ThePredator9 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hvor mange sesonger har de komt opp i nå? Er på sesong 15 her Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hvor mange sesonger har de komt opp i nå? Er på sesong 15 her Sesong 17 starter i mars/april 2013. Les mer på wikipedia. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 6 Days to Air: The Making of South Park Hvis dere ikke har sett denne, så se den! Herregud så geniale de er! Så den hos en kamerat, er usikker på hvor han fant den, men den er sikkert ikke vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Sesong 17 starter i mars/april 2013. Les mer på wikipedia. Står jo at den begynner 25 September (?) og at denne sesongen bare vil bestå av 10 episoder. De begynner jo alltid å sende første halvdel av sesongen på våren, og andre på høsten. Skal det ikke være slikt i år? Orker ikke vente så lenge. Kjipt. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 South Park: Pandemic 1& 2 skulle komme ut i natt. Noen som vet hva dette er og hvor jeg eventuelt kan se den? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Vi er på den 24. september i dag, ikke den 25. september. Sesongstarten kommer ut natt til torsdag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Det er jeg klar over. I følge myepisodes kom episode 0 av sesong 17 natt til i går. Sikkert en spesialepisode eller noe slikt. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Fantastisk bra sesongåpning på sesong 17. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Rimelig ræva start, må jeg si. Lo ikke én eneste gang. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 What? Lenge siden jeg har ledd så godt av en episode. "just finished my Shitter-comercial.. Time to go get me a pussy sandwich!" 2 Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Den falt i smak hjemme hos meg iallefall, lenge siden jeg har ledd så mye. NSAJarvis - what do we got on an Eric Cartman ? any files on Eric Cartman ?ahh yeh we tracked him for a little bit but central computer designated his status as fat and unimportant.Cartmanahh trust me he is not fat and unimportant, I think we need to change his status to ripped and sweet. Barbrady..and that's when I masturbated to Game of Thrones. I know it was wrong to masturbate and I know it was especially wrong to masturbate while on duty. Stakkars julenisse haha - får se om jeg får tid til å dra innom biltilsynet imårn. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Beste episoden på leeeenge. ikke at de andre episodene har vært spesielt dårlige, men dette var fantastisk! Endret 30. september 2013 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Dagens episode falt ganske mye i smak her. Den nipple-greia ble litt overbrukt, men ellers var det rimelig morsomt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nyeste episoden var helt grei. Ingen klassiker, men god underholdning. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Herregud, episode 3 var morsom! Beste på veldig lenge. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Wow, epsiode 3 var helt vanvitig bra - elsker den første drømmen til Cartman. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hahahaha, for en genial episode! Måtte le høyt et par ganger der. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Likte episoden, men var ikke noe spesielt fornøyd med at de "spoilet" World War Z Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Haha, Cartman er helt rå. Likte episoden, men var ikke noe spesielt fornøyd med at de "spoilet" World War Z Nja, episoden het jo World War Zimmerman, så det burde du vel ha skjønt kom til å skje. Filmen er jo ikke helt ny heller. Eller boken, for den saks skyld. Endret 10. oktober 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå