mariust Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 I svært tykk tåke her forleden gikk jeg en tur for å prøve å ta noen stemningsfulle bilder. jeg er en amatør med amatørkamera, så ta det for det det er. Noen som har konstruktiv kritikk. har ikke gjort noe med bildet bortsett fra å resize det til 50% størrelse. mvh Marius T Lenke til kommentar
jammi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Fint bilde det. Litt blurry, men det er jo det som skaper noe av stemningen! (bra det er flere n00bs innen foto enn meg her Hvilket kamera har du?) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Fint bilder men ble altfor uskarpt for at jeg kan si noe mer om det.Det er også en del støy på bilde,prøv å fjern det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det er uskarp og mye støy, noe som sikkert skyldes den automatiske lyskorrigeringen i kompaktkamera. Jeg liker motivet, men kvaliteten var på bunn! Men det er ikke din feil, så jeg vil si det er godt utført, etter omstendighetene. Med et speilrefleks kunne du fått mye bedre. Marius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Enig med det som Marius Olsen sier. Prøv med stativ neste gang.. Endret 8. januar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
simpson Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Fint motiv. Dårlig teknisk kvalitet blir påpekt av flere her, men jeg synes det bidrar til stemningen i bildet. Tror det kunne gjort seg med silhuetten av en person på bildet. Vet ikke hvorfor, men jeg kom til å tenke på filmen Excorsisten når jeg så bildet. Kanskje en skikkelse àla fader Merrin (med hatt, frakk og stresskoffert) hadde fungert i dette bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå