CurSe Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hehe, leste faktisk ferdig boken i går kveld og så hadde jeg tenkt å se filmen i dag. Bestemte meg for å se South Park først, og så ble jeg ferdig med filmen World War Z for et drøyt kvarter siden. I ettertid ser jeg at jeg burde tatt det i motsatt rekkefølge Det var forsåvidt ingen stor spoiler de kom med i episoden, sånn sett, men hadde jo helst sett at jeg ikke visste om det før jeg satt på filmen. Det var dessverre ingen navn på episoden i filnavnet, S17E03 var alt jeg hadde å gå på. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hadde ikke hørt om World War Z før nå, nå skjønner jeg Cartman - Brad Pitt situasjon. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Det var dessverre ingen navn på episoden i filnavnet, S17E03 var alt jeg hadde å gå på. Ah, skjønner. Jeg streamer det fra nettet, så jeg får navnet der. Må for øvrig innrømme at jeg googled George Zimmerman etterpå. Visste jeg hadde hørt navnet før, men husket ikke hvor. Om noen lurte, skjønt og drepte han februar i fjor en sort, ubevæpnet tenåring, men slapp unna med å kalle det selvforsvar (!). Det er også her den Stand Your Ground-greia Cartman begynner med på slutten kommer fra. Endret 10. oktober 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ingen episode i natt grunnet av strømmen gikk ut under fullførelsen av ukas episode. Derfor kommer ikke noen ny episode før 23. oktober (I USA, 24/10 for oss).http://www.deadline.com/2013/10/matt-and-trey-make-history-blowing-south-park-deadline-blame-power-outage/ Dere kan se på denne grisen: http://www.youtube.com/watch?v=6jdptFJnV00 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Nja, ingen ny episode, men de sendte the Scott Tennerman-episoden i reprise. Den er langt, langt bedre enn noe som helst de har sendt denne sesongen. Bad pony! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Like greit at den emo/goth-episoden aldri ble sendt. Den var helt krise! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hva synes dere om Black Friday? Noe av det beste jeg har sett av South Park på LANG LANG LANG tid. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Synes den var kjedelig. Er selvfølgelig en part 2 som kommer, så kanskje det tar seg opp. Konsollkrig-konseptet er jo en grei ting å ta tak i, men det er ikke videre interessant utover å nevne at "hey, dette er teit" mener jeg. Synes det var en feilprioritering å dedikere så mye tid til det, og det ble heller ikke spunnet videre på noen måte som var morsom i det hele tatt. Ingen vitser, ingen referanser til andre ting som er på samme måte etc. Og randy sin story var også kjip. "Folk blir zombier for penger" greia har blitt gjort før, og de slo ihjel konseptet ved å presentere samme vitsen om og om og om igjen i hvert eneste klipp Randy var med på. (men den eyepatch-tingen var fornøyelig) Litt morsomt at guttene har på seg kostymene de har brukt før, men er vel mer fan-service enn noe. Tror i det hele tatt denne episoden hadde vært bedre hvis den hadde vært 23 min som vanlig, og heller ikke fokusert så ekstremt mye på de samme tingene om og om igjen, Endret 15. november 2013 av Error 1 Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 For min del var episoden en suksess det øyeblikket reporteren kunne fortelle om "brack friday bunduru". 2 Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Black friday var meget bra - bare Cartman i wizard kostyme trekker episoden opp. Likte 'brack friday bunduru' sammen med Stop touching me Elmo med innebygget tannkrem dispenser. Real touching pump action - 'more more ahhh' hehe Gleder meg til neste episode, lurer på hva Lady Mccormick har i erme. Meget bra episode. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Elsket den nyeste episoden! Jeg satt faktisk og grua meg til episoden var ferdig, jeg ville ikke at den skulle slutte! Det er sjelden jeg ler høyt av TV-serier, men da Kenny ble ei japansk animéprinsesse sleit jeg virkelig med å holde latteren inne. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg har den motsatte opplevelsen, jeg grua meg for å se hele episoden og ville at den skulle slutte. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Enig der. Black Friday var stort sett svært bra, men den nyeste ble for mye av det samme i reprise. Men jeg ser ikke akkurat bort ifra at vi får del tre neste uke. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 MS-DOS tatoveringen til Gates var passe rå .. Trust no one. Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Elsket Black-Friday triologien, selv om konsollkrigen i seg selv er veldig uinteressant. Men Game of Thrones implementasjonen og harseleringen samt Kenny som japansk animé-prinsesse tok kaka Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Til info. South Park returns with ALL-NEW EPISODES on Wednesday, September 24th, 2014! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=284996898347468&set=a.123282477852245.21157.117046338475859&type=1 Endret 9. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Da var vi tilbake. Synes dagens episode var svært bra. Lover bra for resten av sesongen. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ahh endelig, har ventet lenge på dette. Kjøper gjerne slike T-skjorter hvis noen lager de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå