Torstein Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Go God Go Takker så meget. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 nå er de bare 11 timer igjen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Intervju med Trey Parker og Matt Stone: http://latimesblogs.latimes.com/herocomple...-park-movi.html Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Intervju med Trey Parker og Matt Stone: http://latimesblogs.latimes.com/herocomple...-park-movi.html takkskalduha skjønner at Trey Parker og matt stone har problemer etter så mange år. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dagens episode var dritt tidig, bare synd vi ser så lite av cartman og de andre... Elsket linjen til cartman etter at butters hadde gått ut:D Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dagens episode var dritt tidig, bare synd vi ser så lite av cartman og de andre...Elsket linjen til cartman etter at butters hadde gått ut:D hehe, ja syntes faktisk at dagens episode var ganske bra Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Denne episoden var artig Lo rimlig godt når hu goth jenta kjørte bil Men hele opplegget var genialt, og Cartman brillierer med de få replikka sine Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Alt i alt en grei episode. Likte begynnelsen best (da de satt å spilte), kjente meg litt igjen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kjente meg noe helt villt igjen i starten Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bra saker! Sesongens beste sammen med Major Boobage. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg likte ikke episoden. Butters har alltid vært en karakter jeg ikke har likt. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har vært misfornøyd med Butters i samtlige episoder denne sesongen, med unntak av denne. Syns den karakteren har hatt en dårlig utvikling gjennom serien, men i denne episoden var han litt mer som jeg husker han fra de eldre episodene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Haha, Butters gir meg så jævlig lattis. Bra episode grunnet Butters. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 mhm. likte de når han begynte å fræse til personene en av sesonges beste. men ikke den desidert den beste av alle episodene Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg likte ikke episoden. Butters har alltid vært en karakter jeg ikke har likt. Er litt enig i dette. Jeg blir fort lei av Butters, og jeg synes han er overvurdert, men jeg liker han i små mengder. Som hovedperson i en episode synes jeg han faller igjennom. Dårlig episode. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg likte ikke episoden. Butters har alltid vært en karakter jeg ikke har likt. Er litt enig i dette. Jeg blir fort lei av Butters, og jeg synes han er overvurdert, men jeg liker han i små mengder. Som hovedperson i en episode synes jeg han faller igjennom. Dårlig episode. Butters beste er "Butters' Very Own Episode" fra sesong 5. Her klarer Butters å være morsom, godt hjulpet av tema og situasjoner. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg likte ikke episoden. Butters har alltid vært en karakter jeg ikke har likt. Er litt enig i dette. Jeg blir fort lei av Butters, og jeg synes han er overvurdert, men jeg liker han i små mengder. Som hovedperson i en episode synes jeg han faller igjennom. Dårlig episode. Butters overvurdert? Blasfemi! Butters, Randy og Cartman = WIN Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg likte ikke episoden. Butters har alltid vært en karakter jeg ikke har likt. Er litt enig i dette. Jeg blir fort lei av Butters, og jeg synes han er overvurdert, men jeg liker han i små mengder. Som hovedperson i en episode synes jeg han faller igjennom. Dårlig episode. Butters overvurdert? Blasfemi! Butters, Randy og Cartman = WIN Dei er best hadde isaac hayes vort med enno. så hadde han vore min favoritt Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Butters beste er "Butters' Very Own Episode" fra sesong 5. Her klarer Butters å være morsom, godt hjulpet av tema og situasjoner. Verdt å sjekke ut. Uenig. Jeg liker best Butters når han bare er en del av gjengen, og ikke får en for stor rolle, f.eks i Quest For Ratings, LOTR-episoden, The Losing Edge og The List. Butters er ikke i nærheten av å være en så god karakter som Cartman og Randy. Butters er naiv, og det er det. Forsåvidt ganske morsomt det, men ikke nok til å bygge episoder på. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg likte ikke episoden. Butters har alltid vært en karakter jeg ikke har likt. Er litt enig i dette. Jeg blir fort lei av Butters, og jeg synes han er overvurdert, men jeg liker han i små mengder. Som hovedperson i en episode synes jeg han faller igjennom. Dårlig episode. Butters overvurdert? Blasfemi! Butters, Randy og Cartman = WIN Dei er best hadde isaac hayes vort med enno. så hadde han vore min favoritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå