Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

I was not amused :|

Lo litt av Craig og ved den förste Marsvin i kostume-greia, men resten ble for repetivt.

Syns virkelig de bör trekke seg tilbake til aa lage historier som kun handler om byen, saann som det er naa reiser de jo ut over alt og alt de gjör er en del av noe megasvært og verdensomspennende.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En svært skuffende episode. Forsøkene på morsomheter i episoden gjorde meg flere ganger bare flau på vegne av Parker og Stone. Craig er ingen god karakter, og det var i stor grad han som gjorde episoden dårlig. Dette er kleine greier, og jeg håper virkelig på forbedringer til neste episode.

Lenke til kommentar

Dette var ikke særlig bra nei.

De siste årene har de første episodene i starten av sesongen og de første episodene etter "sommerferien" vært knallbra, og så har det blitt dårligere utover for hver episode, det er hvertfall slik jeg har opplevd det. Men nå startet det jo med noe ganske middelmådig, det var jo ganske trist...

Lenke til kommentar

Huff, dere eier ikke humor... Lo så tårene trilla igjennom hele episoden jeg :) Syntes Craig var genial, spesielt når han påpeker det at de går inn i de gamle ruinene istedenfor å la være. Randy var også genial, hvertfall når de satt inne i mørket der :p

Lenke til kommentar
Det skal jeg ikke nekte for :p Men kan være enig at denne episoden var veldig utypisk South Park og minnte litt mer om usaklighetene til Family Guy...

sie noe der ja. men viss south park folka prøver pg herme family guy. har dei gjort en biggie small asso!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...