Wubble Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kan ikke si jeg likte dagens episode noe særlig. Jeg har ikke sett My Neighbour Totoro, det hadde sikkert vært morsommere om jeg hadde forstått referansene. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tja.. dette er bra, men ikke i nærheten av de beste episodene. Hindsight er verdens kuleste superhelt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hindsight var morro i sånn ca. 2 minutter 2 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Veldig morsom episode. Ikke like bra som forrige, men fortsatt veldig bra. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Synes den var ok. Langt fra det beste, men var grei underholdning. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Konge episode! Hvis man er fan av Lovecraft, selvsagt. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Konge episode! Hvis man er fan av Lovecraft, selvsagt. Ikke selvsagt, er ikke akkurat fan av lovecraft, men digget episoden allikevel. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg mente jo ikke at man må være fan av Lovecraft for å like den, men at det er vanskelig å ikke like den om man er fan av ham. Vi trenger ikke være fans av superhelter for å like episoden, men det skader ikke. Endret 7. november 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ingen kommenterte dissen av NIkereklamen med Le bron? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ingen kommenterte dissen av NIkereklamen med Le bron? Hehe, den var ganske fin. Originalen: http://www.youtube.com/watch?v=cdtejCR413c South Park: http://www.youtube.com/watch?v=-xoLB1d47O0 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Dagens episode var grei/bra, men jeg håper at superhelt-temaet er ferdig nå. Tre på rad er nok. Det virker som 'trilogien' er slutt uansett, mtp. slutten til denne episoden. Når Cartman lekte katt oppe på Cthulhu, hadde jeg et ganske stort WTF-moment. Noe av det merkeligste jeg har sett i SP på lang tid. Endret 11. november 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Likte avsluttningen, spesielt twisten med Mintberry Crunch Dog ble episoden veldig oppstykket med flere tegneseriesekvenser, men det kanhende funker bedre med reklame... Syntes de skal roe ned på de sammenhengende episodene, når vær "sesong" bare er 7 episoder blir det litt rart når tre av de henger sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Åh-fuckin-lol! Justin Beiber scena! Flirte så jeg begynte å gråte ;') Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Likte denne episoden bedre en den forige. Spoiler alert! Veldig morsomt at Mintberry Crunch som ble delvis latterliggjort av resten faktisk har superkrefter Endret 11. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Var fornøyd med denne episoden også. Jeg syntes egentlig det ikke var noe særlig morsomt (selv om det var underholdende), før Cthulhu og Coon dro og knerta Justin Bieber. Da måtte jeg bare le. Jeg hadde aldri gjetta at Mintberry Crunch var broren til hun feite goth-jenta. Og Gokzara døde mange ganger på én episode. Men forhåpentligvis er det tilbake til vanlige South Park episoder neste uke. Endret 11. november 2010 av Christiαn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hahahah! Den nye episoden tok helt av. Kjempebra! Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det beste var når Kenny var trøtt og skulle gå å legge seg på slutten Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 I forrige episode fikk vi vite at han våkner i senga, og i denne får vi vite at det skjer noe mer før det også :-) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bra episode. Men håper de vender tilbake til litt mer.. tradisjonelle episoder nå. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) "remember this time, try to fucking remember" hahahha genial scene! Edit: Kul nok vri med mintberry crunch men Kenney er jo faktisk ganske awesome som mysterion så hadde likt å se han gjøre noe super greier. Endret 12. november 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå