Akidon Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kanskje vi skulle hatt en poll på hvem den kjedeliogste perosnen i south park er; Towelie, Mr. Hankey eller den fra episode 3:5 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jakovasaurus er jo bare i en episode. Den kjedeligste karakteren i SP må være en av de nyere fra de nye episodene. Personlig er jeg ingen fan av den nye femi Mr. Garrison, men han er jo ikke kjedelig. Er jo utrolig mange figurer som har vært oppigjennom sesongene. La oss heller dømme den morsomste: Eric Theodore Cartman! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er jo ikke noe moro når alle er enige Dog, Mr. Mackey, Leopold Stotch og Tuong Lu Kim er alle gode kandidater til andreplassen Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er jo ikke noe moro når alle er enige Dog, Mr. Mackey, Leopold Stotch og Tuong Lu Kim er alle gode kandidater til andreplassen 7668454[/snapback] Helt enig vi kan stemme om andreplassen Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mr. Mackey? Er du GAL?! Han er jo en av de morsomste karakterene. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mr. Mackey? Er du GAL?! Han er jo en av de morsomste karakterene. 7672284[/snapback] Tror det var det han mente. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mr. Mackey? Er du GAL?! Han er jo en av de morsomste karakterene. 7672284[/snapback] Tror det var det han mente. 7672498[/snapback] Det medfører riktighet. Syns det faktisk kom ganske godt fram også. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Towelie er dønn. "You wanna get hie?" Den episoden hvor han ga ut bok og gutta ikke var med var sykt teit. Men den episoden med Scientologikirken tror det var 912 var helt wub.gif "I'll sue you" "Come on dude sue me" "Yes I will" Også den med når Cartman lagde chili concarne av foreldrene til Scott Tenorrmann og serverte ham chilien var også helt genial. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvis noen har sett de rene Terrance & Phillip episodene, så kan de også være litt irriterende da den kun består av typen 'kanadiere'. Men de virker Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvis noen har sett de rene Terrance & Phillip episodene, så kan de også være litt irriterende da den kun består av typen 'kanadiere'. Men de virker 7673736[/snapback] Helt enig.. Kan ikke fordra sånne episoder Liker heller ikke episoder med mye sang, uansett hvilke sanger.. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den der episoden der Saddam tar over Canada, med bare Terrance & Phillip og ikke de andre i gjengen er med. Er og blir den dårligste episoden av South Park. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 så på south park de første 2-3 sesongene tror jeg når den gikk på nrk, men har siden ikke sett noe. men nå har en venn av meg "skaffet" meg 9 hele sesonger og helve sesong 10. så da skal det tittes Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det har forandret seg litt siden dengang gunfreak19, jeg bare advarer deg Endret 8. januar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 det håper ja, ble ganske lei det etter 3 sesong, bare det samme hele tiden Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jaja, jeg synes det hvertfall har blitt mye dårligere, men mange andre her på forumet synes visst at det nye greiene er dødsbra. Sesong 1, 2 og 3 er mine tydelige favoritter. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jaja, jeg synes det hvertfall har blitt mye dårligere, men mange andre her på forumet synes visst at det nye greiene er dødsbra. Sesong 1, 2 og 3 er mine tydelige favoritter. 7675849[/snapback] Du er så konservativ... Ting kan ikke stå stille da blir det bare repetivt og kjedelig. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nei, men det går vel ann å synes at det var bedre før. Stemmene har forandra seg osv. F.eks. nye Cartman suger i forhold til gamle Cartman Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg synes stemmen til cartman har blitt bedre. Spesielt når han sier "screw you guy" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå