Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Butters har vært med helt siden Cartman Gets An Anal Probe (s 01 e 01), men var for det meste en bakgrunnskarakter uten replikker helt frem til sesong 3 og 4. Selv synes jeg stemma til Butters var tøffere i begynnelsen. Den var litt MER Butters hvis dere skjønner hva jeg mener, og skilte seg mer fra en normal stemme.

Men en ting jeg lurer på - har noen lagt merke til at stemma til Clyde var helt annerledes i Cartman gets an anal probe, og slik den ble noen episoder senere? Han gikk fra å være en pipete Kyle/Damian stemme, til å bli en mye grovere stemme virker det som. Jeg antar at det var Matt Stone som gjorde Clyde i begynnelsen, men så tok Trey Parker over stemma. Dette er kanskje noe for dere som er litt mer hardcore fans.

Lenke til kommentar

Ja du har jo alltids 809 Walmart this way comes 808 Douche and turd 805 You got serve 712 All about mormons 614 The death camp of tolerance 908 Two days before the day after tomorrow. 1008 Make love, not warcraft stupid kid 1101 Apologiez to Jezzie Jackson 1107 Homeless invades South park 613 Kennys twin brother Lenny (lord of the riings episoden) også 905 Baseball sucks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...