Fritidsproblem Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 noen som vett om sesong 12 kommer ut?? eller når? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 fant forresten ut at sesong 12 starter den 12 mars i følge tvrage Du kunne jo tatt en liten titt før du posta... (Men da hadde ikke jeg fått en post til ) Lenke til kommentar
Fritidsproblem Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 fant forresten ut at sesong 12 starter den 12 mars i følge tvrage Du kunne jo tatt en liten titt før du posta... (Men da hadde ikke jeg fått en post til ) hehe, årka bære ikkje å gå ijønna alle di 34 sien:P Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg liker South Park, men kan ikke si en sesong er bedre enn noen annen. Alle sesongene har mange bra og noen dårlige episoder. På den annen side liker jeg de nyere sesongene best fordi de er mer vant til å lage SP og bruker mange flere karakterer. Stan, Kyle, Kenny og Cartman er jo bra, men det blir liksom ikke det samme å se de gamle episodene nå uten Butters, Timmy, Tweek og alle de andre. Til opplysning ligger samtlige episoder pluss filmen lovlig på soutparkzone,com og kan ses når man vil, så ofte man vil. Hvorfor gidde kjøpe serien på dvd når man kan se den lovlig gratis på nettet? Nå er det jo selvsagt ikke teksting, men gjør det egentlig noe? Men uansett, "screw you guys, I'm going home." Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor gidde kjøpe serien på dvd når man kan se den lovlig gratis på nettet?DVDen har nå en del bedre kvalitet.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva så? Det er South Park. Kvaliteten på bildet er ikke akkurat på topp i utgangspunktet... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva så? Det er South Park. Kvaliteten på bildet er ikke akkurat på topp i utgangspunktet... Mye bedre enn på southparkzone ihvertfall. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Pga de norske oversettelsene, mange gullkorn der Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Gullkorn i norsk oversettelse? Skjer hele tiden, men vanligvis av helt feil grunn. Min favoritt så langt, fra den Baywatch parodien på TV2: "I'm bringing you down, cracker!" oversatt til "Jeg skal ta deg, din potet!" Klassiker! :D :D Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva så? Det er South Park. Kvaliteten på bildet er ikke akkurat på topp i utgangspunktet... Ser det på alsp.com eller? Så genialt at Matt og Trey ikke bryr seg om at folk laster ned serien deres, bare de ser den.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 allsp.com med to l'er. Litt viktig da den linken du gav går til en helt annen side. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 allsp.com med to l'er. Litt viktig da den linken du gav går til en helt annen side. hoffsann http://allsp.com/ folkens Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har sett igjennom alle episodene på allsp så der er faktisk mulig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Eg har sett ein god del episodar. Helt grei underhaldning dersom ein kjedar seg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 grei underholdning ? det eier _bare_ ETA: 14 Days 6 Hours 59 Minutes til neste episode Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei! jeg har et lite spørsmål til dere dedikerte South Park fan's! Jeg lurte på om dere visste navnet til episoden der Eric Cartman og gjengen blir høye/avhengige på hostesaft og lager en eller annen nyhetsreportasje! Har lett lenge uten noen funn! Takker for raske svar PEACE! Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Quest for Ratings Tusen takk *ler* Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) South Park er vanvittig morsomt. Men når det kommer til å se episoder på nett, foretrekker jeg south park zone, bedre oversikt. http://www.southparkzone.com/ Edit: Countdown to Season 12: 8 days 6 hours 45 minutes left Endret 4. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 blir kjekt når sesong 12 starter, håper den blir litt sterkere enn det sesong 11 var. Sesong 11 er helt klart den svakeste sesongen av south park. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå