Slitenkæll Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg er veldig glad i South Park, selv om jeg ikke alltid direkte elsker et par episoder innimellom. Så har jeg vært borti få episoder som går i nærheten av direkte dårlig. Det er såklart ikke mange som får med satiren og sånt South Park. Og dermed ler en del enten av det som random, eller liker ikke det fordi de ikke skjønner referansene. Som om jeg skulle sakt det selv. Bra innlegg. 1 Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Episode 4 var knallbra - mye bedre enn de 3 første. Men hvem var han hiphop/rapper person ? 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Episode 4 var mange hakk over de tre første ja. Jeg ble underholdt helt fra start til slutt. Forhåpentligvis vil neste episode være minst like bra. 1 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Likte veldig godt episode 4 jeg og. Skal godt gjøres å få en dårlig episode med Cartman og Randy i spissen! 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Endelig fikk vi se mye av Cartman og Randy "The Boss" Marsh. Morsom og godt gjennomført episode. Håper de fortsetter i dette sporet. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 synest dei endå har litt å gå på denne sesongen, men episode 4 var beste så langt. Likte sangen til Randy på slutten 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Denne episoden var fantastisk. Genialt tema + Cartman og Randy = Suksess! 1 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Dagens var kjempe flott! Elsker episodene som spiller på Randy. ^^ 1 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Denne må i mine innlegg! Forøvrig en veldig morsom serie! 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Så akkurat Over Logging fra sesong 12. Må være en av de desidert beste episodene. 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 "Medicinal Fried Chicken" fra sesong 14 er min favoritt. Med Randy som hasjvrak og Cartman som Tony Montana er den definitivt på toppen. Trodde jeg skulle dø når de gjenskapte Bolivia-scenen fra Scarface med at Cartman besøker "The Colonel". Fantastisk episode. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Mini-commentaries fra sesong 14 har blitt lagt ut på youtube temmelig nylig. Vil tro de fleste her er interessert i å se det. http://www.youtube.com/user/wildguy3922 Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Episode 5 var ikke noe upper for min del, kun Cartman som dro den litt opp. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Haha, episode 5 var ganske morsom. "Slash Isn't real?" Endret 26. mai 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Skjønte ikke helt, parodierte de noe med firmaet de drev eller? Forøvrig en god episode, fikk meg mye latter, spesielt sør stat- Eric's "Screw you guys, I'm going home.". Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Skjønte ikke helt, parodierte de noe med firmaet de drev eller? Forøvrig en god episode, fikk meg mye latter, spesielt sør stat- Eric's "Screw you guys, I'm going home.". The theme of the program parodies the NCAA's policy of prohibiting universities from paying or allowing their athletes to garner sponsorships, even though those universities and the NCAA profits significantly off the labor of their athletes. - http://en.wikipedia.org/wiki/Crack_Baby_Athletic_Association Var ikke så mye hysterisk latter fra min side, men digga episoden. Kan bare bli bra når Cartman har en så stor rolle. Endret 26. mai 2011 av Venerable Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Cartman har en diplom eller noe på veggen med navnet Erik Kvalheim. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Skjønte ikke helt, parodierte de noe med firmaet de drev eller? Forøvrig en god episode, fikk meg mye latter, spesielt sør stat- Eric's "Screw you guys, I'm going home.". Frasen var så bra at eg bare må rette på deg: "Screw you sir, I'm going home." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå