Rabbid Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) I was not amused :| Lo litt av Craig og ved den förste Marsvin i kostume-greia, men resten ble for repetivt. Syns virkelig de bör trekke seg tilbake til aa lage historier som kun handler om byen, saann som det er naa reiser de jo ut over alt og alt de gjör er en del av noe megasvært og verdensomspennende. Endret 30. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei det blir aldri noe særlig morsomt, og Craig er faen meg en ubrukelig karakter. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Syns south park har tapt seg i det siste Endret 30. oktober 2008 av Fibber Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Syns south park har tapt seg i det siste Liker heller ikke de nyeste episodene Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er, som dere, veldig skuffet over Pandemic. Lenke til kommentar
Latsabben Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bra episode det her. Randy får meg til å knekke sammen hver gang. Og hver gang et marsvin dukket opp så lo jeg like godt hver gang. lo godt på slutten av Randy: "oooh, I didnt have any tape in it" var helt greie episdoder, men har sett bedre Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 En svært skuffende episode. Forsøkene på morsomheter i episoden gjorde meg flere ganger bare flau på vegne av Parker og Stone. Craig er ingen god karakter, og det var i stor grad han som gjorde episoden dårlig. Dette er kleine greier, og jeg håper virkelig på forbedringer til neste episode. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Dette var ikke særlig bra nei. De siste årene har de første episodene i starten av sesongen og de første episodene etter "sommerferien" vært knallbra, og så har det blitt dårligere utover for hver episode, det er hvertfall slik jeg har opplevd det. Men nå startet det jo med noe ganske middelmådig, det var jo ganske trist... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Dobbelepisoden sugde. Veldig lite som var spesielt morsomt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Synes del 2 var en smule bedre enn den første. Så langt har nesten alle episodene i denne sesongen vært elendig... Håper de slutter med filmparodiene. Synes det meste er så ekstremt mye morsommere når de gjør narr av politiske emner osv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Den nye sessongen har holdt veldig høy standard, helt frem til denne episoden. Likte den ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Craig ødela episoden totalt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Keisam episode, samme med den foregående og. Eneste som var litt morsomt var marsvina. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Joda, ganske traurig episode. Langt fra like bra som episoder som Major Boobage, Le Petit Tourette og The List Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 men de er jo fra forrige sesong. eg synest den beste av denne sesongen må jo være breast cancer. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ikke engang en eksepsjonelt god avslutning på sesongen vil redde den fra å bli stående som seriens dårligste. Major Boobage og Breast Cancer Show Ever har vært de eneste høydepunktene for min del. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Huff, dere eier ikke humor... Lo så tårene trilla igjennom hele episoden jeg Syntes Craig var genial, spesielt når han påpeker det at de går inn i de gamle ruinene istedenfor å la være. Randy var også genial, hvertfall når de satt inne i mørket der Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, er bare du som er veldig barnslig Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det skal jeg ikke nekte for Men kan være enig at denne episoden var veldig utypisk South Park og minnte litt mer om usaklighetene til Family Guy... Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det skal jeg ikke nekte for Men kan være enig at denne episoden var veldig utypisk South Park og minnte litt mer om usaklighetene til Family Guy... sie noe der ja. men viss south park folka prøver pg herme family guy. har dei gjort en biggie small asso! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå