Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Enig i det. Likte hvordan de endte Tyler Perry i episoden.

Skjønner ikke helt hvordan folk kan kalle det en dårlig episode, riktignok ikke en av de beste eller så veldig bra. Men dårlig var den ikke.

Får bare håpe på noe Randy-action nå snart. Kan ikke huske om han var med i Centiped-episoden noe særlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

South Park har virkelig tapt seg i det siste. Eneste jeg synes var morsomt var det om at Tyskerne er verdens minst morsomste folk - det er veldig sant.

Du har sett mye på south park?

Tapt seg i det siste. Det har kun vært 2 episoder siden sessong start. I motsetning til feks family guy blir sout park bare bedre med tiden.

Siste episode var bra, muligens ikke hysterisk morsom men fortsatt en bra episode

• Liker 1
Lenke til kommentar

South Park har virkelig tapt seg i det siste. Eneste jeg synes var morsomt var det om at Tyskerne er verdens minst morsomste folk - det er veldig sant.

Du har sett mye på south park?

Tapt seg i det siste. Det har kun vært 2 episoder siden sessong start. I motsetning til feks family guy blir sout park bare bedre med tiden.

Siste episode var bra, muligens ikke hysterisk morsom men fortsatt en bra episode

Har sett alle episodene i South Park siden sesong 1, og synes personlig det var bedre før. Men som du sier så er det bare komt 2 episoder i årets sesong, så håper det blir bedre. Savner Randy!

Endret av SanderManden
Lenke til kommentar

Er enig, misliker Canada-episodene.

Så forøvrig nettopp Jewbilee (sesong 3).

Hva. Faen.

Merkeligste episoden jeg har sett hittil. De må ha røyka sokkene sine rimelig grundig før den ideen kom frem.

Endret av Error
Lenke til kommentar

tooth decay = Osama?

Jeg tenkte det samme. Var en morsom episode. Ganske absurd, men likte den. Hvordan Mr.Garrison behandlet barna var fantastisk vittig. Episoden var generelt litt under gjennomsnittet, men fortsatt en nytelse. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så enig.

Så mange som syter over at South Park har dårlige episoder. Selv om komiserier som The Big Bang Theory får skryt for elendige episoder hvor det ikke er noe budskap og de samme problemene oppstår hele tiden. Haha, han er lav, han er jøde, haha han er homofil, haha hun er en dverg, haha han er....

Jeg er veldig glad i South Park, selv om jeg ikke alltid direkte elsker et par episoder innimellom. Så har jeg vært borti få episoder som går i nærheten av direkte dårlig. Det er såklart ikke mange som får med satiren og sånt South Park. Og dermed ler en del enten av det som random, eller liker ikke det fordi de ikke skjønner referansene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...