Gå til innhold

South Park - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det bare jeg som synes at det vi får vite om Kenny er ganske interessant og ikke minst viktig?

 

Forklarer hvorfor Kenny dør i så mange episoder.

Exactly. :) Jeg føler liksom at jeg har fått svar på noe viktig som har vært et spørsmålstegn gjennom hele serien. Greit man har visst at Kenny blir gjenfødt (ep. 406 - Cartmna joins NAMBLA), men nå vet man hvorfor!

Lenke til kommentar

Exactly. :) Jeg føler liksom at jeg har fått svar på noe viktig som har vært et spørsmålstegn gjennom hele serien. Greit man har visst at Kenny blir gjenfødt (ep. 406 - Cartmna joins NAMBLA), men nå vet man hvorfor!

 

Og nå skjønner man hvorfor han som nyfødt blir like gammel som resten av gjengen med en gang.

Lenke til kommentar

Jeg tror dere legger litt for mye i dette. Det var aldri ment å være en dypere grunn til at Kenny døde i hver episode. Det var bare en "running gag". De uttalte også i forbindelse med den første Coon-episoden at de ikke hadde bestemt seg for hvem Mysterion var. Jeg tør vedde på at de kokte i hop hele greia med Kenny sine superkrefter over sommerferien da de fant ut at dette kunne passe fint med Mysterion.

Lenke til kommentar

Jeg tror dere legger litt for mye i dette. Det var aldri ment å være en dypere grunn til at Kenny døde i hver episode. Det var bare en "running gag". De uttalte også i forbindelse med den første Coon-episoden at de ikke hadde bestemt seg for hvem Mysterion var. Jeg tør vedde på at de kokte i hop hele greia med Kenny sine superkrefter over sommerferien da de fant ut at dette kunne passe fint med Mysterion.

ja men var morsomt da de la inn små hint om hvem han var

eksempel: de andre drikker milkshake mens mysterion (kenny) drikker vann :p

Lenke til kommentar

Jeg tror dere legger litt for mye i dette. Det var aldri ment å være en dypere grunn til at Kenny døde i hver episode. Det var bare en "running gag". De uttalte også i forbindelse med den første Coon-episoden at de ikke hadde bestemt seg for hvem Mysterion var. Jeg tør vedde på at de kokte i hop hele greia med Kenny sine superkrefter over sommerferien da de fant ut at dette kunne passe fint med Mysterion.

Det stemmer nok det, ja, men jeg føler fortsatt det var en viktig del!

 

ja men var morsomt da de la inn små hint om hvem han var

eksempel: de andre drikker milkshake mens mysterion (kenny) drikker vann :p

Det var faktisk Mintberry Crunch som drakk vann, så der la de nok inn et falsk hint eller så hadde de ikke bestemt seg enda.

Lenke til kommentar

Jeg tror dere legger litt for mye i dette. Det var aldri ment å være en dypere grunn til at Kenny døde i hver episode. Det var bare en "running gag". De uttalte også i forbindelse med den første Coon-episoden at de ikke hadde bestemt seg for hvem Mysterion var. Jeg tør vedde på at de kokte i hop hele greia med Kenny sine superkrefter over sommerferien da de fant ut at dette kunne passe fint med Mysterion.

 

Ja jeg tviler på at de hadde dette i tankene fra første sesong. Uansett så har jo Kenny vært i både himmelen og helvette, så noen logiske brister finnes det jo.

Lenke til kommentar

Carlgutt:

Altså, hvis ikke du lo høyt da Kenny skjøt seg selv i hodet, da eier ikke du sans for humor... eller noe sånt.

 

Jo jeg synes den scenen var morsom, kan bare quote meg selv fra forrige side:

 

"remember this time, try to fucking remember" hahahha genial scene!

 

Menn det var nesten det eneste morsomme som skjedde i episode.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

noen som vet hvilken episode jeg leiter etter?

 

Husker ikke så veldig mye av den, men politiet overvåka et hus iallefall. Så tror jeg det var enten en fbi agent eller ene purken som fikk et vanskelig spørsmål, så visste han ikke hva han skulle svare så han svarte med sånn hæmmis hyling/ touretes greie :p

308 - Two Guys Naked in a Hot Tub?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...