Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

blir kjekt når sesong 12 starter, håper den blir litt sterkere enn det sesong 11 var. Sesong 11 er helt klart den svakeste sesongen av south park.

Syntes nå den var ganske bra jeg. Imaginationland episodene tok jo helt av :p Digger også Touretts-episoden og den der Randy sier "Nigger!" på Wheel of Fortune

Endret av Sveer'n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir kjekt når sesong 12 starter, håper den blir litt sterkere enn det sesong 11 var. Sesong 11 er helt klart den svakeste sesongen av south park.

Syntes nå den var ganske bra jeg. Imaginationland episodene tok jo helt av :p Digger også Touretts-episoden og den der Randy sier "Nigger!" på Wheel of Fortune

Helt klart høydepunktet i sesongen, ufattelig hvor mye jeg egentlig lo av akkurat det. Men jeg synes også sesongen var litt svak, men ikke den svakeste. Synes litt av magien er bort på en måte. Men håper og tror neste sesong når nye topper.

Lenke til kommentar

Så nettopp den nye episoden og den er definitivt en av de morsomste jeg har sett. Det faktum at de kan gjøre et så alvorlig tema som AIDS så morsomt er mildt sagt sykt. Kjempeepisode.

 

 

hvor?

Dessverre forbyr retningslinjene i forumet meg å si det. Men det burde ikke være vanskelig å finne det ved å lete på en eller annen torrentside.

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar
syk episode. "ALL YOU NEED IS 180 000 DOLLARS SHOT DIRECTLY IN TO YOU BLOOD STREAM" fy faen å syk og morsom episode. Ble litt pist over at Cartman ikke vant slåsskampen i skolegården med kyla da, men men man kan vel ikke få alt.

Var veldig moro det med de fattige folkene da han sa det :!:

 

Var en ganske genialt episode.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har da startet på sesong 11. Er på episode 5. Starta tildligere i kveld. Mange morsome referanser til f.eks lost og 24. Etter slutten på ep 5, som nettopp slutta ble jeg vekt av pappa med hodet på tastauret "/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...