ZprMario Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Tja, har sett stort sett alle nyere Simpsons episoder, i håp om at de skal kunne komme med noe severdig igjen, men må si jeg er skuffa. Er enkelte morsomme vitser/situasjoner som man kan flire litt av, stort sett er det mye treige musikalske innslag med synging, eller teite romantiske/moralske innslag. Hadde de bare hatt noen hysterisk morsomme situasjoner man må bare le høyt og lenge av skulle jeg kanskje revurdert de. Men alt virker så "oppbrukt" i Simpsons nå om dagen. Dette er kun min mening altså, for all del. Ikke ta det som fakta. (Beklager off-topic btw) Endret 14. mars 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det som er morsomt med South Park er jo samfunnskritikken! Såklart var det morsomt når Cartman slåss med dvergen, men likte mye bedre hvordan Randy opplevde forskjellsbehandlingen og "ble" afroamerikansk.. Var også hysterisk morsomt å se hvordan de hvite Senatorene først reagerte da de kunne bli ett offer for denne diskrimineringen og går til det skrittet og forby ordet :!: Er jo en fantastisk kommentar til hvor hyklerske politikerne kan være Lenke til kommentar
Toa Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ny episode er ute. Lo mer av denne enn den forrige ja. Hoho! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Nydelig episode.. MYE bedre enn den første i sesongen, selvom jeg ikke likte helt den hoved (side?)-historien med Butters på Gay camp.. Men det virkelige geniale i episoden var hele den "bildesaken" til Cartman.. :!: Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fjortentegnsregelen er noe dritt. Det perfekte innlegget ville vært "lame". Syns episodne var helt ok, men på langtner så morsom som de tidligere sesongene. Venter enda på en topp-episode. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg venter på at cartman skal drepe Token. Det kunne vært en bra episode, og han har allerede lover at han skal gjøre det. Lenke til kommentar
patham Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Denne episoden var jo knall bra. Butters eier I'm confused. Syntes de holder koken jeg, men ser jo ikke alle er enige i det men alle får jo si hva de vill. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 rådigg rådigg superrådigg Beste i hele sesong 11! :!: Episoden var mye bedre enn den forige, men nok så drøy. Hilsen saluttknall Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 rådigg rådigg superrådigg Beste i hele sesong 11! 8168086[/snapback] Det skulle vel ikke så mye til Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 En god episode, men neppe så god som sesong premiere episoden! IMO Lenke til kommentar
terkje Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Butters er fantastisk. Kanke kenny dø og han bli kompisen dems igjen Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Nei, kenny er 100 ganger bedre. Dessuten var Butters bedre før. Uff, nei denne episoden var dårlig den også. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Hvorfor fortsatte du å se etter sesong 5 når du allerede da skjønte hvor "dårlig og tåpelig" det kom til å bli? Du burde jo latt være å unne deg selv en slik stor skuffelse. Btw: Een av de bedre episodene dette sammen med Kaza Bonita fra ses 7 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Fordi jeg vil se om episodene er bra og om de har forbedret seg? Selvsagt er det en god episode nå og da, men ikke i nærheten av slik de var før. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Fordi jeg vil se om episodene er bra og om de har forbedret seg? Selvsagt er det en god episode nå og da, men ikke i nærheten av slik de var før. 8174775[/snapback] Dummeste jeg har hørt. Sesong 10 var muligens den beste sesongen noen gang. Selv synes jeg sesong 1 er blant de svakeste. Men men, smaken er som baken, I guess. Nok en morsom episode btw, Cartman slutter aldri å være hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Humoren synes jeg har forandert seg endel fra S1 til S10, at den har blitt dårligere er jeg litt uenig i, samfunnskritikken er rett og slett veldig morsom. Sesong 10 var veldig bra og håper Sesong 11 blir enda bedre Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg minner dere bare på: Alle South Park Episodene, GRATIS! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 bare synd at det er så mye spyware og annet crap at browseren crasher bare man tenker på å gå inn på siden Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Tar ca. to minutter før Opera kræsjer iallfall. Og så er det jo faktisk ikke noe annet enn en side som linker til dailymotion, hvor episodene er lagt ut ulovlig. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Huff da, slikt skal vi vel ikke ha noe av... Men har hørt at det ikke er ulovelig og laste ned epiosdene nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå