Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Vær så snill å legg in spoiler-tags om dere skriver om de siste episodene.. Har ikke fått sett den siste ennå, og dette er ingen "South Park, sesong 11, USA *spoilere*"-tråd..

8320105[/snapback]

Joda men om du ikke ønsker og vite noe av hva som skjer går det jo også ann og IKKE lese her før du har sett den ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vær så snill å legg in spoiler-tags om dere skriver om de siste episodene.. Har ikke fått sett den siste ennå, og dette er ingen "South Park, sesong 11, USA *spoilere*"-tråd..

8320105[/snapback]

Bare hvis du husker å si ifra når du har sett siste episode slik at vi kan droppe spoilertags.

 

Genial episode, falt nesten av stolen under når de visste hvordan bidet var manipulert.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Vær så snill å legg in spoiler-tags om dere skriver om de siste episodene.. Har ikke fått sett den siste ennå, og dette er ingen "South Park, sesong 11, USA *spoilere*"-tråd..

8320105[/snapback]

Joda men om du ikke ønsker og vite noe av hva som skjer går det jo også ann og IKKE lese her før du har sett den ;)

8320129[/snapback]

Det er ofte en stund før jeg får sett den, men har alikevell lyst til å være i denne tråden ;)

Lenke til kommentar

hvilken episode er deres favoritt?

min er Season 5 episode 1 : Scott Tenorman Must Die

 

fy fader denne har jeg sett mange ganger og ler like godt hver gang ! digger den episoden :love:

 

EDIT: 401 - Cartman's Silly Hate Crime så akuratt den :D den og er blant favorittene fy fader så morsom episode! :D

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar

Utrolig vanskelig å si. Det blir å velge fra sesong 1-3.

 

Weight Gain 4000

An Elephant Makes Love To A Pig

Starvin' Marvin

Cartman's Mom Is A Dirty Slut

Chicken Lover

Prehistoric Ice Man

Merry Christmas Charlie Manson

Rainforest Schmainforest

Cat Orgy

Chinpokomon

Hooked On Monkey Phonics

 

Å velge fra denne lista igjen blir enda vanskeligere. Screw det klarer aldri å bestemme meg.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

du som savna ms garrison vil like neste episode!

neste episode handler om : Ms. Garrison gets dumped again and she takes it out on the fourth grade class.

 

EDIT ; mer info om episoden som kommer på torsdag :D

Every time Ms. Garrison gets dumped, life becomes unbearable in the classroom. When the boys can no longer handle their teacher's erratic mood swings and excessive homework assignments, they discover people-for-hire who can help out in any situation.

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar
du som savna ms garrison vil like neste episode!

neste episode handler om : Ms. Garrison gets dumped again and she takes it out on the fourth grade class.

8345955[/snapback]

Minner meg om den gangen da Cartman ringte til henne(det føles ikke riktig å si henne :p ) i den episoden hvor Cartman venter på Wii :D De som har sett det skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...