megosta Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hvilke sider bruker dere til å se South Park? Den jeg pleier å bruke har ikke fått episode 4 :O send PM, hvis dere ikke vil legge ut her på forumet Jeg laster ned episodene, men før brukte jeg Allabout-SP Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kjedelig crappy elendig episode. South Park er ikke toaletthumor som en eller annen påpekte. Terrance & Phillip derimot... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Fet episode, likte "24" touchen, elsker 24 Fett at de parodierte den; "What Are you doing? Im in charge here!", "Not anymore you're not!". Skjer i hver eneste sesong av 24 En genial hyllest/parodi på 24 Du har vel ikke sett 24 saluttknall? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Meget bra denne episoden ja, likte godt den du nevner der SaintedThomas, genialt Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Det var bedre. Beste til nå i S11 Endret 30. mars 2007 av Loerand Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Nei, jeg har ikke sett 24. Men hele plottet var elendig :walbash: Lenke til kommentar
megosta Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Nei, jeg har ikke sett 24. Men hele plottet var elendig :walbash: Jeg synes episoden var strålende, men hvis du ikke har sett 24 så skjønner jeg at du ikke syntes den var såå morsom. Mye av humoren ligger i parodien av 24. Akkurat som med "Toilet Paper", har du ikke sett "The silence of the lambs" går mye av humoren bort Endret 30. mars 2007 av megosta Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg har sett 24, og den sugde anyways. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Denne episoden av south park var bra. 24 etterligningen syns eg funket bra. Cartman is the man. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Nei og nei for en elendig episode den 24-parodien var ... De utnyttet jo absolutt ingen av mulighetene til å lage en fantastisk episode. Det hadde for eksempel vært hysterisk morsomt om Cartman virkelig hadde torturert den uskyldige familien; da hadde det vært en reell parodi på 24 hvor Jack Bauer torturerer alt og alle rundt seg. Istedet presterer de å lage en enda kjedeligere og tammere versjon av 24. Hvordan er det mulig å lage en så daff South Park-episode!? Endret 30. mars 2007 av M-BS Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 De skal ikke lage en 24 parodi, så enkel er ikke SP Det de gjorde var å lage masse referanser til 24, for også å være samfunnskritiske "at the same time", det er tydelig at du ikke forstår enten South Park ELLER 24 Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Utrolig morsom South Park episode, som det alltid er når Cartman får ha hovedrollen. Syns det var evig morsomt når han gikk rundt og pratet som Bauer. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ah, jeg er glad du var her for å forklare meg det kompliserte opplegget der da ... Hva var det du sa, masse referanser til 24 og samfunnskritikk PÅ SAMME TID? Går det an da!? Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det er ikke komplisert, egentlig svært lett, men det er du som gjør det komplisert Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Vil mye heller se episoden på det store bildet enn denne episoden. Og det er jo Jakovasaurus. Nobody likes Jakovasaurus! Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det er ikke komplisert, egentlig svært lett, men det er du som gjør det komplisert 8278447[/snapback] Neida, jeg gjør det ikke komplisert. Jeg mente bare å være litt ironisk. Jeg tror nemlig ikke at årsaken til at jeg synes episode 4 er kjedelig er at jeg plutselig ikke forstår verken South Park eller 24. Det handler nok heller om at vi har forskjellig humor. Episoden falt helt sammen for meg da Cartman "torturerte" folk ved å prompe på dem. Nå skal det sies at jeg er fryktelig lei av 24, og at jeg kanskje derfor uansett ikke klarer å le av at South Park presterer å lage en enda kjedeligere versjon av 24 enn 24 selv er blitt ... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det handler nok heller om at vi har forskjellig humor. Episoden falt helt sammen for meg da Cartman "torturerte" folk ved å prompe på dem. 8279493[/snapback] Tror nok det ja. Selv synes jeg det var hysterisk, men det er kanskje fordi humoren min sluttet å utvikle seg når jeg ble 9 år.. Men en kan ikke klage på South Park fordi de bruker toaletthumor. Blir som å klage på horene fordi de selger sex.. Når jeg ser South Park, forventer jeg ikke politisk satire eller ironi som må analyseres. Jeg forventer akkurat det samme jeg så for første gang for 10 år siden.. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Quiz: Hvilken episode? - Problem guys - What's the problem? - No grandma Genial scene Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Quiz: Hvilken episode? - Problem guys - What's the problem? - No grandma Genial scene 8293202[/snapback] Dette er vel fra halloween episoden der KoRn dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå