Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte ikke episoden. Butters har alltid vært en karakter jeg ikke har likt.

Er litt enig i dette. Jeg blir fort lei av Butters, og jeg synes han er overvurdert, men jeg liker han i små mengder. Som hovedperson i en episode synes jeg han faller igjennom. Dårlig episode.

Butters beste er "Butters' Very Own Episode" fra sesong 5. Her klarer Butters å være morsom, godt hjulpet av tema og situasjoner. Verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Er litt enig i dette. Jeg blir fort lei av Butters, og jeg synes han er overvurdert, men jeg liker han i små mengder. Som hovedperson i en episode synes jeg han faller igjennom. Dårlig episode.

Butters overvurdert? Blasfemi!

Butters, Randy og Cartman = WIN

Lenke til kommentar

Dei er best

hadde isaac hayes vort med enno. så hadde han vore min favoritt

Lenke til kommentar
Butters beste er "Butters' Very Own Episode" fra sesong 5. Her klarer Butters å være morsom, godt hjulpet av tema og situasjoner. Verdt å sjekke ut.

Uenig. Jeg liker best Butters når han bare er en del av gjengen, og ikke får en for stor rolle, f.eks i Quest For Ratings, LOTR-episoden, The Losing Edge og The List. Butters er ikke i nærheten av å være en så god karakter som Cartman og Randy. Butters er naiv, og det er det. Forsåvidt ganske morsomt det, men ikke nok til å bygge episoder på.

Lenke til kommentar

Dei er best

hadde isaac hayes vort med enno. så hadde han vore min favoritt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...