d'espresso Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Huff da, slikt skal vi vel ikke ha noe av... Men har hørt at det ikke er ulovelig og laste ned epiosdene nei 8189745[/snapback] Selvsagt er det ulovlig å laste ned copyrighted materiale? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er ulovlig ja, men mener å ha hørt at Matt og Trey ønsker at folk laster ned episodene. Til syvende og sist er det vel uansett Comedy Central som bestemmer elns. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Episodene kommer vel ut på nett om de vil det eller ikke. Comedy Central vil det slett ikke, men sånn går det når de ikke sender South Park på norske kanaler.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Er det ikke Matt og Trey som sitter på rettighetene? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Er det ikke Matt og Trey som sitter på rettighetene? 8192692[/snapback] Nope.. Er Comedy Central (med MTV som "overhode"..).. Så i bunn og grunn er det MTV som sitter på rettighetene.. De sender South Park på norsk MTV klokken 23 hver dag.. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ikke nye episoder. Dessuten hoppet de rett fra sesong 6 til sesong 3. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg klarer å se episodene uten problemer, litt komprimert, men ellers bra! Jeg trodde den siden var lovlig jeg, ettersom at den har vært oppe en GOD stund. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er det ikke Matt og Trey som sitter på rettighetene? 8192692[/snapback] Nope.. Er Comedy Central (med MTV som "overhode"..).. Så i bunn og grunn er det MTV som sitter på rettighetene.. De sender South Park på norsk MTV klokken 23 hver dag.. 8192967[/snapback] Men det avgjør jo saken... Har ingen problemer med å "stjele" fra de Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er ulovlig å dele, men OK å se på. Det er ihvertfall hva jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Haha, dagens episode var genial. Spesielt da Cartman skulle etterligne The Thing. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Å fy, den her var dårlig. Bitch please. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 haha fy faen for en jævli bra slutt! knallepisode! Lenke til kommentar
Paull Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Skal innrømme at jeg lo litt på slutten, men ellers var det ikke særlig morsomt i mine øyne. Hva er det egentlig med SP og teite dyr/skapninger i hovedrollen i enkeltepisoder? Lemmiwinks, hodelusa, Towelie, Sjøoterene etc. ? Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Alle de du nevner der er klassikere "You're a towel!" Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Det var en gang en forumbruker som ville skrive noe stygt om Towelie i en tråd, men hindringen var den store stygge trådstarteren. Først kom forumbruker 1: Towelie er kjedelig. Trådstarteren svarte: Hvem disser towelie i min tråd? Forumbruker 1: Nei nei skyld ikke på meg towelie er jo en klassisk karakter. "La gå da" Så mye lenger nede kom den andre forumbrukeren: "Towelie er et kjedelig dyr eller skapning" "Hvem er det som disser towelie i min tråd" "Nei nei det er ikke meg" Eller vent litt, det har ikke skjedd enda. Og herved var historien om de 2 nerdy forumos som skulle skrive i tråden. Haha! :!: :inoscent: Jaja elendig og elendig fru blom. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 "You're the worst character ever, Towelie." "I know." Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 "Remember when going someplace new, you always have to bring a towel!" Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, for den var South Park som kom opp med Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ikke veit jeg, men Towelie og Lemmiwinks er geniale! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Towelie er genial lemmiwinks Btw bør jeg laste ned den nyeste episoden som hete lisa capades? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå