Mit Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vær så snill å legg in spoiler-tags om dere skriver om de siste episodene.. Har ikke fått sett den siste ennå, og dette er ingen "South Park, sesong 11, USA *spoilere*"-tråd.. 8320105[/snapback] Joda men om du ikke ønsker og vite noe av hva som skjer går det jo også ann og IKKE lese her før du har sett den Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Vær så snill å legg in spoiler-tags om dere skriver om de siste episodene.. Har ikke fått sett den siste ennå, og dette er ingen "South Park, sesong 11, USA *spoilere*"-tråd.. 8320105[/snapback] Bare hvis du husker å si ifra når du har sett siste episode slik at vi kan droppe spoilertags. Genial episode, falt nesten av stolen under når de visste hvordan bidet var manipulert. Endret 6. april 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Helt grei episode. Lenge siden sist Jesus. btw, jesus har forandret stemme han også fra den boksekampen med Julenissen. Savner derimot Towlie, mr. Garrison og hun som bare var med i en episode. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Mr. Garrison er da fortsatt med? Ja, alle karakterene til Trey Parker har forandret stemmen ganske mye (eks. Cartman), mens karakterene til Matt Stone er ganske stabile, men har forandret seg litt. Isaac Hayes var stabil gjennom hele serien. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Mr. Garrison er da fortsatt med? 8320972[/snapback] Ms. Garrison. Ikke at det har så mye å si. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tror jeg lo 3 ganger i løpet av den siste episoden. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Nei, nå er det kun ms. Garrison som er med og jeg likte mr. Garrison bedre. Off topic: Nå klipper jeg tåneglene snart så jeg må stikke. Desuten har Mathias i klassen brukket foten sin, men jeg synes ikke det er så synd på han for han dynka meg i snøen i går. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vær så snill å legg in spoiler-tags om dere skriver om de siste episodene.. Har ikke fått sett den siste ennå, og dette er ingen "South Park, sesong 11, USA *spoilere*"-tråd.. 8320105[/snapback] Joda men om du ikke ønsker og vite noe av hva som skjer går det jo også ann og IKKE lese her før du har sett den 8320129[/snapback] Det er ofte en stund før jeg får sett den, men har alikevell lyst til å være i denne tråden Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Mr. Garrison er da fortsatt med? 8320972[/snapback] Ms. Garrison. Ikke at det har så mye å si. 8321191[/snapback] Aha, ja...Ms. Garrison er så jævla homo. Bokstavelig talt Mr. Garrison var kulest når han benekta at han faktisk var det. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) hvilken episode er deres favoritt? min er Season 5 episode 1 : Scott Tenorman Must Die fy fader denne har jeg sett mange ganger og ler like godt hver gang ! digger den episoden EDIT: 401 - Cartman's Silly Hate Crime så akuratt den den og er blant favorittene fy fader så morsom episode! Endret 6. april 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Utrolig vanskelig å si. Det blir å velge fra sesong 1-3. Weight Gain 4000 An Elephant Makes Love To A Pig Starvin' Marvin Cartman's Mom Is A Dirty Slut Chicken Lover Prehistoric Ice Man Merry Christmas Charlie Manson Rainforest Schmainforest Cat Orgy Chinpokomon Hooked On Monkey Phonics Å velge fra denne lista igjen blir enda vanskeligere. Screw det klarer aldri å bestemme meg. Endret 7. april 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Må nok bli enten wow episoden, scott tenorman must die eller den hippie episode hvor Cartman er på krigsstien. Men akkurat hvilken av de som ranker høyest er umulig å si. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Favoritter(i tilfeldig rekkefølge): Rainforest Schmainforest Hooked On Monkey Phonics Pink Eye How to Eat with Your Butt Casa Bonita Raisins Christian Rock Hard Child Abduction Is Not Funny The Wacky Molestation Adventure Cartman Joins NAMBLA Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ufff... easter bunny-episoden er enda en ener. Virkelig ikke morsomt for feeeem flate øre. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) du som savna ms garrison vil like neste episode! neste episode handler om : Ms. Garrison gets dumped again and she takes it out on the fourth grade class. EDIT ; mer info om episoden som kommer på torsdag Every time Ms. Garrison gets dumped, life becomes unbearable in the classroom. When the boys can no longer handle their teacher's erratic mood swings and excessive homework assignments, they discover people-for-hire who can help out in any situation. Endret 10. april 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 du som savna ms garrison vil like neste episode!neste episode handler om : Ms. Garrison gets dumped again and she takes it out on the fourth grade class. 8345955[/snapback] Minner meg om den gangen da Cartman ringte til henne(det føles ikke riktig å si henne ) i den episoden hvor Cartman venter på Wii De som har sett det skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Trenger hjelp her, hvilken episode var Cartman en "sørstats general". Husker en episode(veldig morsom), der Cartman skrev et brev til noen, han sluttet brevet med å si "PS; Kyle i hate you so much" eller noe, noen som vet hva denne episoden heter? Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kan det ha vært "I'm a little bit country" i sesong 7? Cartman gir seg selv elektrosjokk, slik at han blir sendt tilbake til tiden da den amerikanske uavhengighetserklæringen ble skrevet eller noe. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Trenger hjelp her, hvilken episode var Cartman en "sørstats general". Husker en episode(veldig morsom), der Cartman skrev et brev til noen, han sluttet brevet med å si "PS; Kyle i hate you so much" eller noe, noen som vet hva denne episoden heter? 8359063[/snapback] Det er episoden "The Red Bagde of Gayness fra sesong 3 Lenke til kommentar
MagenMinAU Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 The Red Badge of Gayness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå