Zappza Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja det er feil. Som det ligger i navnet, er Ultimate den ultimate Vista versjonen. Det vil si at den har absolutt alle funksjonene som er laget til Vista hittil. Bitlocker, Media Center, you name it =) Lenke til kommentar
Drog Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja det er feil.Som det ligger i navnet, er Ultimate den ultimate Vista versjonen. Det vil si at den har absolutt alle funksjonene som er laget til Vista hittil. Bitlocker, Media Center, you name it =) 7945833[/snapback] Okey. Takk for svar!! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hvordan kan jeg vite om min datamaskin støtter 64 bit operativ system ? har core duo/core 2 duo prosessorene i tankene Endret 15. februar 2007 av idleman_2 Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvordan kan jeg vite om min datamaskin støtter 64 bit operativ system ? har core duo/core 2 duo prosessorene i tankene 7953313[/snapback] Core 2 Duo støtter 64bit Core Duo gjør ikke Lenke til kommentar
rubme Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei. Har spurt om dette før, men finner ikke tråden igjen. Så eg prøver igjen. 1; I dag har jeg XP pro. Eg har tenkt å kjøpe vista home premium. Går det? 2; Kan eg kjøre en clean instal med oppgraderings dvd'en, eller må eg kjøpe full versjonen? Noen som har fysisk prøvd det? Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 1. Det går fint. 2. Nei, ikke direkte. Du kan installere Vista på et rent system, uten å tast inn noen nøkkel først og uten å aktivere. Deretter kan du "oppgradere" og bruke nøkkelen din, og aktivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå