ZeS Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 jepp som overskriften sier er jeg interesert(faen til vanskelig ord ) i tilbakemelding på hvordan siden min funker i I.E(gjerne 7:)) ->link<- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Haha, moroklumpen du... Lenke til kommentar
KimS Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 EHP! MY JEDI FORCES ARE TELLING ME YOU USE MICROSOFT INTERNET EXPLORER! :O HAVEN'T YOUR MOTHER TOLD YOU INTERNET EXPLORER SUCKS DICK? WELL I'M TELLING YOU NOW! GO GET A REAL BROWSER(like MOZILLA) THEN COME BACK! Relativt dårlig kan vi vell si Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) tihi får vel poste link så folk kan bypasse IE sjekken da linky edit: nå funker den Endret 1. januar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Gjesteboka er for stor for resten av layouten, hvis du ikke visste det allerede. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Gjesteboka er for stor for resten av layouten, hvis du ikke visste det allerede. 7617766[/snapback] er ikke det i firefox/opera av en eller annen grunn så kommer ikke sida opp i de dimensjonene jeg spesifiserte i css dokumentet(kun I.E) :/ men ja jeg vet boka er for stor i I.E Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg bruker ikke IE, men Firefox. Riktig nok på Mac, men likevel. "Oooh yeah! diggity diggity!" på forsiden går over hverandre, den siste diggity ligger halvveis over resten. Er dette meningen? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg bruker ikke IE, men Firefox. Riktig nok på Mac, men likevel. "Oooh yeah! diggity diggity!" på forsiden går over hverandre, den siste diggity ligger halvveis over resten. Er dette meningen? 7617840[/snapback] hmm strange.. funker i værtfall fett i firefox på alle maskinene jeg har testa den på.. kjører linux selv, og hadde et lignende problem, men ordna seg når jeg oppdaterte til nyeste versjon av firefox, har du nyeste? sida vises forøvrig sånn her over alt hvor jeg har testa det (note: vedlagt bilde) edit: den feilen fiksa jeg forresten en gang, men gadd ikke beholde endringen, for da føkka headeren seg no grusomt fix: endra bredde fra %(prosent) til pixler i css dokumentet Endret 1. januar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ja, jeg har aller nyeste versjon. Her er et lite bilde (Safari skin, men er Firefox Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Ja, jeg har aller nyeste versjon. Her er et lite bilde (Safari skin, men er Firefox <3): *snip* 7617885[/snapback] STEIKE! den var ny! det der var jo igrunn jævli rart da.. ettersom gjesteboka ligger inni div'en til hovedsida, så den skulle jo bare ha utvida seg som den gjør overalt ellers :S så det der var snodig edit: menyen ser også ut til å være for smal der.. må være pga. % bredde i css edit 2: lagt til en test side med egen css nå. gjort om alle %bredde til pixler. link ble det bedre der? med text som overlapper hverandre osv? Endret 1. januar 2007 av ZeS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå