Sveern Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) blir kjekt når sesong 12 starter, håper den blir litt sterkere enn det sesong 11 var. Sesong 11 er helt klart den svakeste sesongen av south park. Syntes nå den var ganske bra jeg. Imaginationland episodene tok jo helt av Digger også Touretts-episoden og den der Randy sier "Nigger!" på Wheel of Fortune Endret 4. mars 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 blir kjekt når sesong 12 starter, håper den blir litt sterkere enn det sesong 11 var. Sesong 11 er helt klart den svakeste sesongen av south park. Syntes nå den var ganske bra jeg. Imaginationland episodene tok jo helt av Digger også Touretts-episoden og den der Randy sier "Nigger!" på Wheel of Fortune Helt klart høydepunktet i sesongen, ufattelig hvor mye jeg egentlig lo av akkurat det. Men jeg synes også sesongen var litt svak, men ikke den svakeste. Synes litt av magien er bort på en måte. Men håper og tror neste sesong når nye topper. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Joda, litt enig i det ultimatedeskjet. Syntes det var litt for mange episoder med "stor" handling, lite av de "vanlige" episodene der de driver med de "vanlige" tingene. Men de avslutta jo fint med den liste episoden Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 I dag er det en uke til sesong premiere av sesong 12. Noen som husker hvilken episode Jesus skal bokse mot Satan? Mener å huske at jeg synes den episoden var helt rå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Den episoden er fet. Satan er jævlig lur! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Visst du ikke har sett episoden eller vil mimre litt: Kun en har stemt på Jesus og gjett hvem da:P Så taper satan med vilje. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Da var forresten episode 1201 Tonsil Trouble lagt ut Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Så nettopp den nye episoden og den er definitivt en av de morsomste jeg har sett. Det faktum at de kan gjøre et så alvorlig tema som AIDS så morsomt er mildt sagt sykt. Kjempeepisode. hvor? Dessverre forbyr retningslinjene i forumet meg å si det. Men det burde ikke være vanskelig å finne det ved å lete på en eller annen torrentside. Endret 13. mars 2008 av Dauemannen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dessverre forbyr retningslinjene i forumet meg å si det. Men det burde ikke være vanskelig å finne det ved å lete på en eller annen torrentside. Selvfølgelig , jeg er dum Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 syk episode. "ALL YOU NEED IS 180 000 DOLLARS SHOT DIRECTLY IN TO YOU BLOOD STREAM" fy faen å syk og morsom episode. Ble litt pist over at Cartman ikke vant slåsskampen i skolegården med kyla da, men men man kan vel ikke få alt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 HAHA, for en sykt genial episode. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 grei episode det her.. da var vi hvertfall igang med sesong 12. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) syk episode. "ALL YOU NEED IS 180 000 DOLLARS SHOT DIRECTLY IN TO YOU BLOOD STREAM" fy faen å syk og morsom episode. Ble litt pist over at Cartman ikke vant slåsskampen i skolegården med kyla da, men men man kan vel ikke få alt. Var veldig moro det med de fattige folkene da han sa det :!: Var en ganske genialt episode. Endret 13. mars 2008 av DNA Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som har noen live stream sider som funker? Har ikke fått noen som viser hele episoder til å funke i dag... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Noen som har noen live stream sider som funker? Har ikke fått noen som viser hele episoder til å funke i dag... South Park zone skal virke. Synes ikke den siste episoden var så morsom:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har da startet på sesong 11. Er på episode 5. Starta tildligere i kveld. Mange morsome referanser til f.eks lost og 24. Etter slutten på ep 5, som nettopp slutta ble jeg vekt av pappa med hodet på tastauret "/ Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Se filmen hos Youtube Jimmy Buffett 4 laif Hysterisk morsomt, [nynne]Cure-burger in paradise[/nynne] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå