Geir M Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Gleder meg som bare det. Merkelig at det ennå ikke finnes noen mulighet for å få sett den som jeg har funnet. South Park S10 var bare episk. Trolig den sesongen med høyest prosent av fantastiske episoder så langt. Lenke til kommentar
megosta Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Så nettopp den nye episoden Den var hysterisk morsom :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Midget: "Kids, I'll going to beat the crap out of this guy to prov a point."Cartman: "HAHA, no dud it can't talk, thats not fear, I'll lough to much!" Slutten av episoden Stan: Token. I get it now… I don’t get it. I’ve been trying to say that I understand how you feel, but I’ll never understand. I’ll never realy get how it is for a black person to have somebody using the ”N” word, I don’t get it. Token: Now you get it Stan Stan: Yeah, I totally don’t get it! Token: Thanks dud. Endret 8. mars 2007 av megosta Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) :!: Da var jeg ferdig med den nye episoden også, rett og slett dritbra. klarte faen ikke og stoppe å le når Cartman begynnte å le og mobbe han andre :!: Denne episoden kommer ikke til og glemmes med det første, en perfekt start på en ny sesong. Sikkelig knall med Randy i starten også :!: Endret 8. mars 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) GENIALT! Fyfaen jeg klarte ikke å slutte å le da Cartman ikke klarte å slutte le av dvergen.. "They put a little suit on him! hahaha" Hahah "We don't take kindly to social ignorance!" Endret 8. mars 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) look, look how its face get all red he's like a little strawberry :!: Endret 8. mars 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hysterisk morsom var vel litt å overdrive. syns Randy sin plot var litt overdrevet samfunnskritisk, ble nesten bare for dumt. Cartman derimot, slår alltid an Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Enig med fyren over meg, Cartman hadde noen hysteriske kommentarer Likte de tre redneckene som var imot rasisme Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 haha south park er bare så genialt! elsker denne serien :!: cartman og midget'en kom ikke godt overens Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Helt grei episode, men da jeg så den innså jeg hvor ekstremt tragisk Cartmans stemme er blitt litt ut i serien.. Var så ekstremt mye bedre før! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Helt grei episode, men da jeg så den innså jeg hvor ekstremt tragisk Cartmans stemme er blitt litt ut i serien.. Var så ekstremt mye bedre før! 8119476[/snapback] Agreed! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Han var bedre i sesong 3-6 i "Screw you guys, im going home"-perioden, men synes han fortsatt får meg til å le Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 3 til 6? Det var vel ikke "screw u guys, im going home"-perioden. Det var sesong 1-4. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 3 til 6? Det var vel ikke "screw u guys, im going home"-perioden. Det var sesong 1-4. 8120256[/snapback] Ja. Men er det bare meg eller føler jeg at nesten hele showet ligger på Cartmans skuldre. Tar man bort den karakteren er ikke akkurat serien morsom. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Er flere episoder der Cartman ikke er med som også er utrolig morsomme. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 The butters show var jo genialt svart! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har søren meg sett nummer 1101 Bedre sesongstart enn jeg hadde trodd etter 901 og 1001. DFriiiiiiiiiiiiiita digg episode azza ser'u Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 3 til 6? Det var vel ikke "screw u guys, im going home"-perioden. Det var sesong 1-4. 8120256[/snapback] Ja. Men er det bare meg eller føler jeg at nesten hele showet ligger på Cartmans skuldre. Tar man bort den karakteren er ikke akkurat serien morsom. 8120280[/snapback] Joda mye ligger på hans skuldre. Men det gjør ingenting. Mye ligger på Peters skuldre i Family Guy også. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Uff nei nå begynner south park å bli tåpelig. Er en helt annen serie enn det den pleide å være. F.eks. når Cartman ler av midgeten. Det var tåpelig. Latteren var ikke skikkelig engang. Før hørtes den hvertfall noenlunde ekte ut. Og det med at faren til Stan kyssa Jesse Jacksons rumpe, hele den scena var lame. Og ofte har de laaange pauser der man liksom skal le fordi alle er stille osv. hvis dere skjønner. Dessuten synes jeg det grafiske er altfor hightech i forhold til før. Man kan liksom se personene i en slags "3D" versjon flere ganger. Og bakgrunnene er også kanskje fargefylte og detaljerte. Snart går de vel over til dataanimasjon. Får lyst å prate med matt og trey og spørre hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg synes showet har blitt bedre med tiden. Men det er helt klart at når man skal gjøre forandringer vil man også tape noe på veien. Ingenting har bare postive sider. Av og til virker det nesten som at enkelte er imot forandringer av prinsipp. Jeg er av den oppfatning at mange av forandringene de har gjort i serien er positive. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Dataanimasjon har de vel strengt tatt brukt i ganske mange år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå