Rabbid Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Var en god episode, men manglet liksom et høydepunkt, følte ikke hadde noen midtdel, men kun en start og en slutt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det morsomste med episoden var da Gerald tok med seg katta ned i kjellern og bandt den fast i katte-stativet og fyrte i gang filmrullen. Herregud så genialt. What he said, det var det største øyeblikket i episoden. Ellers så forventet jeg egentlig mer av denne episoden, skuffende. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det morsomste med episoden var da Gerald tok med seg katta ned i kjellern og bandt den fast i katte-stativet og fyrte i gang filmrullen. Herregud så genialt. What he said, det var det største øyeblikket i episoden. Ellers så forventet jeg egentlig mer av denne episoden, skuffende. samme her south park blir svakere men men gir ikke opp håpet enda Lenke til kommentar
sull Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva het den siste sangen helt på slutten av episoden? Der kenny og dama flyr av sted i bilen? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Det var Sammy Hagar - Heavy Metal, og Don Felder - Heavy Metal Her står det. Endret 27. mars 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Denne episoden var konge bra syntes jeg :!: Lo så og si hele tia, konge når Kenny og Gerald skulle sloss, og det gikk over til RL, holdt p åå dette av stolen da En uendlig mye bedre episode enn den forrige imo Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 "Kids do it because it's legal, what can you do before it's TOO LATE? BAAAAAAAAAH!" :!: Hysterisk morsom episode, lo igjennom hele konstant. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hahah, da fikk alle som har disset den nye sesongen tilbake Fy faen for en bra episode, herregud. Hvor tar de det fra? Cheesing xD Hvor tar de det fra ? Legaliserings debatten rundt narkotika og etnisk rensing er mine tips. Dette er jo kjente teamer og med andre ord så vil alle kjenne igjen humoren de kommer med. Jeg synes episoden er genial, fint at de viste dobelt-moralen til Cartman. Og de tok opp forbudet på Hasj på en meget bra måte. Hva synes dere om kommentarene episoden kommer med til Hasj debatten ? Må også berømme serieskaperne for å være oppdatert på nyetsbildet i USA og resten av verden. Bare synd de ikke tok med noen Cheeserdam eller lignende. Jeg satt å ventet på det en stund. Endret 1. april 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Beste episoden i sesong 12 sålangt. Jeg lo så tårene rant ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Beste episoden i sesong 12 sålangt. Jeg lo så tårene rant ^^ Fullstendig e9 :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bra episode dette, ikke så bra som Major Boobage, men ikke langt unna Fy faen så bra YouTube-greiene var We want internet money Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sykt genial episode, lo hardt på det rommet når alle youtube "kjendisene" var der Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sykt genial episode, lo hardt på det rommet når alle youtube "kjendisene" var der Ja, det var det beste, i tillegg til da han karen spurte alle spørsmålene til ungene i starten. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fy flate jeg lo når babyen dukka opp. :!: Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ok episode. Har aldri likt det hele konseptet med kanadierne i South Park, synes ikke det er så morsom. Men YouTube figurene var moro. Helt ok episode som ligger etter Major Boobage på rangeringslisten min. og, What what in my butt! haha. Endret 3. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Haha! Denne episoden var genial! Er enig med han over meg med at Canada konseptet er utbrukt i South Park serien, men morsomt er det uansett Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er det bare meg eller har episodene blitt kortere? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er det bare meg eller har episodene blitt kortere? Rundt 20 minutter har det vel alltid vært. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har aldri lett så mye på mange uker Youtube! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå