Sveern Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Cartman plottet var rett og slett grisartig Kjente jeg døde litt inni meg når jeg så det var basert på en ekte film, fucka greier Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Har ventet siden sesong slutt på denne episoden Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hysterisk. Herlig at south park endelig er tilbake Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Bra episode, men fy faen å sykt, sykt, sykt, sykt. Endret 28. april 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Filmen episoden er basert på, Human Centipede. http://www.imdb.com/title/tt1467304/ Jøss.. virker som en dårlig film.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Wtf, sesong 15? Eg las at den ikkje skulle komme før august. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Du har lest feil. Filmen er ræva ja, er vel egentlig en film som bare be lagd for å prøve å sjokkere. Produsenten lyvde til og med om plottet for å få penger til å lage filmen og. Men konseptet/ideen er faktisk veldig syk. Det er vel derfor også den har fått den oppmerksomheten den har fått. Husker jeg hadde det morsomme tilfellet av å se den på Roskildefestivalens kino i fjor, og der begynte folk å kaste opp mens de så filmen. Kameraten min hadde sett den, så han advarte meg om en sånn drittscene. Lenke til kommentar
......... Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Det var en god episode. Human CentiPad var en morsom idé. Jeg likte best problemet mellom Cartman og moren hans. "Would you mind loaning me some of your lipstick mom. Because I wanna at least look pretty the next time you decide to fuck me." "Why dont you go across the street and buy some condoms. Because we should at least be safe if you're gonna fuck me mom." "You might as well go buy som cigarettes to. Because I like to have a smoke after I'd get good and fucked. You wanna fuck me mom? Just say so. Go ahead, here! Go ahead mom, fuck me. Fuck me right here in the Best Buy. You wanna fuck your son so bad. Go on mom. Fuck me, fuck me. "Well can we at least pull up her and get some dinner. Cause I like to be wined and dined after I've been fucked". "You know mom the least you could do is kiss me first. Cause I like to be kissed before I get fucked." "Why did you do this to me God? Next time you're gonna get my hopes up, can you please take me to a greasemonkey. Cause I like to get loobed up before I get fucked. Ahh? Some loob would be nice. Or at least a courtesylick God. How about a little courtesylick next time you decide to fuck me". Endret 29. april 2011 av ......... 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Noen andre som ikke får åpnet S15E1 hos Southparkstudions.com? Får bare opp airdate: 27.4.2011, og så ber den meg velge en annen episode. Endret 29. april 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Du kan, så vidt jeg vet, ikke se episoder på southparkstudios før et par måneder etter de er sluppet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ok, takk for raskt svar. Da vet jeg det, har funnet en annen plass å se episoden. Veldig morsom episode så langt Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Driver for tiden og ser meg gjennom South Park sesongene kronologisk (har ikke sett mye SP før, bare sporadisk et par episoder), og gårsdagens episode ble Spontaneous Combustion. Lo mer eller mindre hele episoden. Muligens den aller beste til nå :!: Endret 5. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Første episode var vanvittig bra, episode 2 var heller litt tragisk iallefall for min humor. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Enig, episode 1 var genial. Episode 2 var rett og slett dårlig. 1 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Driver for tiden og ser meg gjennom South Park sesongene kronologisk (har ikke sett mye SP før, bare sporadisk et par episoder), og gårsdagens episode ble Spontaneous Combustion. Lo mer eller mindre hele episoden. Muligens den aller beste til nå :!: Haha, er en av de virkelig gode episodene det, episoden som kommer etter er ikke så verst heller, når de er i jungelen og Cartman går rundt og slår på ting! Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) South Park har virkelig tapt seg i det siste. Eneste jeg synes var morsomt var det om at Tyskerne er verdens minst morsomste folk - det er veldig sant. Endret 6. mai 2011 av SanderManden 2 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tapt seg? De er 2 episoder inn i en ny sesong og en av dem har vært god, en ikke fullt så god. Forrige sesong var til tider helt fantastisk, med episoder som Insheeption og Shakeweight. South Park er kanskje den eneste serien jeg har sett som har holdt seg så bra over så mange år som de nå har holdt på. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tyler Perry-dissingen var spot-on. Riktignok, så er de fleste her i Norge helt uten mål og mele om hvem Tyler Perry er. Og fant det da kanskje ikke så gøy. 1 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tyler Perry-dissingen var spot-on. Riktignok, så er de fleste her i Norge helt uten mål og mele om hvem Tyler Perry er. Og fant det da kanskje ikke så gøy. Helt enig. Jeg synes episoden var morsom nettopp pga av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå