saluttknall Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Ja, de har nesten ikke hvert sammen i sesong 11 Lenke til kommentar
FingernMinAU Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 What would brian boitano doo if he was here todaay. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 He prob'ly kick an ass or two. That's what Brian Boitano do. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 He'd find a plan, and followed it through! Thats what Brian Boitano would do! Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Begynner å bli litt lei alle parodiene og slikt. Jeg vil ha episoder med Kyle, Stan, Cartman og Butters. 8374255[/snapback] Ja, det er de beste episodene. Men du må ikke glemme Kenny Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kenny er oppskrytt... "ååh.. han dør i hver episode.. så gøy!" Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det skjedde bare i de 4-5 første sesongene, etterhvert har de beveget seg bort fra det.. Uansett, Kenny er fortsatt en fet karakter Noen som husker Ron Schneider filmnene i episoden "The Biggest Douche in the Universe" "Rob Schneider has been an animal, a girl and now...a stapler! Rob Schneider is about to find out, that being a stapler is not as easy as it looks" Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kenny er en ganske genial karakter ja. Det har han jo alltid vært. Den episoden hvor han må være militær leder for himmelen f.eks. Funny stuff. "We all know that asian people have no soul!" Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Enig. Ikke undervurder Kenny, han er viktigere en man kan tro. I mange sammenhenger er det faktisk han som gjør en situasjon morsom. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Da var neste episode sett, bra denne Ganske bra parodi av en film, skal ikke nevne for mye nå Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hva er det som skjer? 4 elendige episoder på rad. Vil ha en god gammel episode jeg. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Syns denne var rimelig bra. Digga når Cartman hoppa over utliggeren(e) på skateboard, og når de sendte dem til California. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Legg opplysninger om de siste episodene i spoilere, plis. Kan vi ikke bare få en helt vanlig episode, med Eric, Stan, Kyle og Kenny? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Nei, ser ikke slik ut, men for at vi skal slippe spoilere sier jeg like godt hvor du kan laste de siste episodene ned. http://www.southparkfiles.com/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hahahaha, sesong 11 er den klart beste sesongen så langt. Parodien på Dawn of the Dead var spot on. Jeg ligger nede på gulvet og vrir meg i latter. Det kan ikke bli stort bedre enn dette. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Det kan ikke bli bedre enn dette sier du. Jo det kan det, det kunne i hvert fall det når de fortsatt hadde kreativiteten i behold. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hva er det som er så lite kreativt med dette da? Nei, jeg står på mitt. Sesong 11 er den beste så langt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 nå har jeg sett den nyeste var en grei nok episode , men må si det at det var mye bedre før! nå var bare de siste 5 minuttene ganske morrsome første episode og den med 24 paranodioen er helt klart de beste i sesong 11 , sesong 11 har vært skuffende til nå. helt klart den dårligeste sesongen til nå etter min mening. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 De mangler kreativitet i å lage noe nytt. South park har blitt en pengemaskin. De lager det ikke lenger fordi er er artig. De lager det nå kun for å tjene penger og samme prinsipp har blitt brukt 3 ganger kun siste sesong. Parodi på en film Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor the Beatles ruler uansettKlikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Ser ikke problemet med å lage parodier, det har de stort sett gjort hele veien. Ja, de har kanskje parodiert mennesker mer enn filmer og serier, men det er jo ikke akkurat nytt. Dessuten er det morsomt. Og hva pokker vet vel du om folkene bak South Park synes det er artig å lage det ennå eller ikke? Endret 19. april 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå