Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønte ikke slutten på siste episode. Hva mente de med det når angelina Joelee kom inn?

8233508[/snapback]

:roll:

As the episode ends, Travis is almost dead and sees an apparition of his dead wife in the sky. It turns out to be a fly, and Travis grabs on to it, still holding Hope. The fly finally lands on another body and Travis is welcomed by larger, red-colored lice (revealed to be crabs moments later, which are a type of lice) who live there, and is told they have lived in peace for "generations." The episode's ending reveals that this place is in fact Angelina Jolie's pubic hair.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lice_Capades

Lenke til kommentar

Den første heter Cartmans mom is a dirty slut og er episode 113 Historien fortsetter i episode 202 som heter Cartmans mom is still a dirty slut. Den andre du lurte på er 1012 Go god go og er diskutert lenger oppe i tråden. Den har også en oppfølger nummer 1013 som eter go god go part ii og enda en oppfølger som heter stanlye cup

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt den, gi meg en eksempel.

I south park mappa mi er alle episodene nevnt slik: "1x01 Cartman Gets An Anal Probe"

8243747[/snapback]

Jeg glemte å si at dette forutsetter at vi vet hvilken serie det er snakk om. Eksempel: jeg hadde alle SP-episodene i ei mappe som heter "South Park", og alle episodene var på formen "101 - Carman Gets an Anal Probe" eller, for de fra sesong ti og oppover: "1001 - The Return of Chef". Resultatet blir da at alle episodene ligger sortert i rekkefølge, og du ser også hva de heter hvis du ikke husker nummeret.

Lenke til kommentar

neste episode : Cartman suspects the new Muslim student is behind a terrorist threat. The clock is ticking as the citizens prepare for Hillary Clinton's big campaign rally. Every minute counts as Cartman uses his own methods to interrogate the suspect. But could the plan to target Hillary Clinton be just the tip of the iceberg?

noe sier meg at denne blir konge :)

Lenke til kommentar

Likte forrige episode veldig godt. Særlig slutten. Lo veldig hardt da. Det er nesten så jeg blir litt imponert over animasjonene i de siste episodene. Det er mye som har endret seg siden de første episodene, men det er fint å se at humoren er mye den samme da.

"Finally, we're gonne take care of the jew problem!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...