Toa Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vitsene var helt greie, men syns de nye episodene mangler litt i forhold til de gamle. De nye episodene blir for fort over og man sitter igjennom hele greia og venter paa et höydepunkt, de gamle episodene hadde bedre historie og oppbygging. Det går opp og ned, og kvaliteten er mer varierende enn før. Men fra tid til annen dukker det opp geniale ting, som f.eks Imaginationland-trilogien forrige sesong. Starten på en sesong/delsesong pleier alltid være litt bob-bob. Satser på det tar seg opp. Dette var ikke den verste episoden, selv om cartman-butters subplottet var rimelig intetsigende. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Syntes nå begge plottene var artig jeg, lo så jeg datt av stolen hver gang Butters skaut noen i pikken. Men toppa seg når Lucas og Spielberg voldtok Stormtroopern Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Lo godt av denne episoden, selv om storyen ikke var av beste kaliber. Uten Butters er Cartman hjelpesløs xD Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det var rett og slett priceless da Lucas og Spielberg voldtok Indy, jeg lo så jeg datt i bakken. Og Butters som gikk rundt og skjøt folk i pikken, rett og slett fantastisk. Haha, enig. Jeg har tro på denne delen av sesongen. Flott start. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det var rett og slett priceless da Lucas og Spielberg voldtok Indy, jeg lo så jeg datt i bakken. Og Butters som gikk rundt og skjøt folk i pikken, rett og slett fantastisk. Haha, enig. Jeg har tro på denne delen av sesongen. Flott start. Glemte også nevne Lucas & Spielberg som voldtar en stormtrooper :!: Og når de sier de har funnet Yoda og Short Round voldtatt til døde. Genialt, rett og slett. Om mulig den beste episoden denne sesongen, i kamp med Major Boobage og Logging off. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Synes serien har tapt seg kraftig med denne sesongen, men heldigvis så var ikke fortsettelsen på sesong 12 så dårlig. Tydelig å se at Parker og Stone mislikte Indiana Jones 4 ihvertfall (hvis de ennå skriver historiene?) Er selv litt mer enig med Butters om Indiana Jones 4 ifht resten. Butters og Cartman var konge i denne episoden. Er det noen som vet noe mer om når streaming av episoder på www.southparkstudios.com vil fungere for oss i Skandinavia igjen? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Er jeg virkelig den eneste her som syntes at denne episoden var litt jalla? Dårlig plot, dårlige vitser, de to plottene hadde ingenting med hverandre å gjøre, og alle stemmene var forandret! Det eneste som var litt vittig var da Butters gikk rundt og skjøt folk i pikken og fikk en overhaling hver gang. Om resten av episodene blir som de vi har fått til nå vil dette bli verre en sesong 11 som faktisk hadde noen høydepunkter! Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg syntes denne episoden var ganske dårlig egentlig. Jeg lo aldri godt av den, satt bare og flirte litt noen ganger. Håper neste blir bedere. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Var en grei episode det ja, mange som mislikte Cartman og butters plotet ser jeg Selv syntes jeg det var morsomt Cartman som springer rundt å tror at China folka skal ta over for amerika Så da oppsøker han en China resturang Typisk cartmann det ;P Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Var så bra når George Lucas voldtok Indy over den pinballmaskinen. Uff. Men dette var vel en episode hvor det var en moral, om det kan kalles det. Synes det blir best når det ikke er en mening som skal fortelles, men heller de klassiske plottene hvor gjengen er samlet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Var så bra når George Lucas voldtok Indy over den pinballmaskinen. Det er en parodi på The Accused (1988) med Jodi Foster. Den andre voldtektsscenen er fra Deliverance: Se filmen hos Youtube Hysterisk morsom episode Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 1209 - Breast Cancer Show Ever : Wendy gets in trouble when she threatens to beat up Cartman after school. No matter how fired up Wendy is, all bets are on Cartman. Everybody knows a girl can’t fight a boy and win. Ooo classy Gleder meg til neste episode, tror den kan bli meget bra =D Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tror carman er god til å sloss. Han tok jo den kortvokste som kom til skolen. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 1209 - Breast Cancer Show Ever :Wendy gets in trouble when she threatens to beat up Cartman after school. No matter how fired up Wendy is, all bets are on Cartman. Everybody knows a girl can’t fight a boy and win. Ooo classy Gleder meg til neste episode, tror den kan bli meget bra =D samme her. kommer om 2 dager ikke sant? men denne sesongen har gått opp og ned. synest dei gamle var best Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja episoden kommer natt til torsdag/torsdag morning tja de to siste sesongene har vært ganske slakke iforhold til sesong 10 og nedover. Men det vipper litt opp og ned, men ingen når topp som mange av episodene i sesong 10 gjør Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Episoden var FANTASTISK! Eric Cartman for president! Han bærer serien alene. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 skal se den nyeste idag! gleder meg noe sinnsykt! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 En av de beste i denne sesongen ihvertfall ^^ Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 En av de beste i denne sesongen ihvertfall ^^ hehe, enig "cause I dont have so many friends at schuuuuuuuuuuuul". Cartman er bare best Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sesong 12 har vært noe ujevn, men både denne og Over Logging er to fantastiske episoder. Likte Breast Cancer Show Ever veldig godt. De to linjene jeg lo mest av: "If you get beat up by a girl, everyone will think you are a faggot." "I crapped on your desk bro, wazzup with that?!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå