Geir M Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er enig i at Bono suger, men episoden var ikke så bra den heller. Alt dreide seg om faren til Stan. Guttene kunne i det minste ha dukket opp i et lite klipp. Lurer egentlig på om Matt og Trey klarer å holde det gående. Episode 1 var bra, og den første etter pausen var bra. Virker som det dabber litt av etterhvert. South Park holder koken som bare det. Kvaliteten er høyere nå enn da de startet. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Driiiiim ooooN! Seson 1-3 er best, men det er jo gøy å følge medfff. Sesong 8 er den beste av den nye typen. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Var en ganske bra episode. Digger så jævli Cartman. Går til retten og greier fordi Kyle nekta og suge ballene hans og tvisten på slutten som parodi på 24 var bare jævlig fett. Cartman som Jack Bauer hehe. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Genial episode. Lett den beste fra de siste par årene. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 er den så bra ?? genialt! gleder meg den siste crap episoden skuffa noe enormt hvertfall! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Syntes den nyeste var utrolig rå Gleder meg som et barn til forsettelsen. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Are you gonna rape us ? :!: Fantastisk genialt, men er det ikke nest siste episoden i sesongen ? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Var en ganske bra episode. Digger så jævli Cartman. Går til retten og greier fordi Kyle nekta og suge ballene hans og tvisten på slutten som parodi på 24 var bare jævlig fett. Cartman som Jack Bauer hehe. hvor var den parodien ? HELT på slutten? nope det var terminator. "The way Cartman is dressed at the end of the episode is very much like that of Kyle Reese in The Terminator" kilde: kilden Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Var en ganske bra episode. Digger så jævli Cartman. Går til retten og greier fordi Kyle nekta og suge ballene hans og tvisten på slutten som parodi på 24 var bare jævlig fett. Cartman som Jack Bauer hehe. hvor var den parodien ? HELT på slutten? nope det var terminator. "The way Cartman is dressed at the end of the episode is very much like that of Kyle Reese in The Terminator" kilde: kilden Ok min feil. Trodde det var 24 musikk i bakgrunnen mot slutten der men du har vel rett. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Alt som hadde med Cartmans tørre baller å gjøre var hysterisk morsomt. Det fantasilandgreiene var ikke fullt så morsomt, men håper det bygger seg opp mot en rå slutt. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Referansen på slutten er verken til 24 eller Terminator: n the last scene of the episode where Cartman is getting a ride from the trucker, Cartman is dressed exactly like Sylvester Stallone's character Rambo in the movie "First Blood" with the trademark green Army jacket, red undershirt, and brown traveling bag. This also refers to the way he is hitchhiking and the words he speaks at the end "When a man has been wronged, he no longer cares about danger." and "You go through life being told there's justice, then you learn the only real justice...is the justice you take." Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den parodien på slutten var dritmorsom. Cartman er kongen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Referansen på slutten er verken til 24 eller Terminator: hmm da vet ikke jeg lenger hvor terminator paraodien som tv.com sier at er i episoden er... ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Litt svakere enn de foregående episodene, men fremdeles meget fornøyelig. Jeg lo meg skakk av Imagination-sangen samt Rambo-referansen på slutten. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Saving private ryan parodien var hysterisk i alle fall. Morsomste episode jeg har sett på lenge. "HE'S JUST A CAREBEAR!!" Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Bra ep dette her. Elsket Shyamalan og Bay-bashingen. Og Saving Pvt Ryan-parodien var heftig. EDIT: Da fikk jeg se Bono-episoden og, var jo enda bedre. Jeg er U2-fan, men faen dette var morsomt, helt fantastisk. Endret 22. oktober 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hva heter den sangen som spilles når Cartman sitter i traileren helt på slutten? Den er jo vill! :wow: Endret 24. oktober 2007 av Barland Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hva heter den sangen som spilles når Cartman sitter i traileren helt på slutten? Den er jo vill! :wow: Er det ikke fra 24 Soundtrack? Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hah! Fortsettelsen på Imagination land va så sinnsykt bra^^ Manbearpig ffs :!: Men jeg så ikke noe "to be continued" på den bråe slutten? Noen som vet grunnen? Endret 25. oktober 2007 av Happytreeangi Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 De sa sån at det kom forsettelse (tvkanal folka som sa hva som kom etter south park) Men jeg ble skuffet da det ikke var så morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå