Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, jeg har ikke sett 24. Men hele plottet var elendig :walbash:

Jeg synes episoden var strålende, men hvis du ikke har sett 24 så skjønner jeg at du ikke syntes den var såå morsom. Mye av humoren ligger i parodien av 24. Akkurat som med "Toilet Paper", har du ikke sett "The silence of the lambs" går mye av humoren bort

Endret av megosta
Lenke til kommentar

Nei og nei for en elendig episode den 24-parodien var ... De utnyttet jo absolutt ingen av mulighetene til å lage en fantastisk episode. Det hadde for eksempel vært hysterisk morsomt om Cartman virkelig hadde torturert den uskyldige familien; da hadde det vært en reell parodi på 24 hvor Jack Bauer torturerer alt og alle rundt seg. Istedet presterer de å lage en enda kjedeligere og tammere versjon av 24. Hvordan er det mulig å lage en så daff South Park-episode!? :(

Endret av M-BS
Lenke til kommentar
Det er ikke komplisert, egentlig svært lett, men det er du som gjør det komplisert :)

8278447[/snapback]

 

Neida, jeg gjør det ikke komplisert. Jeg mente bare å være litt ironisk. Jeg tror nemlig ikke at årsaken til at jeg synes episode 4 er kjedelig er at jeg plutselig ikke forstår verken South Park eller 24. Det handler nok heller om at vi har forskjellig humor. Episoden falt helt sammen for meg da Cartman "torturerte" folk ved å prompe på dem.

 

Nå skal det sies at jeg er fryktelig lei av 24, og at jeg kanskje derfor uansett ikke klarer å le av at South Park presterer å lage en enda kjedeligere versjon av 24 enn 24 selv er blitt ...

Lenke til kommentar
Det handler nok heller om at vi har forskjellig humor. Episoden falt helt sammen for meg da Cartman "torturerte" folk ved å prompe på dem.

8279493[/snapback]

 

Tror nok det ja. Selv synes jeg det var hysterisk, men det er kanskje fordi humoren min sluttet å utvikle seg når jeg ble 9 år.. Men en kan ikke klage på South Park fordi de bruker toaletthumor. Blir som å klage på horene fordi de selger sex..

 

Når jeg ser South Park, forventer jeg ikke politisk satire eller ironi som må analyseres. Jeg forventer akkurat det samme jeg så for første gang for 10 år siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...