Cryflopp Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 1112 - Imaginationland Episode III heter neste episode, så det er forsettelse ja..... syntes det var en grei nok episode , ikke på South park's beste men morsomt cartman er bare så herlig når han er ute etter kyle Suck my balls kyle , they are so dry! haha ;P Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Når kommer neste episode? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Når kommer neste episode? om ca 6 Days 8 Hours 11 Minutes vises episoden i usa... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Uff, jeg er skuffet. De 2 siste episodene var ikke morsomme. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Uff, jeg er skuffet. De 2 siste episodene var ikke morsomme. I beg to differ. Synes de var veldig bra. Spesielt den siste var meget underholdende. Cartman eier. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Uff, jeg er skuffet. De 2 siste episodene var ikke morsomme. Eh? Bono-episoden må jo ha vært den beste SP-episoden på mange år, fy faderullantei så bra. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 ? jeg sa bare min mening. Ikke kveruler så jævli Lenke til kommentar
Toa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Imagination-land trilogien var fantastisk bra. Redder sesong 11 med stil. Hurra! Imaginaaation, imaginaaaaation, imaginaaatiiiiooooooon! Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Tror dere Cartman er homo? Lenke til kommentar
sull Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Aaah herregud South Park blir jo mer genialt jo lenger vi kommer i sesong 11. Hvem så Guitar Hero episode? Fy faen så bra!! Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hehe, dette viser at smaken er som r*va ... Jeg synes den episoden var en av de dårligste noensinne. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Guitar hero episoden var ikke så kul som de andre... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Var litt stilig. Hvertfall da han 1337-duden begynte å spille John the Fisherman av Primus bare på gitaren og folk rundt han sa "wow, i love that song". Og det Heroin-spillet, fy faen så lattis, hahahha. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 likte episoden jeg morsom , en bra episode i sesong 11 til å være xD Zap ? hehe likte 1337 duden ;P forsett slik and ill be happy Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 det tenke/la jeg ikke merke til , bra observert citric! det makes sense... Trey og parker liker å lage parodier på folk så det er nok mye mulig. støtter deg på den hvertfall , ligner Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så forresten episoden "Miss Teacher Bangs a Boy" her om dagen, en av de beste Cartman-episodene jeg har sett. Legger til en legendarisk Cartman-quote derfra: Cartman: What's to understand? You get a boner, slap her titties around, stick it inside her and pee. Kyle: Stick it inside her and pee? Cartman: Well if you don't wanna get her pregnant you pull it out and pee on her leg. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 det tenke/la jeg ikke merke til , bra observert citric! det makes sense... Trey og parker liker å lage parodier på folk så det er nok mye mulig. støtter deg på den hvertfall , ligner Trey og parker? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så forresten episoden "Miss Teacher Bangs a Boy" her om dagen, en av de beste Cartman-episodene jeg har sett. Legger til en legendarisk Cartman-quote derfra: Cartman: What's to understand? You get a boner, slap her titties around, stick it inside her and pee. Kyle: Stick it inside her and pee? Cartman: Well if you don't wanna get her pregnant you pull it out and pee on her leg. Hvilken sesong? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så forresten episoden "Miss Teacher Bangs a Boy" her om dagen, en av de beste Cartman-episodene jeg har sett. Legger til en legendarisk Cartman-quote derfra: Cartman: What's to understand? You get a boner, slap her titties around, stick it inside her and pee. Kyle: Stick it inside her and pee? Cartman: Well if you don't wanna get her pregnant you pull it out and pee on her leg. Hvilken sesong? Sesong 10 Elsker Cartman parodiere Bounty Hunter. Im the dawg xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå