Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte ikke episoden. Butters har alltid vært en karakter jeg ikke har likt.

Er litt enig i dette. Jeg blir fort lei av Butters, og jeg synes han er overvurdert, men jeg liker han i små mengder. Som hovedperson i en episode synes jeg han faller igjennom. Dårlig episode.

 

Butters overvurdert? Blasfemi!

 

Butters, Randy og Cartman = WIN

 

Dei er best

 

hadde isaac hayes vort med enno. så hadde han vore min favoritt

RIP chef.

 

en pussig ting, i den nyeste episoden så sier cartman at han å skaffe seg en flammekaster fordi japanere var så lett å ta med det:P haha holdt på å le meg ihjel der. men uansett, ifølge tidligere episoder tyder alt på at han er rasist, men han har aldri hatt noe imot chef...

Lenke til kommentar
RIP chef.

 

en pussig ting, i den nyeste episoden så sier cartman at han å skaffe seg en flammekaster fordi japanere var så lett å ta med det:P haha holdt på å le meg ihjel der. men uansett, ifølge tidligere episoder tyder alt på at han er rasist, men han har aldri hatt noe imot chef...

Cartman er anti alt, enkelt og greit. Utenom KFC da.

 

 

"Well, fuck you Wendy, fuck you Bebe, fuck you whoever you are and FUCK YOU bitch!" :wee:

Lenke til kommentar
Var en ok episode det, men nå er jo denne sesongen over og vi må venter noen mnd før en ny sesong starter. Helt klart den svakeste sesongen av south park til nå, håper på bedre enn dette fremover...

 

alle håper at de skal gå framover :p

men trur at Matt og Trey er helt klar til noen måneder med pause. nå får dei sikkert tid til å finne noe bra å finne på :)

Lenke til kommentar

Seriens svakeste sesong hittil er over. En sesong preget av dårlige filmparodier og tamme vitser. Her kommer min personlige rangering av episodene.

Jeg rater episodene etter South Park-standard, og ikke sammenlignet med andre serier.

1. Major Boobage 8/10

2. The Ungroundable 8/10

3. Breast Cancer Show Ever 7/10

4. Elementary School Musical 7/10

5. Canada on Strike! 6/10

6. Over Logging 6/10

7. Super Fun Time 6/10

8. Tonsil Trouble 5/10

9. Britney's New Look 4/10

10. Pandemic 4/10

11. Eek, a Penis! 4/10

12. The China Probrem 4/10

13. Pandemic 2 - The Startling 3/10

14. About Last Night... 2/10

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Jeg takler ikke punktvis rangering, men kan dele dem opp i 3:

 

Bra: Super Fun Time / Major Boobage / Tonsil Trouble

 

Middels: Breast Cancer/ Over Logging / Elementary School Musical

 

Resten - ikke særlig morsomme.

 

 

Var på vei til å si dårlig sesong, men det var noen bra episoder i starten, som jeg hadde glemt hørte til sesong 12. Husker ikke Britney-episoden så godt.

 

Ser dere andre har rangert Super Fun Time lavt. Den må jo være midt i blinken for alle som har vært på utflukt med skolen, hvor alt skulle være som gamle dager. Digget episoden, sannsynligvis sesongens beste for min del.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Hvilke sånne Samlerbokser finnes av South Park? Sesongene kan jo listes opp f.eks.

 

Er det greiest å kjøpe på web eller når en er på ferie i utlandet, og hvor mye sparer en på å handle det der ute?

cdon.no får du kjøpt sesong 1-9 til mellom kr. 99,- og 169,- pr sesong. Jeg tror ikke du får det noe billigere enn det! Det koster litt i frakt da, men kjøper du mange sesonger på en gang, sparer du inn det i lengden.

Endret av TenuR
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
heisann:D er en driit fan av south park, og før hadde jeg en sånn lommebok hvor det var bilde av cartman. så sto det:

Respect my atuority. Finns det noen norsk nettbutikker med south park klær/lommebøker osv??

Vet ikke om det finnes noen norske, men det finnes en engelsk ihvertfall: på Play.com kan du få kjøpt klær og filmer som sendes fraktfritt til Norge (ikke gadgets), bare pass på å holde deg til kr. 200 eller under. Og det er forskjell på pund og euro, sjekk valutakalkulatorer før du kjøper slik at du får den billigste! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...