Manuzet Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 beklager dobbel posting 1212 - About Last Night Airdate: 2008-11-05 » 1 Days 11 Hours 55 Minutes While the country celebrates the outcome of the election, the new President-elect catches everyone off guard when he arrives at the White House prematurely. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Whoa... Endelig noe som kan bli bra. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) maybe noko. dei 2 forrige var jo elendig Endret 4. november 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Utifra fra det som ble avslört av handlingen der kan jeg bare forestille meg mökk, faar bare haape at de kan lage gull for det. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Må være litt tricky å få til animasjonen når presidentvalget var en dag før episoden sendes. Regner med de har sine metoder. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Denne episoden eide! Elsket oceans delene! Synd cartman ikke var med... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tipper de regnet med at Obama vant og bare la til talen han brukte. Problemet ville vært om Obama ikke vant da (Men de bruker faktisk kun noen dager paa aa lage episoden da) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Bra episode. Tipper de hadde en episode hvor mcain vant, med samme handling, så tok de bare å sendte episoden med den som vant. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Veldig bra episode. Parker og Stone tar Obama-hypen virkelig på kornet, en hype som er svært irriterende til tider. Randy var glimrende i denne episoden, som vanlig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Veldig bra episode. Parker og Stone tar Obama-hypen virkelig på kornet, en hype som er svært irriterende til tider. Randy var glimrende i denne episoden, som vanlig. Helt enig! Endelig en opptur i denne delen av sesongen. Endret 6. november 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 God episode, men uten de helt store latterkickene. Gøy når Palin sa hun skulle gå for VP-vervet i 09. Randy var glimrende i denne episoden, som vanlig. Jess. Randy er en vanvittig bra karakter. Sammen med Cartman er han den eneste som alene kan gjøre episoder gode. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Veldig bra episode. Parker og Stone tar Obama-hypen virkelig på kornet, en hype som er svært irriterende til tider. Randy var glimrende i denne episoden, som vanlig. Ja, synes de tok for seg begge deler av hypen veldig bra, og i episoden skjedde det som jeg tror kommer til å skje i virkeligheten: De som tror at Obama betyr verdens undergang vil bli positivt overrasket, de som trodde han skulle bli en mirakelmann vil bli skuffet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Veldig bra episode. Parker og Stone tar Obama-hypen virkelig på kornet, en hype som er svært irriterende til tider. Randy var glimrende i denne episoden, som vanlig. Ja, synes de tok for seg begge deler av hypen veldig bra, og i episoden skjedde det som jeg tror kommer til å skje i virkeligheten: De som tror at Obama betyr verdens undergang vil bli positivt overrasket, de som trodde han skulle bli en mirakelmann vil bli skuffet. Jepp, de viste begge delene. De tar det skikkelig på kornet da. Ja, folk kommer til å bli skuffet. Hvertfall sosialistene, og de andre som tilber han som en gud. Randy kan gjøre en episode alene ja, sammen med Cartman og Butters. De tre overlegent beste karakterne i serien. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Randy kan gjøre en episode alene ja, sammen med Cartman og Butters. De tre overlegent beste karakterne i serien. Enig i dette, men mener Butters ligger et lite stykke bak Cartman og Randy. Men det er ingen tvil om at Butters er en bedre karakter enn Kenny, og at det er morsommere når han tar over for Kenny, i sesong 6. Sitter og ser Manbearpig for hundrede gang. Det er en så kos episode. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kjeeeeedlig, ikke noe usaklig Cartman tull (annet enn tv-salget som jeg lo bra av ) Randy var jo litt artig, og Ocean 11 greiene var bra lagd. Men ikke noen skikkelige latterkuler, og jeg satt stort sett der og lurte på om de lagde episoden igår, eller om de lagde en McCain versjon... Nei, jeg syntes del 2 av marsvin greia var artigere... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Men nå er det plutselig drittlenge til neste episode da? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg synest ikke denne episoden var så ekstremt bra. Likte ikke det Oceans opplegget de hadde. Men men, Randy var jo like bra som alltid, han er uten tvil min favorittkaraktèr nå Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 De lagde kun 1 episode: http://www.thrfeed.com/2008/11/obama-south-par.html?%3F Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Beste episoden ever: "April fools: Not without my anus!" Ein heil episode via til gode gamle Terrance & Phillip! Herregud eg drit på meg kvar gong eg ser den episoden, heilt seriøst. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Denne episoden var helt grei, og ikke noe mer. Begynner å bli temmelig lei filmparodiene. Endret 7. november 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå