Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp den nye episoden :thumbup:

Den var hysterisk morsom :!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Midget: "Kids, I'll going to beat the crap out of this guy to prov a point."

Cartman: "HAHA, no dud it can't talk, thats not fear, I'll lough to much!"

:rofl:

Slutten av episoden

Stan: Token. I get it now… I don’t get it. I’ve been trying to say that I understand how you feel, but I’ll never understand. I’ll never realy get how it is for a black person to have somebody using the ”N” word, I don’t get it.

Token: Now you get it Stan

Stan: Yeah, I totally don’t get it!

Token: Thanks dud.

Endret av megosta
Lenke til kommentar

:!: Da var jeg ferdig med den nye episoden også, rett og slett dritbra.

klarte faen ikke og stoppe å le når Cartman begynnte å le og mobbe han andre :!:

Denne episoden kommer ikke til og glemmes med det første, en perfekt start på en ny sesong.

Sikkelig knall med Randy i starten også :!:

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

GENIALT! Fyfaen jeg klarte ikke å slutte å le da Cartman ikke klarte å slutte le av dvergen..

"They put a little suit on him! hahaha" :D

Hahah "We don't take kindly to social ignorance!"

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
3 til 6? Det var vel ikke "screw u guys, im going home"-perioden. Det var sesong 1-4.

8120256[/snapback]

Ja. Men er det bare meg eller føler jeg at nesten hele showet ligger på Cartmans skuldre. Tar man bort den karakteren er ikke akkurat serien morsom.

Lenke til kommentar
3 til 6? Det var vel ikke "screw u guys, im going home"-perioden. Det var sesong 1-4.

8120256[/snapback]

Ja. Men er det bare meg eller føler jeg at nesten hele showet ligger på Cartmans skuldre. Tar man bort den karakteren er ikke akkurat serien morsom.

8120280[/snapback]

Joda mye ligger på hans skuldre. Men det gjør ingenting. Mye ligger på Peters skuldre i Family Guy også.

Lenke til kommentar

Uff nei nå begynner south park å bli tåpelig. Er en helt annen serie enn det den pleide å være.

F.eks. når Cartman ler av midgeten. Det var tåpelig. Latteren var ikke skikkelig engang. Før hørtes den hvertfall noenlunde ekte ut. Og det med at faren til Stan kyssa Jesse Jacksons rumpe, hele den scena var lame. Og ofte har de laaange pauser der man liksom skal le fordi alle er stille osv. hvis dere skjønner. Dessuten synes jeg det grafiske er altfor hightech i forhold til før. Man kan liksom se personene i en slags "3D" versjon flere ganger. Og bakgrunnene er også kanskje fargefylte og detaljerte. Snart går de vel over til dataanimasjon.

Får lyst å prate med matt og trey og spørre hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Jeg synes showet har blitt bedre med tiden. Men det er helt klart at når man skal gjøre forandringer vil man også tape noe på veien. Ingenting har bare postive sider. Av og til virker det nesten som at enkelte er imot forandringer av prinsipp. Jeg er av den oppfatning at mange av forandringene de har gjort i serien er positive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...