Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å lage en så bra episode som Awesom-o på bare 3 dager er ikke dårlig :grin:

 

"AWESOM-O" is episode 116 of the Comedy Central series South Park. It was originally broadcast on April 14, 2004. It holds the show record for being created in the shortest amount of time, taking only three days.

Lenke til kommentar

Episode 1213 har fått tittelen Elementary School Musical.

Stan realizes he could lose Wendy if he doesn’t get on board with the latest fad to hit South Park Elementary. Cartman would rather kill himself than succumb. But, when Stan, Kyle, Kenny and Cartman all realize that Butters is now more popular than they are, they have no choice but to give in to peer pressure.

 

Dette høres ganske lovende ut egentlig. Hadde vært deilig å kost seg igjennom en SP-episode igjen. Lenge siden jeg har fått en god følelse av å se en fersk episode.

 

Noe som er skummelt er at tittelen hinter til nok en filmparodi...

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Veldig bra episode. Parker og Stone tar Obama-hypen virkelig på kornet, en hype som er svært irriterende til tider. Randy var glimrende i denne episoden, som vanlig.

Ja, synes de tok for seg begge deler av hypen veldig bra, og i episoden skjedde det som jeg tror kommer til å skje i virkeligheten: De som tror at Obama betyr verdens undergang vil bli positivt overrasket, de som trodde han skulle bli en mirakelmann vil bli skuffet.

Det var et veldig fint utgangspunkt men hele Ocean's Eleven-greia ble bare patetisk og veldig kjedelig. South Park skal være satire, ikke en fryktelig kjedelig parodi.

Lenke til kommentar
Begynner å miste interessen for South Park. Sesong 12 begynte dårlig, tok seg litt opp med den Boobage-episoden, men ramlet raskt igjen. Måte slite meg gjennom de tre siste episodene og gleder mer ikke noe spesielt til neste...

Hva med Over Logging og Breast Cancer? De to klart beste denne sesongen imo. Boobage på en annen side likte jeg ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

De tre siste episodene er langt fra klassisk South Park-stil, de pröver for hardt, lager for for store og "verdensomspennede" historier (om du skjönner hva jeg mener).

 

Minner meg litt om den gangen de parodierte filmer som oppdaterte seg selv med aa pakke inn dritmye action, Imperial Walkers og superfancy effekter inn i den förste episoden, er bare at naa er det faktisk ikke lenge til at South Park faktisk blir slik...

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...