de nyeste. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det noe poeng i og kjøpe de gammle sesongene eller er de for utdaterte til og være morsomme nå? Jeg synes de "gamle" er de beste. Sesong 9/10 og oppover er veldig ustabile i mine øyne, mao er ikke alle episodene like gode. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Digger South Park :] syns cartman er best, for han er så feit også er han så genialt dum Er det noe poeng i og kjøpe de gammle sesongene eller er de for utdaterte til og være morsomme nå? Lenke til kommentar
Murto Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ny episode kommer 11/3 ifølge TV.com Lenke til kommentar
G Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hvor komplette er samle DVD-pakkene? Hvor mange samlepakker er det kommet ut til nå? Og finnes det en "jumbo"-samlepakke, (og tilbake til første spørsmål. Hvilket serienummer dekker den til)? Endret 24. februar 2009 av G Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor komplette er samle DVD-pakkene? Hvor mange samlepakker er det kommet ut til nå? Og finnes det en "jumbo"-samlepakke, (og tilbake til første spørsmål. Hvilket serienummer dekker den til)? Du får ingen "jumbopakker" som jeg kan se, men du kan få kjøpt sesonger til rundt kr. 150-170 på f.eks. Play.com (fri frakt) og Cdon.com. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Må vel riste litt liv i denne tråden nå. Sesongstart 12. mars. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er preview ute på Soutparkstudios nå Episoden heter The Ring, er noe greier med at Kenny har fått dame i previewen, ser faktisk rimlig bra ut Preview Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 se der ja, her er plottet for neste episode : "Kenny and his new girlfriend go to a Jonas brothers' concert. Thinking it's his way into her heart and other body parts, Kenny takes his new girlfriend to a Jonas brothers concert. his dream of taking their relationship to the next level is crushed when the Jonas brothers give them purity rings." Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 litt over 4 timer igjen til ny episode!! Lenke til kommentar
Murto Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 haha så sinnsykt bra episode Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Likte ikke helt at det ikke skjedde noe med Jonas Brothers Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Er skuffa over denne episoden. Mulig at jeg er for gammel til å følge med på hva som skjer med Disney om dagen (jeg er tross alt 31 år! ) Er det noe jeg ikke har fått med meg som gjør denne episoden morsom, eller er den bare dårlig? At Kenny dør pga en BJ som gjør at han får syfilis helt på slutten synes jeg var teit. Det var kult når Kenny døde i hver episode de første sesongene og den perioden Kenny var død, men nå blir det bare teit. Jeg har null forhold til Jonas Brothers, aner ikke hvem de er eller hva de driver med, derfor synes jeg hele greia var teit fordi den ikke gjør noe spesielt ut av situasjonen. Jeg ser heller ikke på "Grey's Anatomy". Ah! Mikke Mus var bare teit. Mange dårlige forsøk på å være morsom i denne episoden. Synes at "I've got a ring" sangen var kul. Fett gitarriff. Edit: 2/10 (Skjønner litt mer etter å ha sett denne: http://www.youtube.com/watch?v=ScXLHgPcZuc ) Endret 12. mars 2009 av TenuR Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg synes at episoden var ganske ok jeg. Har ikke noe forhold til "jonasbrødrene" men fikk med meg at er "disney-stjerner". Jeg mener også, som personen over meg nevnte at det var teit at kenny døde på slutten. Alt i alt var dette en artig episode Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Skuffende episode må jeg si Tror ikke jeg l oen eneste gang... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Å herregud, denne var dårlig. Uff og uff og uff og uff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå