Manuzet Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 eg med. veldig lei av filmparodier. eg har lyst å sjå kenny dø på eit skikkelig vis! viss dere skjønner ka eg meiner. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 opptur fra de to forrige, men ikke helt "der" enda. Å lage en SP episode tar ikke så lang tid mener jeg å ha lest. Så å lage deler av episoden før, figurer ol. gjør det mulig å lage en så rykende fersk episode. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 De lagde alt utenom delen med talen paa forhaand. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bra episode, men jeg syntes de kunne fåt Obama til og høres mer ut som Obama. Hvis dere sjønner hva jeg mener. Stemmen er jo ikke lik i det hele tatt. Det tok meg litt ut av karakteren til tider. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Å lage en så bra episode som Awesom-o på bare 3 dager er ikke dårlig "AWESOM-O" is episode 116 of the Comedy Central series South Park. It was originally broadcast on April 14, 2004. It holds the show record for being created in the shortest amount of time, taking only three days. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Begynner å miste interessen for South Park. Sesong 12 begynte dårlig, tok seg litt opp med den Boobage-episoden, men ramlet raskt igjen. Måte slite meg gjennom de tre siste episodene og gleder mer ikke noe spesielt til neste... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Episode 1213 har fått tittelen Elementary School Musical. Stan realizes he could lose Wendy if he doesn’t get on board with the latest fad to hit South Park Elementary. Cartman would rather kill himself than succumb. But, when Stan, Kyle, Kenny and Cartman all realize that Butters is now more popular than they are, they have no choice but to give in to peer pressure. Dette høres ganske lovende ut egentlig. Hadde vært deilig å kost seg igjennom en SP-episode igjen. Lenge siden jeg har fått en god følelse av å se en fersk episode. Noe som er skummelt er at tittelen hinter til nok en filmparodi... Endret 10. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Veldig bra episode. Parker og Stone tar Obama-hypen virkelig på kornet, en hype som er svært irriterende til tider. Randy var glimrende i denne episoden, som vanlig. Ja, synes de tok for seg begge deler av hypen veldig bra, og i episoden skjedde det som jeg tror kommer til å skje i virkeligheten: De som tror at Obama betyr verdens undergang vil bli positivt overrasket, de som trodde han skulle bli en mirakelmann vil bli skuffet. Det var et veldig fint utgangspunkt men hele Ocean's Eleven-greia ble bare patetisk og veldig kjedelig. South Park skal være satire, ikke en fryktelig kjedelig parodi. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Begynner å miste interessen for South Park. Sesong 12 begynte dårlig, tok seg litt opp med den Boobage-episoden, men ramlet raskt igjen. Måte slite meg gjennom de tre siste episodene og gleder mer ikke noe spesielt til neste... Hva med Over Logging og Breast Cancer? De to klart beste denne sesongen imo. Boobage på en annen side likte jeg ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Så ikke det helt store i Over Logging selv. Syns den prøvde litt for hardt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hva med de episodene? Breast Cancer hadde noen morsomme scener, men det meste var kjedelig. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det var i mine øyne to klasseepisoder, og de klart beste i sesong 12. Hvilken sesong har dere som favorittsesong da? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 må si de siste sesongene har vært grisebra. de siste 3 episodene er klassisk south park stil. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Sesong fem er velig god, slik SP er ment å være. 10 var en ganske god sesong av de nye, warcraft, tssst osv. Sesong 11 var laber, prøvde for hardt. 12 har til nå vært utrolig varierende. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 må si de siste sesongene har vært grisebra. de siste 3 episodene er klassisk south park stil. Da spør jeg deg, hvor mye South Park har du sett? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 alt, men må si det har vært mye opp og ned, imaginationland var jo typisk south park, husker ikke hvilken sesong det var jeg, men nå er det en stund siden jeg har sett de gamle sesongene, kjernen må vel være sesong 2/3-5/6 eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) De tre siste episodene er langt fra klassisk South Park-stil, de pröver for hardt, lager for for store og "verdensomspennede" historier (om du skjönner hva jeg mener). Minner meg litt om den gangen de parodierte filmer som oppdaterte seg selv med aa pakke inn dritmye action, Imperial Walkers og superfancy effekter inn i den förste episoden, er bare at naa er det faktisk ikke lenge til at South Park faktisk blir slik... Endret 10. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Beste episode så langt er helt klart Woodland Creatures, men vi får neppe se en så bra episode igjen med det første... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Scott Tenorman Must Die er naa epic da Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Savner å se gode gamle Mr. Garrison jeg. Noen som vet hvor han har vært i det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå