co2 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Synes selvmordet var ganske morsomt. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Drit bra episode idag, den første, fjerde og syvende(denne episoden) har vært de beste!(Ser du et mønster ) Satser på en knall start på resten av ses.11 til høsten! Selvmordet var genialt! En liten parodi på andre selvmord i south park, der de dør etter ett skudd(Se "Walmart this way comes"), eller bare skyter en gang(Se "Die, hippie, die!") "Honestly kyle, i don't know what you see in this" Endret 19. april 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Bare eg som synest at episode 7 har vert den svakaste episoden i sesong 11? Ikkje det at det var så veldig mykje gale med den, men dei har episodane har liksom bare vert mykje morsomare:P uff, blir kjedelig å måtte vente til oktober på del 2 av sesong 11 Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Vel smårips, ser jo f.eks et visst mønster i episodene som ikke var der tidligere og 3 filmparodier på så kort tid? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Best gjennomførte parodien de har laget noen gang. Ganske skarpt gjort å komme på den smittegreia mm. Har ikke helt sansen for det men Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Likte denne episoden godt. Selv har jeg ikke sett Dawn of the Dead, men har jo en anelse om hva den går ut på.. Ukas sitat: "Look Glen! We're saved!" Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Den siste episoden var veldig bra, spesielt med tanke på de foregående episodene i sesong 7. Favorittepisoden min er episode 10 i sesong 5, er ikke mulig å lage bedre enn det! Go South Park Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Likte denne episoden godt. Selv har jeg ikke sett Dawn of the Dead, men har jo en anelse om hva den går ut på.. Ukas sitat: "Look Glen! We're saved!" 8432133[/snapback] Haha, genialt sitat! Kunne se på promo bildet til denne episoden at den kom til å bli bra, hvorfor? pga. Stan's Dad var der =) Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 En av de bedre episodene, men slår ikke min favoritt episoden min. Scott Tenorman Must Die SE 5 EP . Den er og blir best imo Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Elendig episode etter min mening.. Kan vi ikke bare få en vanlig episode med Eric, Kyle, Stan og Kenny? Må de alltid parodiere et eller annet? Lenke til kommentar
Drush Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 På tide at SP tar kvell! Gjør meg vondt å si det, men serien har virkelig sett sine bedre dager. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Ser ut som om de holder på å miste piffen ser'u. De burde stoppet etter episode 5 ses 11 da folk skjønte hvor dårlig det hadde blitt. De 3 første episodene i denne sesongen var jo knall! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Elendig episode etter min mening.. Kan vi ikke bare få en vanlig episode med Eric, Kyle, Stan og Kenny? Må de alltid parodiere et eller annet? 8437497[/snapback] Vanlig episode? De siste 6 sesongene har det stort gått i parodier. Gode parodier derimot. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Elendig episode etter min mening.. Kan vi ikke bare få en vanlig episode med Eric, Kyle, Stan og Kenny? Må de alltid parodiere et eller annet? 8437497[/snapback] Vanlig episode? De siste 6 sesongene har det stort gått i parodier. Gode parodier derimot. 8437881[/snapback] De siste 6, nei.. Vel, noen av episodene i sesong 5-8 var parodier, men nå er det jo bare parodier. Mange av dem er ekstremt dårlige, også.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Elendig episode etter min mening.. Kan vi ikke bare få en vanlig episode med Eric, Kyle, Stan og Kenny? Må de alltid parodiere et eller annet? 8437497[/snapback] Vanlig episode? De siste 6 sesongene har det stort gått i parodier. Gode parodier derimot. 8437881[/snapback] De siste 6, nei.. Vel, noen av episodene i sesong 5-8 var parodier, men nå er det jo bare parodier. Mange av dem er ekstremt dårlige, også.. 8438488[/snapback] må si jeg er enig med haakon her , jeg savner også de gode gamle episodene med bare eric, kyle , stand og kenny... blir for teit med parodioer hver gang, og spesielt når de ikke er så serilig bra. er vell 3-4 episoder som har vært veldig bra mens resten er sånn ok ... de må ta seg sammen , season 11 virker ut til å bli den dårligeste til nå etter min mening. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Synes også det har hvert for mye parodier, begynner og bli enig med ArmenMinAu her. Btw, har nå startet en south park gruppe på facebook som heter South park group og startet av Eirik Skurtveit Kanstad. Bare å joine. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 South Park har vel nesten aldri laget en episode som ikke er en parodi eller en satire. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Akkurat. Det er bare at parodiene i det siste har blitt mer "tydelige". Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 South Park har vel nesten aldri laget en episode som ikke er en parodi eller en satire. 8445279[/snapback] Hva i all verden snakker du om. De har laget mange slike episoder. De episodene er som oftest de beste også. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Smaksak Eksempel; Jeg synes Family Guy har tapt seg veldig, LarsP synes FG er på toppen. Samme sak er det her, jeg synes SP har vært fett de siste 6 sesongene, stilen har endret seg, men den er fortsatt god =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå