Geir M Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Scott Tenorman Must Die er et mesterverk av de sjeldne. Den rager helt ubestridt på toppen som beste episode av South Park. Så langt synes jeg denne sesongen har vært god, men ikke så god som sesong 11, og ikke i nærheten av sesong 10 som var utrolig sterk med en hel rekke klassiske episoder. Selv når South Park ikke er på sitt beste er det fortsatt bedre enn nesten alt annet som er å oppdrive av morsomme tv-programmer. For meg er de beste episodene i Family Guy, American Dad og Futurama omtrent på samme nivå som en middels South Park episode. Jeg håper de fortsetter i denne stilen i maaange flere sesonger. Dette med "fancy" effekter og bedre animasjoner ser jeg ikke problemet med. Selv om animasjonene ser bedre ut nå enn de gjorde før, har aldri South Park vært, og kommer neppe noengang til å bli et show med masse poengløs spesialeffektrunking. Animasjonene brukes kun som et verktøy til å formidle serien og de er aldri overdrevent estiske bare for å være det, det er et poeng bak hvordan ting ser ut. Egentlig synes jeg denne kritikken faller på sin egen urimelighet, da det blir det samme som å si at South Park hadde vært bedre dersom det var dårligere. Endret 11. november 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Altsaa, er ikke effektene jeg prater om egentlig, er bare at de pröver aa gjöre alt "super badass and c00l" (http://www.southparkstudios.com/clips/153556/?tag=Cartman). Lenke til kommentar
Toa Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Savner å se gode gamle Mr. Garrison jeg. Noen som vet hvor han har vært i det siste? Det var jo ikke veldig mange episoder siden at Cartman slapp en mudmonkey på pulten hans? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Altsaa, er ikke effektene jeg prater om egentlig, er bare at de pröver aa gjöre alt "super badass and c00l" (http://www.southparkstudios.com/clips/153556/?tag=Cartman). Enig i dette. South Park har mistet all form for sjarm. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 altså, de som lager south park kan ikke prøve for hardt å lage en god episode... det er jo ulogisk. men vi kan se på den første episoden, den var jo helt absurd og de dro den langt. slik er også de nye. samme med scott tenorman episoden, den viser bare hvor syk i huet cartman er, samme gjør den episoden med wendy. men de tar e tstørre skritt ut i verden. episodene tar ikke lenger sted så mye i selve south park som det gjorde før, men alikvel er en del der. men man må også ha i tankene at de har vokst, og er ikke de samme som før. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) De fleste episodene er nå tåpelige og kjedelige filmparodier. Når de prøver å lage episoder som ligner de klassiske syns jeg de prøver for hardt. Cartman kabler på pulten til Mr. Garrison. Jeg syns ikke det var noe særlig morsomt. Virker mer som et desperat forsøk på å få frem latter. Jeg savner den onde humoren og den "fine" moralen (I learned something today) bak de gamle episodene. De gamle episodene hadde sjarm, og de var særegne. Nå minner South Park mer og mer om Family Guy. Endret 11. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 syns ikke det jeg, er jo ikke lenge siden de hadde den i learned something today. at cartman driter på pulten bare understreker at han skyr ingen midler. karakterene i serien har ikke endret seg. men hvordan serien utspiller seg har kanskje det. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hvordan serien utspiller seg har endret seg, og det medfører også at karakterene endrer seg. De har kanskje ikke endret seg merkbart de siste sesongene, men ser man tilbake på sesong 1-4 er det klare forskjeller. Det irriterer meg også at Butters blir mer og mer sentral. Likte svært godt den karakteren før, men det var da han hadde rollen som en mindre sentral outsider. Cartman skyr helt klart ingen midler, men det kom bedre frem før. Hovedproblemene med de nye episodene er for min del ikke karakterenes utvikling, men den retningen selve serien tar. Som jeg skrev tidligere syns jeg serien minner mer og mer om Family Guy, og ingen av vitsene treffer på samme måte som før. Endret 11. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Toa Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De fleste episodene er nå tåpelige og kjedelige filmparodier. Når de prøver å lage episoder som ligner de klassiske syns jeg de prøver for hardt. Cartman kabler på pulten til Mr. Garrison. Jeg syns ikke det var noe særlig morsomt. Virker mer som et desperat forsøk på å frem latter. Jeg savner den onde humoren og den "fine" moralen (I learned something today) bak de gamle episodene. De gamle episodene hadde sjarm, og de var særegne. Nå minner South Park mer og mer om Family Guy. Cartman som kabler på pulten til Mr. Garrison er jo et stort høydepunkt! Syns den episoden er noe av det bedre fra South Park de siste sesongene. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Personlig syns ikke kablingen var det helt store.. Men Breast Cancer Show Ever er likevel et av sesongens få høydepunkter sammen med Major Boobage. Endret 11. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 jeg syns ikke de ligner mer og mer på faimly guy, family guy har en veldig simpel humor. south park er ikke det samme, den gangen south park bruker "remember that time" og "what if" situasjoner, blir jeg lei meg. south park tar en simpel ting, og drar den så hardt utover, noe som får oss til å tenke. sånn som overlogging. bare viser hvor avhengig mennesker er av internet, selv om south park drar den langt. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 south park har jo holdt på veldig lenge. de er litt vanskelig å finne på noe nå. de tror eg som er en av problemene. men dei drar litt for langt ja. (a guinea pirate , bee, bear, mouse etc. etc.) å film parodier er eg og rett å slett lei av, Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Elementary_School_Musical litt info om episoden som komer ut idag, spent håper de slutter å lage dårlige filmparodier og går tilbake til gode gammel South Park nivå Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Aner High School Musical parodi.... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Aner High School Musical parodi.... Frykter High School Musical-parodi. Håper virkelig ikke de roter seg bort med flere dårlige filmparodier. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Håper ikke det blir ren parodi. Tviler på at så mange av South Park-seerne har sett de filmene. Så jeg tipper episoden blir inspirert av filmen med en eller annen syk tvist. Synes de skole-episodene er de beste, så jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Skal se dette paa skolen rundt klokka 10 norsk tid (southparkstudios.com), har blitt en fast rutine, haaper den kan fortsette EDIT: Hahaha, var jo bra da Endret 13. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Skal se dette paa skolen rundt klokka 10 norsk tid (southparkstudios.com), har blitt en fast rutine, haaper den kan fortsette EDIT: Hahaha, var jo bra da Hvordan får du til å bruke den siden? Bor du utenfor Skandinavia? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Bor paa Island, er ikke blokkert her. Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 South Park er sykt bra Men, southparktube.com funker veldig bra, familyguytube.com funker også veldig bra. Også funker Vuze bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå