Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Southparkzone.com funker jo bare på noen episoder. De aller fleste står det "This video has been removed due to infringement". Får heller ikke opp så mange episoder i allsp.com og southparkstudios funker jo ikke lenger. På southparktube.com kom det jo bare opp en reklameside. Noen som vet om noen sider som faktisk funker på alle episodene?

Lenke til kommentar

overraskende bra episode! Hadde sett for meg en jævli døll parodi på High School Musical, men episoden leverte lett!

Jævli festlig men han faren til Brydon og den nye retardvennen som Cartman konstant mobber.

Vil tro mange ser denne episoden veldig fordomsfull bare fordi det er en filmparodi. Ha et åpent sinn så skal dere se at den er knall!

Lenke til kommentar

Saa over lista over episoder fra denne sesongen og maa konkludere med at denne var den beste i sesongen. Ser ut som de begynner daarlig og gaar höyere opp hver gang.

Föltes ikke ut som om de prövde aa presse fram vitser heller.

Den verste episoden maa ha vært "Eek, a Penis", den var jo bare taapelig.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Siste episode var ganske slapp. Jeg vet de parodierer HSM når de synger i episoden, men jeg ble bare irritert av å høre syngingen. Faen som jeg hater musikaler, og spesielt når man sniker inn musikalelementer der det ikke skal være noe.

South Park-filmen var jo en slags musikal, og den var jo rå. Håpet å se noe sånt når de først skulle parodiere den filmen. Men helt grei episode. Men håper vi får se South Park finne røttene sine snart, sånn at det ikke bare blir politisk satire og filmparodier.

Har lyst på flere episoder ala Tounsil Trouble, Canada on Strike og Major Boobage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...