Vaenas Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hva mente du med det? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Han mente navnet på episoden. Den er faktisk ikke så verst. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Le petit Tourettes er så sykt bra.Shit coming from my aaaass!Og alle pedoene som skyter seg selv på slutten pga at de ikke vil ha terapiHaha, ler meg skakk Endret 28. desember 2013 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Digger episoden AWESOM-O, der Butters er den eneste som tror det er en virkelig robot, priceless. Haha. Den episoden er et mesterstykke. Cartman er kongen. All hail Eric! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Butters er rett og slett en genial karakter. Han burde ha vært hovedperson fra starten av, og heller hatt Kenny med som bi-person. Ville ikke ha passet slik serien var i begynnelsen á la sesong 1-4. Serien var veldig annerledes på den tiden. Antar at du heller vil ha Butters som hovedperson fordi Kenny ikke gjør stort og passer ikke inn i serien i like stor grad som han gjorde tidligere. Det å drepe Kenny i hver episode var jo hysterisk morsomt i begynnelsen, men Matt og Trey valgte å slutte med det da de syntes det ble oppbrukt. Dessuten var jo faktisk Butters faktisk en slags hovedperson mens Kenny var død, men publikum ville jo ha ham tilbake, og dermed kom han tilbake, men han døde ikke ikke i hver episode lengre. Men det morsomste med den siste episoden syntes jeg faktisk var da Kenny døde Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Men det morsomste med den siste episoden syntes jeg faktisk var da Kenny døde Og det sier litt om hvor morsom den siste episoden egentlig var ... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 må bare si kenny own the world^^ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 fant forresten ut at sesong 12 starter den 12 mars i følge tvrage Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg begynte å se på South Park for 1 uke siden, da en venn av meg overtalte meg til det.. Siden det har jeg sett hele sesong 8-11 og gleder meg stadig til nye episoder Sier litt om hvor genial serien er Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Prøv å se sesong 1-8 nå da Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Veldig bra episode. Likte spesielt godt "Cartman: Ok, our mission failed but we learned a lot. Primarily that girls do not have balls." Det er en alternativ slutt på ep 14. Fant den på den offisielle hjemmesiden til south park. Likte den veldig god Link til direkte nedlasting. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Haha best. Sykt bra den her episoden at butters var med å rippe folk. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Må vel få med denne tråden i "Mine Innlegg" Har sett på alle South Park-episodene opptil flere ganger, finner alltid noe nytt og kult. Har i det siste begynt å lete etter "Visitors" skjult i episodene, har sett er par til nå. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva er det? Ailens som er i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hva er det? Ailens som er i bakgrunnen?Mhm, de gjemmer seg i noen scener, skikkelig kult hvis man legger merke til dem uten å jukse (sjekke hvor de er på nett). Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Legger alltid merke til visitors, men er rimelig vanskelig om man ikke forventer det. Dessuten er det også mange andre småting som foregår i bakgrunnen som kan være ganske morsomme. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Den siste episoden likte jeg. Var god gammeldags South Park uten alt for mye samfunnskritikk og parodier. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Den siste episoden likte jeg. Var god gammeldags South Park uten alt for mye samfunnskritikk og parodier. mhm Old School South Park Returns:Cartman informs us he's "not fat." Kenny dies. Stan pukes on Wendy after an awkward silence. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Forskjellen fra gammeldags south park og denne episoden var likevel: - Ungene er mye smartere, og utrolig smarte til å kun være 8/9 år gamle. - Bedre grafikk - Stemmene til bl.a. Cartman og Wendy har forandret seg mye, men også de andre sine stemmer. - Andre små forskjeller... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Forskjellen fra gammeldags south park og denne episoden var likevel: - Ungene er mye smartere, og utrolig smarte til å kun være 8/9 år gamle. - Bedre grafikk - Stemmene til bl.a. Cartman og Wendy har forandret seg mye, men også de andre sine stemmer. - Andre små forskjeller... 1. Gutta vokser de også , de går vel i 5. klasse snart? Tror det ville vært kjedelig om de hadde vært dumme. 2. Vi er i 2007 3. Matt og Trey er jo også eldre 4. Endret 19. november 2007 av IQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå