Blåbær Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Matt og Trey på Daily SHow igår, der de sa at de fortsatt elsker South Park. De har jo stor suksess nå om dagen med deres broadway show. 5 Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Ser (som tidligere nevnt) episodene kronologisk fra sesong 1-14. Har sett noen tilfeldige episoder før, men ikke mange, så dette er første gang for meg. Har nå kommet til sesong 6, og er halvveis gjennom. Hvis det fortsetter som det gjør nå er det lett den beste sesongen hittil. Gullepisoder all the way Endret 16. juni 2011 av Error 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Då eg pløya gjennom alt rett etter sesong 9, synest eg gullrekka var 7-9. Når eg no ser tilbake på sesong 1-3 så saknar eg det litt. Ikkje konstant ein trang til å referere til popkultur og reelle hendingar i den graden serien har gjort dei siste 5-6 sesongane. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Sesong 6 til 10ish har jeg alltid likt godt og det er gjerne de episodene jeg ser om og om igjen, spesielt sesong 6,8 og 9. Sesong 3-5 ser jeg også en del. I det hele føler jeg de tidligere episodene er litt mer barnslige og forholde mellom guttene virker ikke så veldig "tight", det er tydelig personlighet forandring fra de tidligere sesongen til litt ut i serien. Er jo noen ganger litt problematisk med alle referansene osv. som sjur nevner, blir et par ting man ikke alltid plukker opp. Ofte jeg får et par "Ah-ha" opplevelser når jeg ser gjennom episodene. Misunner deg virkelig Error, sånn btw. Bare nyt det Slenger med noen av favoritt episodene mine også: Two guys naked in a hot tub The Tooth Fairy's TATS 2000 How to eat with your butt Fun with the Veal The Simpsons Already did it My future self 'n' Me Toilet Paper Casa Bonita Christian Rock Hard Raisins AWESOME-O Douche and Turd Something wall-mart this way comes Quest for Ratings Die Hippie, Die The Death of Eric Cartman Two days before the day after tomorrow Make Love not Warcraft (Elsket denne når jeg var yngre) God god go Stanley's Cup Lice Capadas Major Boobage Over Logging (En av de beste) Pee Whale Whores Medicinal Fried Chicken Sikkert flere som jeg har glemt også.. Endret 16. juni 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Synes episoden med det royale kanadiske bryllupet var konge, jeg. :!: Overall er nok min favorittepisode Two Days Before The Day After Tomorow. Rett og slett genial. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 South Park to return on Oct. 5, and all the way through 2013. Kick-ass. 1 Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Yay! Fant nettopp ut at det er kommet 4 ekstra sesonger siden sist. Har sett alle de første 11 sesongene, for det meste bra episoder. Da vet jeg hva jeg skal se på i helgen. (Det er South Park, hvis du var i tvil) Endret 28. juli 2011 av Ph.D Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Og der var høstsesongen i gang igjen. Fantastisk episode. Jeg har ikke ledd så mye på veldig, veldig lenge. Dette må da være en av de beste episodene noen sinne. Endret 6. oktober 2011 av Dauemannen Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Genial episode! Lurer på hva de gjør videre, om Stan faktisk blir alkis.. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Digget den nye episoden andre animerte serier har i det siste blitt litt daffe men SP gjør det fortsatt utrolig bra Var redd den skulle være dårlig men var utrolig bra som alltid Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Morsom episode. Håper imidlertid at det går tilbake igjen til de klassiske South Park scenarioene. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg synes ikke denne episoden var en høydare rent humoristisk, men jeg skjønner at de vil lage en forklaring på hva som skjer videre og at serien faktisk vil fortsette. Forrige episode var jo helt åpen i forhold til om faktisk serien skulle fortsette, men heldigvis fortsetter de. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Something Wall Mart This Way Comes er en av mine definitive favoritter. Klassisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Anbefaler alle South Park fans å se The Making of South Park - 6 Days to Air. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Anbefaler alle South Park fans å se The Making of South Park - 6 Days to Air. Link? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Anbefaler alle South Park fans å se The Making of South Park - 6 Days to Air. Sjekk også 60 Minutes sin reportasje om South Park: http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7382312n + 60 Minutes overtime: http://www.cbsnews.com/8301-504803_162-20111061-10391709.html?tag=contentMain;contentBody 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Anbefaler alle South Park fans å se The Making of South Park - 6 Days to Air. Link? Gikk en episode med de på Comedy Central, kan finnes på forskjellige torrentsider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Endelig er South Park tilbake, for en fantastisk episode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå