ArmenMinAU Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Quiz: Hvilken episode? "Wessiiiiiide!" Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Quiz: Hvilken episode? "Wessiiiiiide!" 8293616[/snapback] Når Cartman prøver å finne ut hvem faren hans er. Er vel episode 2 i sesong 2, etter Terrance og Phillip episoden. "Cartman's mom is still a dirty slut" Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nei, er siste episoden i sesong 1. "Cartman's mom is a dirty slut" Din tur Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Velvel, noen som har sett den siste episoden? Denne var jo om mulig enda kjedeligere og tammere en den forrige. Hva er det som skjer med South Park? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Velvel, noen som har sett den siste episoden? Denne var jo om mulig enda kjedeligere og tammere en den forrige. Hva er det som skjer med South Park? 8314364[/snapback] sist episode var jo GENIAL Da , har ikke sett dagens episode enda men skal se den snart Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nei, forrige episode var objektivt sett tam, barnevennlig og enkel. Denne episoden er enda verre. Gleder meg til å høre hva du mener om den. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hmmm, følte at siste episode av southpark (Fantastic Easter Special) aldri slo ann.. Følte på en måte at plottet i episoden var ment til å være hysterisk morsomt. Men nei.. Forventet litt mer, 5/10 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jaja, lenge siden vi har sett Jesus hvertfall. Dårlig episode anyway. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 okey nå var episoden sett , må si denne var skuffende. tror ikke jeg lo en gang var heller tåpelig enn morsomt , håper neste episode tar seg opp Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Episoden var god. Kan ikke skjønne at så mange ikke likte den.. Episoden skiller seg ikke noe særlig fra andre South Park episoder. Endret 5. april 2007 av Markaren Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jo south park er en helt annen serie nå. Ikke si at den ikke skiller seg fra slik den var før..? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 South Park er en helt annen serie nå i disse dager.. Liker å tro at det var etter sesong 8 South Park ble slik som det er idag, og at Cartman endret seg (i "ondhet", stemmen og personlighet) etter sesong 4.. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Var vel noe slikt ja. Det er derfor jeg alltid sier at sesong 1-4 var best. BTW, hvilke karakterer ser dere ikke mer som dere savner dere fra de første sesongene? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Denne episoden kunne blitt super om de hadde tatt med Cartman mer. Hadde de byttet ut Stan med han, så ville den nok blitt super. Eller i alle fall at han var med mer. Episoden var artig til tider, men den klarte ikke helt å fange meg. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Cartman funker bare i små doser, baserer man en hel del episoder rundt han, blir vi bare lei Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Cartman funker bare i små doser, baserer man en hel del episoder rundt han, blir vi bare lei 8318179[/snapback] Ikke i mitt tilfelle. Desto mer Cartman, desto morsommere episode. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 South Park er en helt annen serie nå i disse dager.. Liker å tro at det var etter sesong 8 South Park ble slik som det er idag, og at Cartman endret seg (i "ondhet", stemmen og personlighet) etter sesong 4.. 8316878[/snapback] Han endret seg i førsteepisode i sesong 5. Da drepte han foreldrene til en fyr og fikk ham til å spise dem. Dette var en super endring. I det siste har han imidlertid blitt mer ufarlig igjen (f.eks. promping i stedet for tortur i lage-en-enda-kjedeligere-24-enn-24-episoden), og det synes jeg stinker max ... Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Helt OK episode. Glad for at Jesus kom tilbake, eneste scenene jeg lo av var de med han. Når han fyren sier:"Jesus, we thought you died in...Iraq". Som referer til jule episoden der Jesus dør når de redder Julenissen. Kyle dreper Jesus og Jesus drar en 'Blade' med 'bommerangen', funny 3/6 :l Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Helt klart den dårligste episoden hittil i sesong 11, de kan gjøre bedre enn dette og det håper jeg de fortsetter med resten av sesongen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vær så snill å legg in spoiler-tags om dere skriver om de siste episodene.. Har ikke fått sett den siste ennå, og dette er ingen "South Park, sesong 11, USA *spoilere*"-tråd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå