Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Særlig kjent er den ikke i forhold til mange av de gamle andre episodene, selv om den er relativt kjent. Whatever, den kan være en klassiker for dere.

 

Men jeg lurer på en ting. Har populariteten til South park dalt? Jeg har flere ting som kan forbindes med oldstyle South Park. Tre N64 spill (South Park, Chef's Luvshack, South Park Rally) som alle er fra 1998/1999 og filmen kom jo ut i 1999, for å ikke nevne en haug med dukker, plakater og andre småting som stammer fra denne perioden. Hvorfor lages ikke slikt lengre? Er det ikke på tide at det kommer en ny film? 8 år siden sist.

 

Og er det ikke på tide at de tar steget inn i 5th grade snart? 3rd grade varte jo i 3 og en halv sesong (kanskje litt mer tidligere), mens 4th grade har vart i 7 og en halv sesong. Men blir kanskje litt dumt dersom de vokser opp for fort.

Lenke til kommentar
Men jeg lurer på en ting. Har populariteten til South park dalt? Jeg har flere ting som kan forbindes med oldstyle South Park. Tre N64 spill (South Park, Chef's Luvshack, South Park Rally) som alle er fra 1998/1999 og filmen kom jo ut i 1999, for å ikke nevne en haug med dukker, plakater og andre småting som stammer fra denne perioden. Hvorfor lages ikke slikt lengre? Er det ikke på tide at det kommer en ny film? 8 år siden sist.

 

Og er det ikke på tide at de tar steget inn i 5th grade snart? 3rd grade varte jo i 3 og en halv sesong (kanskje litt mer tidligere), mens 4th grade har vart i 7 og en halv sesong. Men blir kanskje litt dumt dersom de vokser opp for fort.

8732617[/snapback]

 

Interessen har steget vanvittig etter sesong 10 tror jeg. Husker når den første episoden i sesong 11 kom, så så jeg den på ei sånn streame side, og på en dag hadde den blitt sett mangfoldig flere ganger enn alle de tidligere episodene. Vi snakker en del 100 000 på en dag. OG det var på bare en side.

Det fortsatte utover på de andre nye episodene og.

 

Angående alderen deres, så er jo det litt av hele greia da. De skal ikke være over 8 år gamle. Det at de er så unge og uvitende gjør mange av situasjonene så mye morsommere.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig der. Innholdet har blitt ennå drøyere en før. People who irritate you: Niggers, bombe i musa på hillary clinton, dronningen av england som skyter seg selv, jeg kan digge det.

 

Bare synd med den lange pausen til de neste 7 episodene.

Lenke til kommentar
Særlig kjent er den ikke i forhold til mange av de gamle andre episodene, selv om den er relativt kjent. Whatever, den kan være en klassiker for dere.

 

Den er absolutt blant de store klassikerne, og den er en av de mest kjente episodene.

 

"Scott Tenorman Must Die" is episode 65 of the Comedy Central animated series South Park. It originally aired on July 11, 2001. It is widely considered to be one of the most famous episodes of the show, due to its very dark humor. It also features the band Radiohead as guest stars.
Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
    * In an official poll held by Comedy Central, this episode ranked 8th most popular of all-time; and in another poll, it was named Cartman’s Greatest Moment.

    * This episode is currently the highest-rated on IMDb,[1] and appears on the South Park: The Hits DVD.

    * In the recent UK poll Paramount Comedies' Top 10 Episodes, this episode was ranked number 2.

 

Også fra wikipedia...

Lenke til kommentar
Scott tenorman must die er helt klart den beste episoden. Måtte se slutten om og om igjen :D

 

Ser på South Park nå, er enig med at det er genialt.

8766356[/snapback]

Den er så god at jeg har sett den sikkert 10 ganger. Men ingenting kan sammenlignes med første gangen jeg så den episoden. Ble så utrolig sjokkert på slutten, hadde aldri trodd at den skulle ende slik den gjorde. Var bombesikker på at Cartman kom til å drite seg ut igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...