Cryflopp Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 hehe var en god episode det ja =P Cartman er noe for seg selv, "im gonna tell my mom on you wendy" herlig Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Denne episoden var MYE bedere en den forige. Sloss kampen ble jo faktisk gasne kul. Minnet veldig om Snatch Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Cartman var on fire denne episoden. Hvertfall når han lekte gangster, hoho. Lo godt da han dreit på pulten til Garrison. Men likte ikke han tapte slosskampen Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Alle viste jo han kom til og tape, som hver gang han sloss med Kyle, Kyle slår han og han setter seg ned og begynner og hyle:D Sykt genialt med bæsjen ja, men butters sin morderiske vilje for og få slosskampen til og skje var sykt fet! Og den syke latteren hans! hahah.. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) var sinnsykt bra episode ja, lo godt av: " hey emo-kids cartman and wendy are gonna fight after school" " Did he just call us emoes?" "You gotta calm down Wendy, or you gotta get your boobs all angry and they are gonna start killing people :!: " er det en annen voice acor for Wendy nå eller? Tidligere så har jo Wendy hattt sinnsykt lys stemme Endret 17. oktober 2008 av Mr_Mellingen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Cartman var on fire denne episoden. Hvertfall når han lekte gangster, hoho. Lo godt da han dreit på pulten til Garrison. Men likte ikke han tapte slosskampen Enig, er liksom så klisje at jenter vinner slosskamper i tv-serier. Hadde ventet at de skulle gjøre en liten tvist på det ihvertfall, sånn som når Cartman banker dritten ut av han dvergen som kan karate f.eks. Ellers var episoden meget morsom. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Likte det foredraget Cartman hadde om brystkreft. "I belive not enough is being done, so like the victims of breast cancer, there is something I would like to get off my chest." Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 "What did the breast cancer say to the polish monkey?" "Our opinion on you can definitivly don't go lower" "You are saying that to make me feeeeeeeeel better" Masse geniale replikker i episoden, sesongens beste er uansett "Overlogging". Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Helt ok episode, men jeg ble litt skuffa. Men den hadde sine lyspunkter. Skrivefeil Endret 19. oktober 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 synest denne har vore denne beste i denne sesongen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 1210 - Pandemic The boys find a way to make money off an international crisis that requires no talent and very little effort. Cartman convinces the other boys to invite Craig to get in on their latest plan. He knows Craig has just what it takes to make their dream a reality. hehe , gleder meg Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 lurer på hvilket internasjonal krise de er eg Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 "You wanna throw down doug? I'd throw down." Den setningen er så fantastisk morsom. Har sett episoden sikkert 20 ganger, men ler av den hver gang enda. En klasseepisode. Men likte ikke han tapte slosskampen This! Det verste med episoden. Hvor fantastisk hadde det ikke vært hvis Cartman hadde banket Wendy, og stått å hånet henne ettepå. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 "You wanna throw down doug? I'd throw down." Den setningen er så fantastisk morsom. Har sett episoden sikkert 20 ganger, men ler av den hver gang enda. En klasseepisode. Men likte ikke han tapte slosskampen This! Det verste med episoden. Hvor fantastisk hadde det ikke vært hvis Cartman hadde banket Wendy, og stått å hånet henne ettepå. ja. er jo litt rart at han ikke greier å ta wendy. siden han tok en dverg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Uff, denne episoden var dritdårlig. Ikke morsom i det hele tatt Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Naar episoden begynte trodde jeg at de hadde laget en remake av "Night of the Living Homeless" bare med disse snodige bandene istedet for hjemlöse Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Håper neste episode holder høyere mål. Vitsene sitter ikke helt, men det tok seg opp på slutten. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Denne episoden syns jeg faktisk ikke var så verst. Handlingen er herlig absurd og enkelte av vitsene treffer. Sammenlignet med de eldre sesongene er episoden svak, men jeg syns den var langt bedre enn The China Problem f. eks. Gleder meg til fortsettelsen. Endret 23. oktober 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Denne episoden syns jeg faktisk ikke var så verst. Handlingen er herlig absurd og enkelte av vitsene treffer. Sammenlignet med de eldre sesongene er episoden svak, men jeg syns den var langt bedre enn The China Problem f. eks. Gleder meg til fortsettelsen. jeg og gleder meg til fortsettelsen men randy lekte jo litt cover fields synest eg da Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 "We can't go to Peru. Our friend was raped there." At det går an.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå