d'espresso Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Uff nei nå begynner south park å bli tåpelig. Er en helt annen serie enn det den pleide å være. F.eks. når Cartman ler av midgeten. Det var tåpelig. Latteren var ikke skikkelig engang. Før hørtes den hvertfall noenlunde ekte ut. Og det med at faren til Stan kyssa Jesse Jacksons rumpe, hele den scena var lame. Og ofte har de laaange pauser der man liksom skal le fordi alle er stille osv. hvis dere skjønner. Dessuten synes jeg det grafiske er altfor hightech i forhold til før. Man kan liksom se personene i en slags "3D" versjon flere ganger. Og bakgrunnene er også kanskje fargefylte og detaljerte. Snart går de vel over til dataanimasjon. Får lyst å prate med matt og trey og spørre hva som har skjedd. 8131717[/snapback] Er enig i det du sier på mange måter.. South Park er tåpelig nå, det er det det.. Men det med dataanimasjon, de har brukt det helt siden episode 2, da de brukte altfor lang tid (tre måneder) bare på "animasjonen" (da var det papir-klippping) i "Cartman gets an Anal-probe".. Det som har skjedd med South Park er enkelt: Det fikk status som genialt, samfunnsorientert, supert og frekt litt ute i serien og de prøver bare å toppe seg selv hele tiden.. Resultatet er, som vi alle vet, tragisk. Men over til noe annet.. Hvor mange sesonger har folket på DVD? Har sesong 1 - 5, og 8.. Skal skaffe 6 , 7 og 9 på 20 %-off salget til DD når det kommer, slik at de kommer under tollgrensa Endret 12. mars 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Selvsagt har de brukt dataanimasjon siden den tid, men jeg mente en slags 3D dataanimasjon. Det må vel være neste steg så mye som de har oppgradert serien grafisk. Jeg synes ikke selv det er så gøy at de prøver å være så ekstreme. Det er serien i seg selv som jeg synes var morsom. Anbefaler alle å se sesong 1 og episoder som "Cartman gets and anal probe", "Starvin Marvin", "Cartmans mom is a dirty slut" osv. Hør hvordan karakterene har forandret seg. Ganske så rart. Var en helt annen serie back then. Dessuten vil jeg påstå at det faktisk var i begynnelsen de var mest populære (ca. sesong 1-4). Lenke til kommentar
Toa Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ingen stor sesongåpning, men jeg mister ikke motet av den grunn. Alltid en del middelmådige episoder i en sesong, og denne episoden virket litt uinspirert. Spennende å se hva neste episode har å by på. Den har fått navnet "Cartman sucks!". - "Butters has to go to a special camp where they “pray the gay away” " Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det som har skjedd med South Park er enkelt: Det fikk status som genialt, samfunnsorientert, supert og frekt litt ute i serien og de prøver bare å toppe seg selv hele tiden.. Resultatet er, som vi alle vet, tragisk. Hvordan kan 10 sesonger med knallbra episoder være tragisk?? Ikke vet jeg.. Herlig start på sesong 11 også! Cartmans mobbing av dvergen er bare hysterisk morsomt! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det som har skjedd med South Park er enkelt: Det fikk status som genialt, samfunnsorientert, supert og frekt litt ute i serien og de prøver bare å toppe seg selv hele tiden.. Resultatet er, som vi alle vet, tragisk. Hvordan kan 10 sesonger med knallbra episoder være tragisk?? Ikke vet jeg.. Herlig start på sesong 11 også! Cartmans mobbing av dvergen er bare hysterisk morsomt! 8138917[/snapback] Sier ikke at 10 sesonger med "knallbra episoder" er tragisk, sier at det har blitt dårligere med tiden, sier jeg.. Les posten.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Sesong 7-9 var jo geniale! Selv-ironiske og utrolig hysteriske episode, de har heller ikke kuttet ned på satiren(jo, kanskje litt ) Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Likte ikke han midgeten så godt, men resten av inneholdet i episoden var jo stein bra... Også bannet de ordet niggerguy og ikke nigger! Hah, the irony! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 neste episode heter cartman sucks handler om : Butters has to go to a special camp where they “pray the gay away”. har store forventninger til denne , cartman og butters er mine favoritt charaktere Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Likte ikke han midgeten så godt, men resten av inneholdet i episoden var jo stein bra... Også bannet de ordet niggerguy og ikke nigger! Hah, the irony! 8142476[/snapback] And that the word nigger must atleast be seven words from the word guy Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg kan ikke forestille meg hvor sinnsykt provokativ den siste episoden må være i USA. Det er absolutt 0 toleranse for det ordet i USA.. Skjønner ikke at folk synes den episoden var dårlig? Southpark har jo alltid skapt debatt pågrunn av at folk blir sjokkert over innholdet i serien, og hva kan ikke skape mer oppspinn enn den siste episoden? Jeg er enig i at "midget" delen i episoden var ganske svak men, ellers helmaks.. Kan dere som synes den var dårlig forklare meg hvorfor? Lenke til kommentar
megosta Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Ny episode i morgen kl. 22.00 på Comedy Cantral 1102 - Cartman Sucks! Can Butters "pray the gay away"? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Butters' dad does what any good father would do if he believed his son was bi-curious in an all-new "South Park" entitled, "Cartman Sucks," premiering on Wednesday, March 14 at 10:00 p.m. on Comedy Central. When another one of Cartman's practical jokes puts Butters in a compromising position, his dad is determined to "straighten him out." While Butters is at a special camp trying to "pray the gay away," Cartman realizes the joke is on him. Endret 13. mars 2007 av megosta Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Bestilte sesong 1 av south park igår, glede seg Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei alle sammen! Hva synes dere om verdens desidert morsomste tvserie south park? Ut i fra emnetittelen ser dere jo hva jeg mener. Min favoritt karakter er Cartman, den litt syrlige ironiske tonen hans liker jeg og selvsagt alle andre også unntatt Kenny. Hanø delegger hele serien, men fortvil ikke. Det kommer nok en dag hvor han dør for godt. Noe annet gøyalt med serien er all den geniale satiren den har kommet med de siste årene. 7617699[/snapback] South Park hadde ike vært det samme uten Kenny 7617708[/snapback] 100% enig der! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Skjønner ikke at folk synes den episoden var dårlig? Southpark har jo alltid skapt debatt pågrunn av at folk blir sjokkert over innholdet i serien, og hva kan ikke skape mer oppspinn enn den siste episoden? Så du ser på serien kun pga. den skaper debatt og er provokativ, men ikke fordi du liker serien generelt og at den er morsom? Jeg er enig i at "midget" delen i episoden var ganske svak men, ellers helmaks.. Kan dere som synes den var dårlig forklare meg hvorfor? Se tidligere poster. Bestilte sesong 1 av south park igår, glede seg Et av de beste sesongene. Enjoy! Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 bare synd de kommer fra usa, tar en stund da.. vil ikke laste ned slike ting, må ha de Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Bestilte sesong 1 av south park igår, glede seg 8147126[/snapback] Du skulle nok valgt sekseren istedenfor Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 det kommer det kommer. starta med 1`ern, så kjøper jeg 2, og 3 osv.. kanskje jeg skal kjøpe en slik pakke, ses 1-8 eller no Bestilte sesong 1 av south park igår, glede seg 8147126[/snapback] Du skulle nok valgt sekseren istedenfor 8149405[/snapback] Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Synes South Park fortsatt holder høy standard, liker faktisk de senere sesongene bedre enn de første, da var det stort sett "bare" tull. Litt mer gjennomtenkte historier i de senere sesongene. Men smaken er jo forskjellig der. At "resultatet" er tragisk sier jeg meg hvertfall totalt uenig i... Siste episode var utrolig morsom synes jeg, kanskje ikke den beste jeg har sett, men lo rått flere ganger, og da er episoden en suksess for min del... Mer legger jeg i grunn ikke i det . Utrolig glad for at South Park holder koken, nå som Simpsons stadig blir verre og verre for hver episode. Family Guy har også så smått vært litt skuffende de siste episodene, men det er fortsatt de og South Park jeg har mest tro på videre Endret 13. mars 2007 av ZprMario Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Helt enig med deg med nesten alt, simpsons VAR VELDIG ille i 2001 osv. det har faktisk tatt seg opp litt(Se litt senere episoder som f.eks "Springfield Up", veldig god episode), men det du sa om South Park var helt riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå