Filmvenn Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Enig i det. Likte hvordan de endte Tyler Perry i episoden. Skjønner ikke helt hvordan folk kan kalle det en dårlig episode, riktignok ikke en av de beste eller så veldig bra. Men dårlig var den ikke. Får bare håpe på noe Randy-action nå snart. Kan ikke huske om han var med i Centiped-episoden noe særlig. 2 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 South Park har virkelig tapt seg i det siste. Eneste jeg synes var morsomt var det om at Tyskerne er verdens minst morsomste folk - det er veldig sant. Du har sett mye på south park? Tapt seg i det siste. Det har kun vært 2 episoder siden sessong start. I motsetning til feks family guy blir sout park bare bedre med tiden. Siste episode var bra, muligens ikke hysterisk morsom men fortsatt en bra episode 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg synes verken episode 1 eller 2 var noe særlig, for å være ærlig. 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Episodene har vært helt greie, men jeg tar gjerne imot litt mer Randy. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Episodene har vært helt greie, men jeg tar gjerne imot litt mer Randy. Ja Randy er konge Likte egentlig epiosde 1 framfor episode 2 Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) South Park har virkelig tapt seg i det siste. Eneste jeg synes var morsomt var det om at Tyskerne er verdens minst morsomste folk - det er veldig sant. Du har sett mye på south park? Tapt seg i det siste. Det har kun vært 2 episoder siden sessong start. I motsetning til feks family guy blir sout park bare bedre med tiden. Siste episode var bra, muligens ikke hysterisk morsom men fortsatt en bra episode Har sett alle episodene i South Park siden sesong 1, og synes personlig det var bedre før. Men som du sier så er det bare komt 2 episoder i årets sesong, så håper det blir bedre. Savner Randy! Endret 10. mai 2011 av SanderManden Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 I ly av disse Randy-løse tider. 2 Lenke til kommentar
LMH Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Finger pointing gets us nowhere... Steve! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Dagens (S15E03) var ganske så dårlig IMO. Synes egentlig at alle episodene med Canaderne er dårlige 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Er enig, misliker Canada-episodene. Så forøvrig nettopp Jewbilee (sesong 3). Hva. Faen. Merkeligste episoden jeg har sett hittil. De må ha røyka sokkene sine rimelig grundig før den ideen kom frem. Endret 12. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Dårlig episode. Rett og slett. Så ikke helt humoren i "tooth decay" og parodien på det engelske bryllupet. 2 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Likte veldig godt episode 1 og 2, men episode 3 må jeg si skuffet meg litt. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 tooth decay = Osama? Det er en mulighet, men uansett ikke morsomt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Slenger meg på og sier meg enig i at Canada-episoder ikke er noe spesielt. Slutten var gøy da! "As is tradition". Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Synes de nye episodene er konge. Fantastisk avslutning på Royal Pudding-episoden. 2 Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 tooth decay = Osama? Jeg tenkte det samme. Var en morsom episode. Ganske absurd, men likte den. Hvordan Mr.Garrison behandlet barna var fantastisk vittig. Episoden var generelt litt under gjennomsnittet, men fortsatt en nytelse. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Så enig. Så mange som syter over at South Park har dårlige episoder. Selv om komiserier som The Big Bang Theory får skryt for elendige episoder hvor det ikke er noe budskap og de samme problemene oppstår hele tiden. Haha, han er lav, han er jøde, haha han er homofil, haha hun er en dverg, haha han er.... Jeg er veldig glad i South Park, selv om jeg ikke alltid direkte elsker et par episoder innimellom. Så har jeg vært borti få episoder som går i nærheten av direkte dårlig. Det er såklart ikke mange som får med satiren og sånt South Park. Og dermed ler en del enten av det som random, eller liker ikke det fordi de ikke skjønner referansene. 2 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Syns at de kan drite i den banninga hele tiden, serien var bedre før, uten tvil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Nyeste episode var fantastisk! Usaklig morsom, langt mye bedre enn de to første. tooth decay = Osama? Heller Bowser. Noe man ser på borgen. Og utseendet. Samt at prinsessen ble kidnappet og de soppfolka i bryllupet. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå