ArmenMinAU Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 De har gått i 4. klasse siden midten av sesong 4 og der går de fortsatt Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 De har gått i 4. klasse siden midten av sesong 4 og der går de fortsatt , en tasteleif Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 noen som så episoden hvor folka begynte å brenne siden de ikke fjerta utrolig morsom. Mener du den når di fiser så mye at det kommer hull i o-zon laget? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 noen som så episoden hvor folka begynte å brenne siden de ikke fjerta utrolig morsom. Mener du den når di fiser så mye at det kommer hull i o-zon laget? Mhm, Spontaneous Combustion er episoden. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 The List! Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Merry Christmas, Charile Manson må være min favoritt episode noen sinne! Elsker South Park. Men den episoden >>> resten > de dårlige. For de som ikke har sett den er det da gjengen besøker Cartman familien... Så er hele familien klin lik som Eric. Dør av latter hver gang han lille fetteren sier sånne Eric catchphrases hele tiden.. "Sweeeet" "Kick ass" "You guys" Haha Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det beste er jo når bestemoren må si bordbønn; "I'm gonna kick you square in the nuts!" Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det beste er jo når bestemoren må si bordbønn; "I'm gonna kick you square in the nuts!" Amen. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 I'm gonna kick u SQUAD in the nuts! (ikke square) Merry Christmas, Charile Manson må være min favoritt episode noen sinne! Elsker South Park. Men den episoden >>> resten > de dårlige. For de som ikke har sett den er det da gjengen besøker Cartman familien... Så er hele familien klin lik som Eric. Dør av latter hver gang han lille fetteren sier sånne Eric catchphrases hele tiden.. "Sweeeet" "Kick ass" "You guys" Haha Liker du den episoden så antar jeg at du vil elske de fleste fra sesong 1-4. Gjerne episoder som Starvin Marvin fra sesong 1 osv.. Elsker old school SP, men har vært en stund siden jeg sett på nå. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 I'm gonna kick u SQUAD in the nuts! (ikke square) Merry Christmas, Charile Manson må være min favoritt episode noen sinne! Elsker South Park. Men den episoden >>> resten > de dårlige. For de som ikke har sett den er det da gjengen besøker Cartman familien... Så er hele familien klin lik som Eric. Dør av latter hver gang han lille fetteren sier sånne Eric catchphrases hele tiden.. "Sweeeet" "Kick ass" "You guys" Haha Liker du den episoden så antar jeg at du vil elske de fleste fra sesong 1-4. Gjerne episoder som Starvin Marvin fra sesong 1 osv.. Elsker old school SP, men har vært en stund siden jeg sett på nå. Har sett dem nylig ja... Begynte på sesong 10 og gikk baklengs ned til 1. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Rainforest Shmainforest er også dritbra. Cartman var mye bedre i de første 4 sesongene. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er stor uenighet på det feltet. Selv vil jeg si at SP var en helt annen serie før enn det den er nå. Antar uansett at alle mener at Cartmans stemme var kulere i sesong 1-4, enn det den er nå Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Personlig liker jeg faktisk de to siste sesongene best, liker det at de drar inn parodier i stor stil. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Personlig liker jeg faktisk de to siste sesongene best, liker det at de drar inn parodier i stor stil. Har du sett sesong 1-6? det er di som er best, kenny dør det er masse basj og cartman er "iskald" butters er med og Cheif er med og mr.garrioson er mann ! savner det.. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Har du sett sesong 1-6?Jeg har sett alle episodene, opptil 5 ganger... Likte at det kom så mye nytt etter at Chef døde, ble litt monotomt i lengden, forandring fryder! Men at "Mr." Garrison kunne forblitt mann må jeg være enig i, spesielt etter å ha sett "Go God Go" () Endret 28. november 2007 av IQ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) noen som vet sånn ca. når den nye sesongen starter? jeg har ikke hørt noe om det hvertfall Endret 1. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 fant forresten ut at sesong 12 starter den 12 mars i følge tvrage Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 fant forresten ut at sesong 12 starter den 12 mars i følge tvrage haha der ser man hvor våken jeg var klokken 07.30 i morres :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det går an og bestille Sesonger på Cdon med norsk tekst Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så de hadde sessong 1-5 på Platekompaniet på Gjøvik før jul... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå