Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-122769
Det morsomste med episoden var da Gerald tok med seg katta ned i kjellern og bandt den fast i katte-stativet og fyrte i gang filmrullen. Herregud så genialt.

What he said, det var det største øyeblikket i episoden. Ellers så forventet jeg egentlig mer av denne episoden, skuffende.

Lenke til kommentar
Det morsomste med episoden var da Gerald tok med seg katta ned i kjellern og bandt den fast i katte-stativet og fyrte i gang filmrullen. Herregud så genialt.

What he said, det var det største øyeblikket i episoden. Ellers så forventet jeg egentlig mer av denne episoden, skuffende.

samme her :p south park blir svakere :dontgetit: men men gir ikke opp håpet enda

Lenke til kommentar
Hahah, da fikk alle som har disset den nye sesongen tilbake :) Fy faen for en bra episode, herregud. Hvor tar de det fra? Cheesing xD

Hvor tar de det fra ? Legaliserings debatten rundt narkotika og etnisk rensing er mine tips. Dette er jo kjente teamer og med andre ord så vil alle kjenne igjen humoren de kommer med.

Jeg synes episoden er genial, fint at de viste dobelt-moralen til Cartman. Og de tok opp forbudet på Hasj på en meget bra måte.

Hva synes dere om kommentarene episoden kommer med til Hasj debatten ? Må også berømme serieskaperne for å være oppdatert på nyetsbildet i USA og resten av verden. Bare synd de ikke tok med noen Cheeserdam eller lignende. Jeg satt å ventet på det en stund.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Haha! Denne episoden var genial!

Er enig med han over meg med at Canada konseptet er utbrukt i South Park serien, men morsomt er det uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...