Loerand Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Nanny-episoden er ganske rå. No thanks. I'd rather not. En av de beste quotene ever(utenom klassikerene da). Endret 5. januar 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 joa, South Park er en bra serie det. Men liker ikke at de tulla med døden til Steve Irwins så tilig. Jeg var en stor fan av han. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hahah ja når Cartman er alene ja. Har noe sett når han har te-party med seg selv og noen bamser og dukker? Hahhahahah! 7653232[/snapback] Eller når han leker nattsvermeren... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nanny episoden er herlig, samme med Die Hippies, Die! liker også gamle klassikere som Mr. Hankey the Christmas Poo osv Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Enig med den siste der Turbo-Jokke. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nanny-episoden har blitt en ny klassiker her hos meg helt klart den beste i sesong 10 , det værste er at nannyne er helt like orginalene også Alle dere som ikke har sett den må se den, S10E07 - Tsst Hva hette den teaparty-episoden igjenn? Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mr. Hankey the Christmas Poo må være den teiteste figuren i hele serien. Drittfigur. Bokstavlig talt. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nei, hoooowdy hooo! Er en viktig del synes jeg Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mr. Hankey the Christmas Poo må være den teiteste figuren i hele serien. Drittfigur. Bokstavlig talt. 7653861[/snapback] Enig.. Så utrolig kjedelig figur.. Ødelegger episodene han er i.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nanny episoden er vell kanskje en av de beste hittil ja... hankey kan jo bare "drite og dra" Nei men seriøst altså liker ikke hankey... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hva faen? Mr. Hankey er en av de viktigste figurene i South Park. Dere er ikke ekte SP-fans hvis dere ikke liker han. Men så har ikke jeg sett så mye på de nyere episodene (sesong 6 og utover). Uansett så er mr. hankey en klassiker og en av de originale figurene. Han var hvertfall ganske så pop når de første episodene av south park ble sendt. Nanny er ikke en av de beste etter min smak Langt ifra. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da er jeg ikke ekte SP-fan for jeg tåler rett og slett ikke den lille dritten, bokstavelig talt. Han er slitsom og finnes ikke morsom i mine øyne, serien kunne godt klart seg uten han. Tør nesten påstå at han er like slitsom som Jakovasaurs! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da er jeg ikke ekte SP-fan for jeg tåler rett og slett ikke den lille dritten, bokstavelig talt. Han er slitsom og finnes ikke morsom i mine øyne, serien kunne godt klart seg uten han. Tør nesten påstå at han er like slitsom som Jakovasaurs! 7654615[/snapback] 2nd. Elsker når Cartman sier "screw you guy, im going home" eller "I hate you guys" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Aah! South Park er genialt! Ble ferdig med sesong 8 igår Så nå må jeg skaffe meg flere Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hva hette den teaparty-episoden igjenn? 7653735[/snapback] Cartman's Mom is a Dirty Slut Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da er jeg ikke ekte SP-fan for jeg tåler rett og slett ikke den lille dritten, bokstavelig talt. Han er slitsom og finnes ikke morsom i mine øyne, serien kunne godt klart seg uten han. Tør nesten påstå at han er like slitsom som Jakovasaurs! 7654615[/snapback] Hehe....ja, Jakovasaurus var ganske så irriterende Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvem er Jakovasaurus? hvilken episode/sesong? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Sesong 3, Episode 5. Faktisk så har Butters vært med en god del siden begynnelsen, men på den tiden stod han bare i bakgrunnen med de andre kidsa og sa ikke stort. Endret 6. januar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hva faen? Mr. Hankey er en av de viktigste figurene i South Park. Dere er ikke ekte SP-fans hvis dere ikke liker han. Men så har ikke jeg sett så mye på de nyere episodene (sesong 6 og utover). Uansett så er mr. hankey en klassiker og en av de originale figurene. Han var hvertfall ganske så pop når de første episodene av south park ble sendt. 7654323[/snapback] Jeg er ekte fan, og hater fortsatt Hankey.. Fullt mulig, det Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hankey er OK. Liker godt episoden med familien hans nede i kloakken. Towelie derimot, er utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå