ultimatedeskjet Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lo dessverre ikke av denne episoden. Syk episode. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Ingen latter fra min side heller, men måtte jo glise til tider. Vi får håpe at neste episode blir bedre Noen som husker hvilken episode South Park handler om Scientologi-kirken? Edit: Fant det ut likevel, offer for stavefeil, ep12 ses9 hvis noen lurte Endret 25. mars 2008 av CurSe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Undertegnede går gjennom hele South Park kronologisk nå. Er snart ferdig med sesong 2. Herregud så mange morsomme episoder det er i starten og. Spooky Fish var helt rå. Og Clubhouses Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hmm, jeg syntes den var bra. Utrolig absurd, men jævla vittig. Morsomt med okkultheten og ofringen for å få jordbruket på skinner. Min mening hvertfall Enig at det var veldig vittig med okkultheten, men får dere som har sett filmen The Wickerman med Nicolas Cage, så ble den UTROLIG DÅRLIG, og det samme ble egentlig denne episoden. Omtrent tro kopi at The Wickerman så virker som om Trey Parker og Matt Stone begynner å gå tomme for gode ideer nå. Håper de leverer bedre i de neste episodene som kommer. Det å kopiere andre filmer for komikkens skyld kan kalles satire, og South Park gjør dette svært bra. Og forresten så er The Wickerman med Nicolas Cage en remake av filmen med samme navn fra 1973, med selveste Christopher Lee. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Some day Ill be old enough to stick my dick in Britneys butt bare noen få timer til en ny episode kommer ut, glede seg Endret 27. mars 2008 av Kenny McCormick Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 They call it cheesing because it's "Fon to doe". Hahahaha! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Britney-episoden var ganske lei. Britney-humor er kjedelig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Cheesing episoden var ganske morsom Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Den nye episoden skal jeg se i dag etter skolen Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 HAHA, så akkurat den nye episoden nå HAHA, så SINNSYKT bra :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hahah, da fikk alle som har disset den nye sesongen tilbake Fy faen for en bra episode, herregud. Hvor tar de det fra? Cheesing xD Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Skuffende episde imo, lignet alt for mye på 8x11 "Quest for ratings", men Quest for ratings var morsommere. Synes alle episodene i sesong 12 har vært dårlig sålangt. edit: Er det bare meg som ikke liker at de har begynt med nesten alt for gode animasjoner? Endret 27. mars 2008 av LenniZ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Den episoden var sprø! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Noen som vet hvilken sang som spiller når de sniffer kattepiss? - Det var Sammy Hagar - Heavy Metal, og Don Felder - Heavy Metal Var drit bra fantasi da. Hadde håpet på en annen slutt med det var jo drit morsomt. Endret 27. mars 2008 av Dynejonas Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Det ser ut til at de har mistet litt av sansen for humor, dårlig episode. Hvis neste episode blir like dårlig tror jeg ikke jeg orker å se resten av sesong 12 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Kommer til å se alt av South Park jeg, selv om det suger. Er manisk etter å fullføre ting jeg gjør. Litt teit egentlig, siden det gjør at jeg samler opp mye skrap jeg egentlig ikke trenger (heldigvis ikke så ille i RL, men på nett er jeg helt syk ) Endret 27. mars 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Den siste var bedre den de to første, by far. Likte musikken og animasjonene. Gleder meg til neste episode, håper den blir enda bedre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg synes det var en fantastisk morsom episode. Jeg antar det ikke er like gøy dersom man ikke har sett Heavy Metal (1981) eller lest tegneserien som filmen baserer seg på. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Med jobb har jeg ikke fått sett dagens episode, men synes det lover bra. Og at folk synes tidlig SP er morsomt viser jo bare at bæsj-tiss-promp humor alltid vil være sarkastisk og ironisk humor overlegen. Det tok for alvor av i sesong 7, Krazy Kripples er tidenes beste episode, god damn. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det morsomste med episoden var da Gerald tok med seg katta ned i kjellern og bandt den fast i katte-stativet og fyrte i gang filmrullen. Herregud så genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå