Gjest medlem-122769 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kjedet meg gjennom hele episoden. Enda en tragisk filmparodi Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kjedet meg gjennom hele episoden. Enda en tragisk filmparodi var ikke så tragisk som dei andre da. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Prøvde å gi South Park en siste sjanse, men klarte ikke å holde ut hele episoden engang. Det er ille nok å dra samme vits om og om og om igjen (Craig...), men å dra ut sangene i en evighet hjelper enda mindre. Blir fortsatt å følge med på hva folk sier om SP og begynne å se igjen om det blir bedre, men de siste episodene har ikke lovet bra for å si det mildt... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Syns da denne var langt bedre enn de tre forrige. Irriterer meg at det var nok en filmparodi, men denne funket ihvertfall sånn halvveis for min del. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Den neste episoden har fått tittelen The Ungroundable. Handlingsreferat fra southparkstudios.com: Butters is sure he’s seen a vampire at school but he can’t get anyone to listen to him. Meanwhile, the Goth Kids are angry and frustrated when the other kids can’t tell the difference between a Goth and a Vampire.' Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ser faktisk lovende ut Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Høres ikke så dumt ut, nei. Syns det er postivt at vi får en ny episode der goth kidsa er sentrale. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Høres ikke så dumt ut, nei. Syns det er postivt at vi får en ny episode der goth kidsa er sentrale. Tja, syntes de Goth-folka er ganske kjedelige. Går bare rundt og babler om "conformist", hvis jeg husker rett. Det beste med "Raisins"-episoden er uansett Butters som tror at han har fått seg dame Og ja, denne episoden tror jeg blir veldig bra. Butters = WIN. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hm... det lover nesten bra... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det der hörtes rett og slett ræva ut, men haaper forestillingene jeg faar i hodet er helt gale. Men kommer til aa se den, har uansett ikke mye annet aa gjöre i den lange matpausen der jeg stikker hjem og lager mat Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Stilles mye snodige forventninger til serien her. Faktumet er jo at det egentlig bare er Trey Parker og Matt Stone som gjør episodene til det de føler for, akkurat den uka. Pluss det å dømme en episode på en teaser bestående av to linjer med tekst bare blir for dumt. Ta det som det kommer. Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 får håpe det ikke er enda en av de dårlige filmparodiene høres ihvertfall bra ut Butters er kul og at de tar med goth-folka er bra Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hehe, likte det når de var med i en episode denne gangen og ble kalt emo Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 men de er en ting eg lurer på med south park i dei siste episodene. hvordan mistet gjengen populariteten sin i serien? hva de med pandemic episodene? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvis gjengen du tenker på er Cartman, Kenny, Stan og Kyle, så har de vel aldri hatt noe popularitet å skryte av. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvis gjengen du tenker på er Cartman, Kenny, Stan og Kyle, så har de vel aldri hatt noe popularitet å skryte av. hehe. ok. bare lurte siden den med high school musical episoden så sa stan at Butters var meir populær en dei Hvis gjengen du tenker på er Cartman, Kenny, Stan og Kyle, så har de vel aldri hatt noe popularitet å skryte av. hehe. ok. bare lurte siden den med high school musical episoden så sa stan at Butters var meir populær en dei Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Joda, men de har alltid trodd at de er populære. Akkurat som Cartman tror at alle har han som forbilde. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Gidder ikke lese igjennom hele tråden.. Hva heter den episoden da Cartman fryser seg ned for å spille nintendo wii? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Go God Go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå