Cryflopp Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) det tenke/la jeg ikke merke til , bra observert citric! det makes sense... Trey og parker liker å lage parodier på folk så det er nok mye mulig. støtter deg på den hvertfall , ligner Trey og parker? lolol leifern har vært her tydeligvis , mente selvsagt trey og Matt er godt du passer på med armenminau :> Endret 9. november 2007 av Cryflopp Lenke til kommentar
olus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Woodland Critter Christmas, A Ladder to Heaven , Make Love, Not Warcraft , Mr. Garrison's Fancy New Vagina , Imaginationland 1,2,3 og Proper Condom Use er de episodene jeg liker best :!: Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 I sesong 11 er det hvertfall Cartman Sucks, Le Petit Tourettes og Guitar Queer-O som er best imo. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Grei episode. Herlig med spyinga til Stan på slutten. En bra referanse til de gamle episodene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Grei episode. Herlig med spyinga til Stan på slutten. En bra referanse til de gamle episodene. Synd vi ikke fikk se reaksjonen til Cartman, da han sannsynligvis hadde vært på bunn av lista... Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ikke noe spesielt kul episode syns jeg, men jeg likte at butters var mye med og elsket reaksjonen hans! Butters for president Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 syntes dette var en bra episode jeg , en av de beste i sesong 11. synd at vi må vente så lenge før sesong 12 starter nå da :/ Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Var det siste i sesong 11? btw, noen som la merke til hvordan stemma til Wendy har forandret seg? Og at spyet til Stan så mye mer annerledes ut en før og at det var mer detaljert? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tror det var siste episode ja. Synes også det er synd at alt må være så detaljert, likte det bedre slik det var i sesong 2-3-(kanskje 4) f.eks. Grei sesong, litt mye kjedelig humor som man blir lei av, men noen godbiter var det. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Favoritt sesongen er vel når butters nesten er med i alle.. er det 3-4 ? Di beste episodene må vel ver - Når kyle fyller året og feierer det på taco restaurante og cartman lurer butters med verden går under - Butters episoden - Når han fra gladiator er med og slåss med alle - Butters får baller i tryne og det finnes jo flere bare nevnte noen South Park juleepisodene gir meg julestemmning dem blir sitt nær juletider av meg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Butters er rett og slett en genial karakter. Han burde ha vært hovedperson fra starten av, og heller hatt Kenny med som bi-person. Digger episoden AWESOM-O, der Butters er den eneste som tror det er en virkelig robot, priceless. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Butters er rett og slett en genial karakter. Han burde ha vært hovedperson fra starten av, og heller hatt Kenny med som bi-person. Digger episoden AWESOM-O, der Butters er den eneste som tror det er en virkelig robot, priceless. Hvilken sesong? har ikke sett den Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Episode nr.113, Sensong 8 episode 2 aka 802. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Må si jeg koste meg med episode S11E13 hvor Guitar Hero står i sentrum. Der har man South Park på sitt beste sammen med LOTR og WOW-episoden. Episoder hvor man altså tar kulturfenomener og setter de inn i en klisjefull historie. Endret 16. november 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 ja det var siste i sesong 11. syntes det har vært den dårligeste sesongen til nå. med FÅ veldig bra episoder , men har vell vært 3-4 muligens 5 episoder som jeg DIGGA ellers ok episoder og noen få latterlige dårlige. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Guitar Hero episoden var drit bra! Heroin Hero Liker Casa Bonita, viser hvor slem Cartman er! Endret 16. november 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Guitar Hero episoden var drit bra! Heroin Hero Liker Casa Bonita, viser hvor slem Cartman er! Scott Tenorman Must Die er jo enda verre Chili con carne med Scotts foreldre oppi xD Så nettopp episoden hvor de kler ut Butters som jente for å få tak i en slik papirsak som "spår" fremtiden. Rett og slett genialt, de faker Butters død, faren graver opp "liket" hans til en indianergravplass for å få han til å reinkarnere. Butters kommer jo selvfølgelig hjem igjen da, og de tror det er en demon, så de lenker han fast i kjellern og dreper en salgsdame for å gi Butters mat, herregud så genialt Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Sant, glemte Scott Tenorman Must Die. Men det morsomme i Casa Bonita er alt bare for å oppleve plassen, Scott Tenorman must Die handler om hevn. Begge episodene er legendariske..Ja legenadariske! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 noen som så episoden hvor folka begynte å brenne siden de ikke fjerta utrolig morsom. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spontaneous combustion sesong 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå