Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen latter fra min side heller, men måtte jo glise til tider. Vi får håpe at neste episode blir bedre :)

Noen som husker hvilken episode South Park handler om Scientologi-kirken?

Edit: Fant det ut likevel, offer for stavefeil, ep12 ses9 hvis noen lurte :)

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Hmm, jeg syntes den var bra. Utrolig absurd, men jævla vittig. Morsomt med okkultheten og ofringen for å få jordbruket på skinner. Min mening hvertfall :)

Enig at det var veldig vittig med okkultheten, men får dere som har sett filmen The Wickerman med Nicolas Cage, så ble den UTROLIG DÅRLIG, og det samme ble egentlig denne episoden. Omtrent tro kopi at The Wickerman så virker som om Trey Parker og Matt Stone begynner å gå tomme for gode ideer nå. Håper de leverer bedre i de neste episodene som kommer.

Det å kopiere andre filmer for komikkens skyld kan kalles satire, og South Park gjør dette svært bra. Og forresten så er The Wickerman med Nicolas Cage en remake av filmen med samme navn fra 1973, med selveste Christopher Lee.

Lenke til kommentar

Skuffende episde imo, lignet alt for mye på 8x11 "Quest for ratings", men Quest for ratings var morsommere.

Synes alle episodene i sesong 12 har vært dårlig sålangt.

edit: Er det bare meg som ikke liker at de har begynt med nesten alt for gode animasjoner?

Endret av LenniZ
Lenke til kommentar

Kommer til å se alt av South Park jeg, selv om det suger. Er manisk etter å fullføre ting jeg gjør. Litt teit egentlig, siden det gjør at jeg samler opp mye skrap jeg egentlig ikke trenger (heldigvis ikke så ille i RL, men på nett er jeg helt syk :p)

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Med jobb har jeg ikke fått sett dagens episode, men synes det lover bra. Og at folk synes tidlig SP er morsomt viser jo bare at bæsj-tiss-promp humor alltid vil være sarkastisk og ironisk humor overlegen. Det tok for alvor av i sesong 7, Krazy Kripples er tidenes beste episode, god damn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...