Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Tja, har sett stort sett alle nyere Simpsons episoder, i håp om at de skal kunne komme med noe severdig igjen, men må si jeg er skuffa. Er enkelte morsomme vitser/situasjoner som man kan flire litt av, stort sett er det mye treige musikalske innslag med synging, eller teite romantiske/moralske innslag. Hadde de bare hatt noen hysterisk morsomme situasjoner man må bare le høyt og lenge av skulle jeg kanskje revurdert de. Men alt virker så "oppbrukt" i Simpsons nå om dagen. Dette er kun min mening altså, for all del. Ikke ta det som fakta. :)

(Beklager off-topic btw)

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er morsomt med South Park er jo samfunnskritikken! Såklart var det morsomt når Cartman slåss med dvergen, men likte mye bedre hvordan Randy opplevde forskjellsbehandlingen og "ble" afroamerikansk.. Var også hysterisk morsomt å se hvordan de hvite Senatorene først reagerte da de kunne bli ett offer for denne diskrimineringen og går til det skrittet og forby ordet :!:

Er jo en fantastisk kommentar til hvor hyklerske politikerne kan være :)

Lenke til kommentar

Hvorfor fortsatte du å se etter sesong 5 når du allerede da skjønte hvor "dårlig og tåpelig" det kom til å bli? :( Du burde jo latt være å unne deg selv en slik stor skuffelse. Btw: Een av de bedre episodene dette sammen med Kaza Bonita fra ses 7

Lenke til kommentar
Fordi jeg vil se om episodene er bra og om de har forbedret seg? Selvsagt er det en god episode nå og da, men ikke i nærheten av slik de var før.

8174775[/snapback]

Dummeste jeg har hørt. Sesong 10 var muligens den beste sesongen noen gang. Selv synes jeg sesong 1 er blant de svakeste. Men men, smaken er som baken, I guess.

Nok en morsom episode btw, Cartman slutter aldri å være hysterisk morsom.

Lenke til kommentar

Humoren synes jeg har forandert seg endel fra S1 til S10, at den har blitt dårligere er jeg litt uenig i, samfunnskritikken er rett og slett veldig morsom.

Sesong 10 var veldig bra og håper Sesong 11 blir enda bedre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...