Tronnan Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har leta litt rundt på diverse nettsider, men finner ingenting om handling i neste episode. Virker som at Mr. Matt Stone og Trey Parker ikke ønsker å fortelle noe som helst, noe som egentlig lover svært bra! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er vel den 8 oktober, neste onsdag at episoden kommer ut. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva er det som har skjedd? Har allsp sluttet å legge ut nye episoder elns? Kan ikke finne den nye episoden noen steder! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Neste uke? http://www.southparkstudios.com/guide/1208/ Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 FAEN www.southparkzone.com Gleder meg noe vanvittig til de nye episodene. Over Logging var en klassiker i SP-katalogen, og jeg håper på flere sånne. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 FAENLOL @ You guys. Jeg bor paa Island, funker fint her Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Går vel an og fikse på torrent å ? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Torrent er vel oppe raskere enn spstudios. Jeg har alle episodene på disk uansett Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Episodene kommer vel opp på spstudios samtidig som det går på TV? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Og der var den nye episoden sett, first thing etter at jeg kom hjem fra jobb. Har ikke sett den nye Indyfilmen (og ikke de gamle heller ) men vet nøyaktig hvordan det føles når en film eller lignende blir voldtatt på den måten. Cartman og Butters sitt subplot syns jeg ikke var noe bra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 HAHAHAHHAHAHAHHAHA. Nye episoden, fy faen så bra. Jeg holdt på å drite på meg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fin start på høstsesongen dette Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det bare meg, eller er dette förste gangen de har sagt "dick" paa South Park? Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det bare meg, eller er dette förste gangen de har sagt "dick" paa South Park? Tenkte også på dette. Ble nesten litt overrasket over at de ikke sensurerte ordet. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 South Park har naa sagt verre ting, men ordet stakk seg ut. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Cartman og Butters del var virkelig ikke bra, men jeg digget Indy 4-delen. Nydelig kritikk mot en patetisk film. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det var rett og slett priceless da Lucas og Spielberg voldtok Indy, jeg lo så jeg datt i bakken. Og Butters som gikk rundt og skjøt folk i pikken, rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vitsene var helt greie, men syns de nye episodene mangler litt i forhold til de gamle. De nye episodene blir for fort over og man sitter igjennom hele greia og venter paa et höydepunkt, de gamle episodene hadde bedre historie og oppbygging. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hahahha, syntes denne episoden var genial, spesielt INDY4 delen. "Oh my god, they are raping him" hahah, lo som faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå