Tbau5 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Episode 5 var interessant pga temaet, men har aldri flirt så lite av en south park episode. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Åh den episoden var awesome!! Cartman (i telefonen med EA sports): "Mr Peters, can I call you back, our accountant needs me" Mr Peters: ".............." Cartman: "Yes, he is jewish" hahahah Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Synst det var en særs dårlig episode. Tror dessverre ikke South Park kommer til å bli bra igjen. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Var ikke så mye hysterisk latter fra min side, men digga episoden. Kan bare bli bra når Cartman har en så stor rolle. Enig. Alle episodene behøver ikke være hysterisk morsomme. Er Cartman med blir det uansett bra. "I don't make the rules. I just think them up and write them down!". 6 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 En gjennomført god episode. Jeg lo ikke så mye, men morsomt allikevel. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hvilken film er episoden "The Wacky Molestation Adventure" basert på? Klarer ikke å huske det http://www.southparkstudios.no/episodes/416/ Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Episode 6 var bra, en stor overraskelse kom også frem og som vanelig var Butters fantastisk. Management reserves right to refuse service to the Chinese Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Synes denne episoden er den beste så langt i denne sesongen. T.M.I. følger rett etter. Endret 2. juni 2011 av SanderManden Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Lo godt når fyren kommer om natta og pisser og slår Butters i søvne. En rar sak å le av, men.. Foreldrene til Butters er fantastiske. 1 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Butters episodene svikter aldri! Utrolig morsomt at City Wok-fyren viste seg å være Butters psykolog. Klassisk South Park. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Shitty Wok!!!!! Shhhhh.....stupid mongolians! Kinamannen er vel min favoritt random-karakter på serien vi ikke har et navn på. Gøy å se japanern, jeg mener det er samme fyren som har stemmen til sistebossen(og flere stemmer i serien selvfølgelig) i "South Park Let's Go Tower Defense Play!". Kanskje første episoden jeg har måttet se om igjen, fordi denne likte jeg av en eller annen grunn veldig godt. Butters er ikke noe annet enn elsk. Han og Randy med Cartman etter er favorittkarakterne mine på serien. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Shitty Wok!!!!! Shhhhh.....stupid mongolians! Kinamannen er vel min favoritt random-karakter på serien vi ikke har et navn på. Helt enig. Alltid like morsomt Genial episode med japan og kina. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lo godt når fyren kommer om natta og pisser og slår Butters i søvne. En rar sak å le av, men.. Foreldrene til Butters er fantastiske. Ikke en rar sak å le av i det hele tatt! Jeg elsket Paranormal Activity-referansen. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Kjempemorsom episode, den siste her. Bare synd at det nå snart er et halvt år til det kommer nye episoder igjen. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Dette må være første gang jeg føler meg trist etter en South Park episode. Fortsatt sykt morsomt! Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Episode 7 var ikke noe for meg iallefall, begynnelsen var bra men kan ikke huske sist gang jeg så en episode og faktisk ønsket at den skulle slutte.... 1 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Episode 7 var ikke noe for meg iallefall, begynnelsen var bra men kan ikke huske sist gang jeg så en episode og faktisk ønsket at den skulle slutte.... Tror det er et tegn på at du begynner å bli gammel 6 Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hehe kan godt være at jeg er litt for gammel eller så kan det hende at jeg så det artigste jeg nåensinne har sett og at jeg 'blew a funny fuse' alla Cartman i 'How to eat with your butt' hehe Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 This episode was the shit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå