ukjentbrukergitt Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 southparkzone.com funker fett, skal se når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Southparkzone.com funker jo bare på noen episoder. De aller fleste står det "This video has been removed due to infringement". Får heller ikke opp så mange episoder i allsp.com og southparkstudios funker jo ikke lenger. På southparktube.com kom det jo bare opp en reklameside. Noen som vet om noen sider som faktisk funker på alle episodene? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 surfthechannel.com virker ihvertfall, skal man se nye så funker southparkzone Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 surfthechannel.com virker ihvertfall, skal man se nye så funker southparkzone surfthechannel har nye de da, så den nye episoden for noen timer siden der Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 ja, ikke sånn jeg mente det, men southparkzone virker kanskje ikke gamle, men nye, tar kortere tid å navigere seg fram der og. er som regel på forsiden. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tar meg ikke mer enn fem minutter å laste ned fra mrtwig.net. Dette gir også bedre kvalitet enn f.eks. southparkzone.com. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 har retarded brannmur jeg, pluss veeeeeeldig liten diskplass igjen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Litt skuffende episode dette også. Midt på treet. Cartman leverer som alltid, men bak han er det tynt. Endret 13. november 2008 av Hegland Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 overraskende bra episode! Hadde sett for meg en jævli døll parodi på High School Musical, men episoden leverte lett! Jævli festlig men han faren til Brydon og den nye retardvennen som Cartman konstant mobber. Vil tro mange ser denne episoden veldig fordomsfull bare fordi det er en filmparodi. Ha et åpent sinn så skal dere se at den er knall! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Helt middels spør du meg. Jeg liker ikke musikaler, men denne episoden fikk til noen morsomheter. Slap Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Saa over lista over episoder fra denne sesongen og maa konkludere med at denne var den beste i sesongen. Ser ut som de begynner daarlig og gaar höyere opp hver gang. Föltes ikke ut som om de prövde aa presse fram vitser heller. Den verste episoden maa ha vært "Eek, a Penis", den var jo bare taapelig. Endret 13. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 helt ok episode, men håper de slutter å lage filmparodier og heller går tilbake til gode gamle south park Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ekstremt skuffet over det nå, føler jeg ser south park fordi det er south park... Jeg syns det er morsomt forsatt og elsker det, men de har ikke hatt noen sånne veldig geniale episoder i det siste. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 men de var jo litt morsomt da. cartman leverte. queermo leverte også godt. men de er ikke den beste. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Var en grei episode det.. men langt ifra en klassisk god gammeldags episode av south park. Men underholding var det Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Siste episode var ganske slapp. Jeg vet de parodierer HSM når de synger i episoden, men jeg ble bare irritert av å høre syngingen. Faen som jeg hater musikaler, og spesielt når man sniker inn musikalelementer der det ikke skal være noe. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Haha! Det er første gangen på lenge at jeg virkelig har ledd av en episode! Veldig morsom parodi på High School M, og Cartmans dissing av Scott var dritkult. Slappingen var også kul! Hehe. Dette er virkelig South Park som jeg vil ha! Konge! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Siste episode var ganske slapp. Jeg vet de parodierer HSM når de synger i episoden, men jeg ble bare irritert av å høre syngingen. Faen som jeg hater musikaler, og spesielt når man sniker inn musikalelementer der det ikke skal være noe. South Park-filmen var jo en slags musikal, og den var jo rå. Håpet å se noe sånt når de først skulle parodiere den filmen. Men helt grei episode. Men håper vi får se South Park finne røttene sine snart, sånn at det ikke bare blir politisk satire og filmparodier. Har lyst på flere episoder ala Tounsil Trouble, Canada on Strike og Major Boobage. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Helt kurant episode. Er som flere andre møkka lei av disse tragiske filmparodiene, og det ser nesten ut som om den gode gamle South Park-stilen er død. Får en slags pausefisk på E!-channel følelse av å se på de siste episodene. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Endelig en episode jeg ikke kjedet meg igjennom. Syns filmparodien fungerer greit her, men nå er det snart på tide å tenke nytt. Vi vet at Trey Parker og Matt Stone kan bedre enn å bare parodere en ny film hver uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå